Home ΛΑΡΝΑΚΑ Η ΣΚΑΛΙΩΤΙΣΣΑ Η πρωινή ενημέρωση της ημέρας από τη Σκαλιώτισσα
Η πρωινή ενημέρωση της ημέρας από τη Σκαλιώτισσα

Η πρωινή ενημέρωση της ημέρας από τη Σκαλιώτισσα

 

 

Την ανέγερση νέου γυμνασίου στη Λάρνακα, εξήγγειλε χθες το πρωί η υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου, κατά την επίσκεψή της στο Α΄ Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λαζάρου, χωρίς, ωστόσο, να παραθέσει συγκεκριμένα στοιχεία αναφορικά με τα χρονοδιαγράμματα και την τοποθεσία ανέγερσης του καινούργιου σχολείου.

Ταυτόχρονα, η Υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι σύντομα ξεκινά και η ανέγερση της νέας τεχνικής σχολής, που θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη Τεχνική Σχολή Αγίου Λαζάρου, στην περιοχή Μακένζι, η οποία βρίσκεται σε κακή κτηριακή κατάσταση.

Η κ. Μιχαηλίδου ερωτήθηκε για το τεμάχιο της πρώην Διανέλλειου Τεχνικής Σχολής, το οποίο ανήκει πλέον στο υπουργείο της, αλλά εδώ και πολλά χρόνια παραμένει αναξιοποίητο μετά την κατεδάφιση του παλιού σχολείου.

 

Η υπουργός απέφυγε να πει κατά πόσο το νέο γυμνάσιο που προγραμματίζεται θα ανεγερθεί στον χώρο της πρώην Διανέλλειου Τεχνικής Σχολής ή σε κάποια άλλη τοποθεσία. Είπε πως η νέα τεχνική σχολή θα ανεγερθεί κοντά στον κόμβο της Ριζοελιάς.

Κληθείσα ν’ αναφερθεί σε τυχόν προβλήματα που προέκυψαν κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας των δημοτικών σχολείων, η Αθηνά Μιχαηλίδου είπε ότι τα προβλήματα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία ήταν ελάχιστα. «Σημαντικά προβλήματα δεν είχαμε, διότι έγινε μια πολύ καλή προεργασία από τους συνεργάτες μου στο υπουργείο, οι οποίοι φρόντισαν ώστε τα βιβλία και τα προγράμματα να είναι έτοιμα».

Δήλωσε ακόμη ότι η ύπαρξη εργοταξίων σε ορισμένα σχολεία δεν αποτελεί αρνητική εξέλιξη, ούτε πρέπει ν’ ανησυχεί τους γονείς. «Αντίθετα, στέλνουμε το μήνυμα ότι νοιαζόμαστε για να έχουμε καλύτερες υποδομές στα σχολεία μας».

Κατά την επίσκεψή της στο Α΄ Δημοτικό Σχολείο Αγίου Λαζάρου, η κ. Μιχαηλίδου συνομίλησε με μαθητές, εκπαιδευτικούς και με την διεύθυνση του σχολείου κι ενημερώθηκε για τυχόν ανάγκες που υπάρχουν, προκειμένου τα παιδιά να έχουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση.

 

 

 

 

 

 

 

 

Send this to a friend