Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ «Παραλύει» το εμπόριο: Δεν κάνουν βήμα πίσω οι μεταφορείς, φόβοι για «καταστροφικές συνέπειες»
«Παραλύει» το εμπόριο: Δεν κάνουν βήμα πίσω οι μεταφορείς, φόβοι για «καταστροφικές συνέπειες»

«Παραλύει» το εμπόριο: Δεν κάνουν βήμα πίσω οι μεταφορείς, φόβοι για «καταστροφικές συνέπειες»

Σε κλοιό απεργιακών κινητοποιήσεων οδηγείται το εμπόριο και η οικονομία της χώρας.

Η σημερινή συνάντηση των μεταφορέων Α’ με τη διαχειρίστρια εταιρεία του τερματικού Λεμεσού, Eurogate, δεν ικανοποίησε τους εργαζομένους.

Κυριάκος Μουστάκας Γραμματέας ΠΟΒΕΚ

Γιατί είπαν «όχι» οι εργοδότες: Τα «αγκάθια» στο προσχέδιο για ΑΤΑ και τι περιλήφθηκε την τελευταία στιγμή

«Σήμερα θεωρούσαμε ότι θα τα βρίσκαμε με την Eurogate και θα πηγαίναμε στο υπουργείο».

Αλέξανδρος Δημητριάδης Eurogate

«Έγινε μια πρόταση από πλευράς μας. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε Είναι προβλήματα χωρητικότητας αφού εξυπηρετούνται τα πλοία κανονικά Αλλά η ενδοχώρα δεν εξυπηρετείται με αποτέλεσμα τα εμπορεύματα παραμένουν στο χώρο του τερματικού».

Προς συμπαράσταση των συναδέλφων τους, την Παρασκευή προχωρούν σε επ’ αόριστον απεργία και οι μεταφορείς αμμοχάλικων και οικοδομικών υλικών και τη Δευτέρα μπαίνουν στην αλυσίδα των κινητοποιήσεων και οι μεταφορείς σιτηρών και ζωοτροφών.

Κυριάκος Μουστάκας Γραμματέας ΠΟΒΕΚ

«Πολλά τα προβλήματα μαζί με την εταιρεία αλλά τα κυριότερα είναι ότι ζητούμε χρόνους για την φορτοεκφόρτωση των πλοίων, ζητούμε ενημέρωση για το πότε καταφθάνουν τα πλοία. Ζητούμε και την ημέρα που έρχεται το πλοίο και αρχίζει να ξεφορτώνει να μην μετρά στις 4 ημέρες που είναι δωρεάν».

Εμπορική «παράλυση»

Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις στην οικονομία. 1.900 τόνοι ευπαθών προϊόντων, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ψάρια και κρέατα, κινδυνεύουν να καταστραφούν, προκαλώντας ανεπανόρθωτη ζημιά στους ιδιοκτήτες και προμηθευτές.

Μάριος Αντωνίου Γραμματέας Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου

«Έχει επηρεαστεί η εφοδιαστική αλυσίδα. Οι συνέπειες δεν είναι μόνο για τους προμηθευτές και το λιανικό εμπόριο, είναι και για τους καταναλωτές γιατί θα υπάρχει θέμα επάρκειας αλλά και ευρύτερα για την οικονομία».

Γιώργος Τσακκιστός Πρόεδρος Συνδέσμου Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης

«Τα κοντέινερ μας είναι στο λιμάνι, πληρώνουμε επιπρόσθετο κόστος. Αυτά που χρειάζονται ψύξη, είναι στο ρεύμα πληρώνουμε επιπρόσθετο κόστος. Κι από ότι μαθαίνουμε υπάρχει ο κίνδυνος κάποια κοντέινερ να πάνε σε άλλα λιμάνια, κάτι που θα φέρει επιπρόσθετη καθυστέρηση».

Στους καταναλωτές θα μετακυλιστεί το κόστος, επισημαίνουν οι επιχειρηματίες.

Send this to a friend