Home ΛΑΡΝΑΚΑ Οι δράσεις της Εταιρείας Τουρισμού Λάρνακας το 2023 (φώτο)
Οι δράσεις της Εταιρείας Τουρισμού Λάρνακας το 2023  (φώτο)

Οι δράσεις της Εταιρείας Τουρισμού Λάρνακας το 2023 (φώτο)

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Πληθώρα δράσεων πραγματοποίησε τη χρονιά που φεύγει η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας, που στόχο είχαν την αναβάθμιση κι εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και των ειδικών μορφών τουρισμού της περιφέρειας.

 

 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον εμπλουτισμό και την αναβάθμιση των παραλιών. Δελτίο τύπου της εταιρείας τουρισμού, αναφέρει ότι στο πλαίσιο του προγράμματος «Εμπλουτίζοντας και Πρασινίζοντας τις Παραλίες της Λάρνακας», ολοκληρώνεται προσεχώς το πρότυπο παραλιακό πάρκο Καλλισθενικής Γυμναστικής στην παραλία Καστέλλα, ενώ δημιουργήθηκε παραλιακό γήπεδο beach soccer στην Ορόκλινη και τοποθετήθηκαν υπαίθρια όργανα γυμναστικής στην πλαζ της Πύλας και σε παραλιακή περιοχή στα Λειβάδια.

 

 

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν έργα για ασφαλή πρόσβαση ΑμεΑ στην παραλία Γιαννάδες και στο ναυάγιο «Ελπίδα» τοποθετήθηκαν αμφορείς για εμπλουτισμό της θαλάσσιας προστατευόμενης περιοχής Λάρνακας.

Επιπρόσθετα, φυτεύτηκαν φοινικόδεντρα στον παραλιακό πεζόδρομο Ορόκλινης και στην παραλία αετοσανίδων στο Κίτι, με στόχο την ανάδειξη της πράσινης αισθητικής και τη βελτίωση της γενικής εικόνας των παραλιών της περιοχής.

«Επιδιώκοντας την ενίσχυση της ταυτότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των κοινοτήτων, η ΕΤΑΠ Λάρνακας προχώρησε σε δράσεις που περιλάμβαναν την μετατροπή τριών παιδικών πάρκων στην Οδού, Μελίνη και Ορά σε «Μελισσόπαρκα», την ανάπλαση της παραδοσιακής πηγής των Λευκάρων, τοπιοτεχνήσεις στην Τόχνη και στη δημιουργία Instagrammable spots στον Άγιο Θεόδωρο κι επισκέψιμων σημείων στην Αραδίππου.

Εμπλουτίστηκε, επίσης, η συλλογή και ο εξοπλισμός του Καλλινίκειου Μουσείου Αθηένου και του υπό κατασκευή Μουσείου Αλιείας στο Ζύγι», προστίθεται στην ανακοίνωση.

 

 

Ψηφιοποίηση τουριστικών εργαλείων

—————————————————-

Περαιτέρω, η τοπική εταιρεία τουρισμού ενημερώνει ότι συνεχίστηκε η επέκταση της ψηφιοποίησης των τουριστικών εργαλείων της Λάρνακας, όπως είναι η τρισδιάστατη εικονική αναστήλωση του ναού του Τιμίου Σταυρού στην Τόχνη, η αναθεώρηση της εικονικής περιήγησης της πόλης και των σημείων αναφοράς της σε μορφή 360°, η δημιουργία γριφοειδούς χάρτη για περιήγηση στα ομιλούντα αγάλματα της Λάρνακας «Larnaka Storytelling Statues» και η προσθήκη ακόμα τριών μουσείων στην πλατφόρμα Larnaka Virtual Museums, του Μουσείου Λαϊκής Τέχνης στον Κάτω Δρυ, του Εκκλησιαστικού Μουσείου Τόχνης και του νέου Μουσείου Κώστα Αργυρού στον Μαζωτό.

Το πρόγραμμα μάρκετινγκ της εταιρείας, περιλάμβανε, μεταξύ άλλων, διαδικτυακή καμπάνια σε αγορές όπου προστέθηκαν νέες πτήσεις κατά τη χειμερινή περίοδο.

Επίσης, η ΕΤΑΠ στήριξε διεθνείς αγώνες για ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού, ενώ προχώρησε σ’ ενέργειες για βελτίωση της εικόνας της Λάρνακας, οι οποίες αφορούσαν εκστρατεία περιορισμού της οπτικής ρύπανσης και απομάκρυνσης παράνομων διαφημιστικών κατασκευασμάτων και πανό.

Παράλληλα, συμμετείχε σε ευρωπαϊκά προγράμματα και δίκτυα που αφορούν ψηφιακό τουρισμό, ενδυνάμωση επιχειρήσεων φιλοξενίας, τοπική γαστρονομία, πολιτιστικό τουρισμό κι εκπαίδευση σ’ εξειδικευμένα θέματα τουρισμού.

«Εν’ όψει του 2024 προγραμματίζονται ποικίλες ενέργειες που θα αναβαθμίσουν περαιτέρω την τουριστική Λάρνακα, υπό το φως και του νέου rebranding που θα λανσαριστεί προσεχώς», καταλήγει η εταιρεία.

 

 

Send this to a friend