Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ «Ασφαλές το προϊόν»: Τι έδειξαν οι έλεγχοι μετά από καταγγελίες για «ξινισμένο» γάλα στην αγορά
«Ασφαλές το προϊόν»: Τι έδειξαν οι έλεγχοι μετά από καταγγελίες για «ξινισμένο» γάλα στην αγορά

«Ασφαλές το προϊόν»: Τι έδειξαν οι έλεγχοι μετά από καταγγελίες για «ξινισμένο» γάλα στην αγορά

Απόλυτα ασφαλές είναι το φρέσκο παστεριωμένο γάλα συγκεκριμένης εταιρείας, το οποίο φαίνεται να ξίνιζε μερικές ημέρες πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης, όπως επισημαίνει ο Διευθυντής των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών, εξηγώντας πού οφειλόταν το πρόβλημα που παρατηρήθηκε κι επισημαίνοντας ότι τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντικαταστάθηκαν.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση ο Διευθυντής των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών Χριστόδουλος Πίπης, ξεκαθαρίζει ότι το προϊόν παράγεται από γάλα το οποίο μικροβιολογικά είναι ασφαλές και κατάλληλο για κατανάλωση.

Όπως αναφέρει ο κ. Πίπης, το πρόβλημα, με βάση την πληροφόρηση από την ίδια την εταιρεία, έγκειτο στα σημεία παστερίωσης συγκεκριμένης γραμμής για το συγκεκριμένο προϊόν της εταιρείας.

«Ένα θέμα το οποίο από τη στιγμή που τέθηκε υπόψη μας, μέσω των συναδέλφων του αντίστοιχου επαρχιακού γραφείου, προβήκαμε στο νενομισμένο έλεγχο και έχουν ληφθεί από μέρους της εταιρείας οι νενομισμένες διορθωτικές ενέργειες προκειμένου να απαλειφθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.»

«Οπότε, δεδομένου το ότι το προϊόν αυτό παρήχθη από γάλα το οποίο ήταν κατάλληλο από μικροβιολογικής άποψης για ανθρώπινη κατανάλωση, υποβλήθηκε στην δέουσα διαδικασία παστερήωσης και το προϊόν αυτό με βάση την διαδικασία παστερήωσης, ενώ έπρεπε, για παράδειγμα, να διαρκούσε μέχρι τις 16 του μήνα, αυτό παρουσίαζε αλλοίωση, δηλαδή ποιοτικά αλλοιωνόταν τρεις μέρες πριν την ημερομηνία λήξης», εξηγεί.

«Οπότε, το θέμα είναι θέμα προβλήματος όσον αφορά τη διατηρησιμότητα του προϊόντος και όχι την ασφάλεια του προϊόντος», επισημαίνει.

Ερωτηθείς αν συντρέχει κάποιος λόγος ανησυχίες για θέματα υγείας από κατανάλωση «ξινισμένου» γάλακτος, ο κ. Πίπης απαντά αρνητικά και τονίζει ότι η εταιρεία έχει αντικαταστήσει όλα τα προϊόντα της επηρεαζόμενης γραμμής στην αγορά, ενώ το πρόβλημα έχει πλέον αποκατασταθεί.

«Είναι συγκεκριμένο προϊόν στη συγκεκριμένη γραμμή, η οποία γραμμή, όπως έχουμε πληροφορηθεί, έχει αδρανοποιηθεί και έχει προβεί η εταιρεία σε αντικατάσταση όλης της γραμμής παραγωγής, όπως επίσης περιλαμβανόμενου και της διερεύνησης του παστεριωτήρα.»

Αναφορικά με τη διάρκεια ζωής του προϊόντος και πώς αυτή ορίζεται, ο κ. Πίπης εξηγεί ότι εξαρτάται από την παραγωγό εταιρεία, στη βάση των μελετών διατηρησιμότητας του προϊόντος.

Καλεί τους καταναλωτές, αν εντοπίζουν κάποια αλλοίωση στα προϊόντα τους να τα αναφέρουν στην εταιρεία παραγωγής ώστε να ενημερώνεται και να προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία πρόκειται σύντομα να εκδώσει επίσημη ανακοίνωση ενημερώνοντας τους καταναλωτές.

Send this to a friend