Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Θύμα απάτης εταιρεία στη Λεμεσό – Απέσπασαν 45 χιλιάδες ευρώ
Θύμα απάτης εταιρεία στη Λεμεσό – Απέσπασαν 45 χιλιάδες ευρώ

Θύμα απάτης εταιρεία στη Λεμεσό – Απέσπασαν 45 χιλιάδες ευρώ

Θύμα της γνωστής διαδικτυακής απάτης μέσω τιμολογίων φαίνεται να έπεσε εταιρεία στη Λεμεσό, μετά από παρέμβαση αγνώστων στην ηλεκτρονική επικοινωνία της, με προμηθεύτρια εταιρεία.

Η υπόθεση καταγγέλθηκε σήμερα στο ΤΑΕ Λεμεσού, από τον διευθυντή της εταιρείας. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο παραπονούμενος, η εταιρεία του προχώρησε σε σύναψη συμφωνίας, για αγορά μηχανήματος, με εταιρεία του εξωτερικού.

Στις 16 Νοεμβρίου 2023, στην εταιρεία του παραπονούμενου παραλήφθηκε ηλεκτρονικό μήνυμα, το οποίο φαινόταν ότι στάλθηκε από την προμηθεύτρια εταιρεία. Μέσω του μηνύματος αυτού ζητείτο όπως η καταβολή της προκαταβολής γινόταν σε συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό, στο εξωτερικό.

Στις 17 Νοεμβρίου 2023, η εταιρεία του παραπονούμενου προχώρησε στην πληρωμή πέραν των €45,000, στο συγκεκριμένο τραπεζικό λογαριασμό. Ωστόσο αργότερα, αντιλήφθηκε ότι έπεσε θύμα απάτης, αφού σε επικοινωνία, που είχε με την προμηθεύτρια εταιρεία, ενημερώθηκε ότι αυτή δεν διατηρεί τον συγκεκριμένο λογαριασμό και ουδέποτε απέστειλε το συγκεκριμένο μήνυμα.

Το Γραφείο Διερεύνησης Οικονομικού Εγκλήματος του ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση.

Με αφορμή τη νέα αυτή υπόθεση, η Αστυνομία υπενθυμίζει το κοινό και ιδιαίτερα τους εμπορευόμενους, ότι κάθε συναλλαγή μέσω διαδικτύου, ελλοχεύει κινδύνους και πρέπει να γίνεται πάντοτε με μεγάλη προσοχή.

Συμβουλεύει επίσης, όπως σε περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους μηνύματα, προτού προχωρήσουν στην εξόφληση των τιμολογίων, να προχωρούν πάντοτε σε επαλήθευση του μηνύματος, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πωλητές. Για την επικοινωνία αυτή, θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι δύο πλευρές ήρθαν ξανά σε επικοινωνία ή που αναγράφεται σε μηνύματα που ανταλλάχθηκαν μεταξύ τους σε προηγούμενες τους συναλλαγές.

Οι ιδιοκτήτες ή διευθυντές εταιρειών, προτρέπονται επίσης να ενημερώνουν το προσωπικό της εταιρείας τους για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης και να εφαρμόζουν διαδικασίες επαλήθευσης των αιτημάτων πληρωμής που λαμβάνουν.

Send this to a friend