Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Στους 37 οι νεκροί στην άσφαλτο το 2022- «11η εντολή είναι η αμυντική οδήγηση»
Στους 37 οι νεκροί στην άσφαλτο το 2022- «11η εντολή είναι η αμυντική οδήγηση»

Στους 37 οι νεκροί στην άσφαλτο το 2022- «11η εντολή είναι η αμυντική οδήγηση»

Μείωση στους νεκρούς από τροχαίες οδικές συγκρούσεις καταγράφει φέτος η χώρα μας σύμφωνα με τους αριθμούς που έχουν δημοσιευθεί από την τροχαία.

Στο Μεσημέρι και Κάτι μίλησε ο ανεξάρτητος σύμβουλος οδικής ασφάλειας, Ανδρέας Παπάς, αναλύοντας τους αριθμούς των θανατηφόρων τροχαίων και τι πρέπει να προσέχουμε.

Αρχικά ανέφερε ότι στους κυπριακούς δρόμους κυκλοφορούν 780 χιλιάδες αυτοκίνητα σήμερα ενώ το 2000 κυκλοφορούσαν 450 χιλιάδες. «Το τροχαίο πρόβλημα αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα μετά την τουρκική εισβολή, γιατί έχει να κάνει με τη ζωή και αρτιμέλεια των πολιτών διαχρονικά», σημείωσε.

Ενδεικτικά ανέφερε ότι το 2022 παρόλο που υπάρχει πρόοδος το 2000 είχαμε 111 νεκρούς, το 2010 71 νεκρούς και το 2019 είχαμε 52 νεκρούς, σημαντική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Τόνισε επίσης, ότι το τραγικό είναι πως για φέτος από τους 37 νεκρούς που είχαμε, από τους 14 επιβάτες οι 9 δεν έφεραν ζώνη ασφαλείας, ενώ από του 12 νεκρούς μοτοσικλετιστές και επιβάτες οι 7 δεν έφεραν προστατευτικό κράνος.

Ο κ. Παπάς εξέφρασε το παράπονο του ότι έχουμε 17 υποψήφιους Προέδρους και κανείς δεν είπε ότι αν εκλεγεί θα μειώσει τα δυστυχήματα στο 50%, δεν το αναφέρουν καν και δεν το έχουν ψηλά στην ατζέντα τους.

Κλείνοντας, ο κ. Παπάς γνωρίζοντας την νοοτροπία του πολίτη, αποκάλυψε και την 11η εντολή που πρέπει να τηρούν οι οδηγοί. Αυτή η εντολή δεν είναι άλλη από την «αμυντική οδήγηση» κατά την οποία ο οδηγός χρησιμοποιεί κάποιες αξίες εκτός τους ότι ο ίδιος οδηγεί προσεκτικά, θα έχει κατά νου και ότι κάποιοι άλλοι οδηγοί στο οδικό δίκτυο θα κάνουν λάθος. Όταν λοιπόν είσαι αμυντικός οδηγός προσέχεις και την συμπεριφορά του άλλου και μπορείς να αποτρέψεις ένα κίνδυνο ενός δυστυχήματος. Το άλλο σημαντικό, σημείωσε, είναι ότι ένας αμυντικός οδηγός είναι εκείνος που μεγιστοποιεί και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο στους άλλους οδηγούς.

Δείτε όλη τη συζήτηση εδώ:

Πηγή: Sigmalive

Send this to a friend