Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Buggy σαν… Takata: Ο Χρύσανθος Σαββίδης εξηγεί τους κινδύνους
Buggy σαν… Takata: Ο Χρύσανθος Σαββίδης εξηγεί τους κινδύνους

Buggy σαν… Takata: Ο Χρύσανθος Σαββίδης εξηγεί τους κινδύνους

Του ίδιου μεγέθους πρόβλημα με τους ελαττωματικούς αερόσακους Takata, είναι η μη εφαρμογή νομοθεσίες σχετικά με τα buggy, τις τετράτροχες και τα… τρακτέρ, λέει στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση ο Χρύσανθος Σαββίδης.

Με αφορμή το νέο ατύχημα που σημειώθηκε στην περιοχή του Ακάμα, με buggy να πέφτει σε γκρεμό ύψους 50 μέτρων, ο Αντιπρόεδρος του ΔΗΚΟ και μέλος της Επιτροπής Μεταφορών της Βουλής, ξακαθαρίζει.

«Δεν είμαστε ενάντια στους επιχειρηματίες του συγκεκριμένου κλάδου. Εκείνο που θέλουμε είναι όποιος ασχολείται με το συγκεκριμένο αντικείμενο να λειτουργεί νομότυπα.»

Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, από το 2018 με ευρωπαϊκή οδηγία συγκεκριμένα ήδη buggy ή τετράτροχες, δεν μπορούν να εγγραφούν ως κανονικά οχήματα αλλά πρέπει να εγγραφούν ως τρακτέρ και αυτά τα τρακτέρ αφού εγγράφονται από το ΤΟΜ, ενοικιάζονται παράνομα σε κόσμο.

«Τα οδηγούν στους δρόμους ενώ θα έπρεπε να οδηγούνται εκτός δρόμου. Δεν γίνεται να τα οδηγεί κόσμος που δεν έχει ειδική άδεια οδήγησης τρακτέρ, είναι γραμμένα ως τρακτέρ άρα δεν έπρεπε να οδηγούνται μέσα στους κανονικούς δρόμους, δεν έχουν καμία ασφάλεια. Αυτές είναι οι τρεις παρανομίες.»

Με τον κ. Σαββίδη να τονίζει πως πρόκειται για θέμα που είναι εδώ και επτά χρόνια γνωστό στο ΤΟΜ, ωστόσο δεν έγινε οποιαδήποτε αλλαγή.

«Πρέπει να λάβουμε μέτρα για να αντιμετωπίσουμε αυτό το φαινόμενο, κάθε χρόνο έχουμε ατυχήματα, θανατηφόρα, σοβαρούς τραυματισμούς. Αυτά που εγγράφονται μπαίνουν στην κατηγορία L7E που σημαίνει ότι μπορούν να οδηγηθούν στο δρόμο, αυτά που δεν μπορούν, μπαίνουν στην κατηγορία Τ. Είναι του ίδιου μεγέθους πρόβλημα με τους Takata, εδώ έχουμε περισσότερους νεκρούς και τίποτα δεν γίνεται.»

Ουσιαστικός έλεγχος δεν γίνεται, κατέληξε ο κ. Σαββίδης.

Send this to a friend