Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ 14 εκ. διαφημίσεις για την εκστρατεία της ελ. Αμμοχώστου «Ζήσε Αξέχαστες Στιγμές»
14 εκ. διαφημίσεις για την εκστρατεία της ελ. Αμμοχώστου «Ζήσε Αξέχαστες Στιγμές»

14 εκ. διαφημίσεις για την εκστρατεία της ελ. Αμμοχώστου «Ζήσε Αξέχαστες Στιγμές»

ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Μ’ επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη συντονισμένη διαδικτυακή εκστρατεία προβολής του τουριστικού προϊόντος της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου, σε αγορές του εξωτερικού, η οποία υλοποιήθηκε από τον Απρίλιο μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου 2024.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη συντονισμένη διαδικτυακή εκστρατεία προβολής που έγινε στο εξωτερικό εκ μέρους των φορέων της επαρχίας Αμμοχώστου, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε ο τοπικός σύνδεσμος ξενοδόχων, με την στήριξη της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Αμμοχώστου, του Υφυπουργείου Τουρισμού, της Hermes Airports, των Δήμων Αγίας Νάπας και Παραλιμνίου-Δερύνειας και ξενοδόχων της περιοχής.

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας έφερε τον τίτλο «Ζήσε Αξέχαστες Στιγμές» και υλοποιήθηκε, κυρίως, στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Αυστρίας, Ελβετίας, Πολωνίας, Σουηδίας, Γαλλίας και Ουγγαρίας. Το ποσό που δαπανήθηκε για την προβολή της ελεύθερης Αμμοχώστου έφτασε τις 150 χιλιάδες ευρώ. Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας τουρισμού, «τα τελικά αποτελέσματα του πρώτου αυτού συντονισμένου εγχειρήματος ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, καθώς υπερκαλύφθηκε κάθε στόχος που είχε τεθεί.

Συγκεκριμένα, διαμοιράστηκαν στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 14 εκατομμύρια διαφημίσεις από 45 δημιουργικά videos & banners σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά).

Περαιτέρω, η εκστρατεία είχε ως αποτέλεσμα να προσεγγιστούν πέραν των 4,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, ενώ έχουν επιτευχθεί δύο εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos. Η καμπάνια αξιοποίησε τα προηγμένης τεχνολογίας στοχευμένα εργαλεία της Sojern και του Channel Factory».

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της εκστρατείας, ο απερχόμενος πρόεδρος της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου, δήμαρχος Αγίας Νάπας Χρίστος Ζαννέττου, έκανε λόγο για εκστρατεία – ορόσημο, καθότι, όπως εξήγησε, για πρώτη φορά όλοι οι φορείς συνεργάστηκαν για μια τόσο μεγάλης εμβέλειας διαδικτυακή εκστρατεία προβολής ολόκληρης της επαρχίας Αμμοχώστου στο εξωτερικό.

Ο κ.Ζαννέττου ευχαρίστησε όλους όσους αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια κι εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι επί προεδρίας του υλοποιήθηκε αυτή η πρωτοβουλία, με τη συνδρομή και πολύτιμη συμβολή σημαντικών φορέων, όπως είναι το Υφυπουργείο Τουρισμού, η Hermes Airports, o ΠΑΣΥΞΕ Αμμοχώστου και οι ξενοδόχοι της περιοχής.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Αμμοχώστου Παναγιώτης Κωνσταντίνου εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα θετικά αποτελέσματα της εκστρατείας από την πρώτη κιόλας χρονιά υλοποίησής της. Κάλεσε, δε, όλους να στηρίξουν ακόμα πιο αποφασιστικά αυτή την προσπάθεια, η οποία, όπως είπε, θα συνεχιστεί και το 2025, προσθέτοντας ότι φέτος θα είναι ακόμα πιο αναβαθμισμένη και θα ενσωματώνει περισσότερα εργαλεία, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιοχής σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.

Send this to a friend