Απίστευτο αλλά κυπριακό: Στο περίμενε 15 ολόκληρα χρόνια η λεωφόρος Αλέξανδρου Παναγούλη στα Λειβάδια
Γράφει ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ
Για σχεδόν 15 χρόνια σκουριάζει στις ελληνικές καλένδες το έργο της Β’ φάσης κατασκευής της λεωφόρου Αλέξανδρου Παναγούλη, που θα ενώσει τη Λάρνακα (τη λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού) με τον αυτοκινητόδρομο Ριζοελιάς – Αμμοχώστου.
«Την ώρα που η κυβέρνηση εξαγγέλλει διάφορα οδικά έργα σε αρκετές περιοχές της Κύπρου, ο συγκεκριμένος δρόμος παραμένει ημιτελής εδώ και 15 χρόνια και το χειρότερο είναι πως δεν διαφαίνεται καμία πρόθεση για να ολοκληρωθεί», δήλωσε ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Λάρνακας Ανδρέας Πασιουρτίδης.
Η Β’ φάση της Αλέξανδρου Παναγούλη αρχίζει από το τέρμα της Α’ φάσης, δηλαδή από το ύψος της εκκλησίας του Αγίου Σάββα στα Λειβάδια, με προοπτική ο νέος δρόμος τετραπλής κατεύθυνσης να καταλήξει στον αυτοκινητόδρομο Ριζοελιάς – Αμμοχώστου.
Θεωρείται οδικό έργο υψίστης σημασίας για την ευρύτερη Λάρνακα, το οποίο εκτιμάται ότι θα συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην αποσυμφόρηση της τροχαίας κίνησης στον παραλιακό δρόμο Λάρνακας – Δεκέλειας, αλλά κι έξω από τα σχολεία των Λειβαδιών, όπου καθημερινά διακινούνται πέραν των χιλίων μαθητών. Σήμερα, η λεωφόρος Αλ. Παναγούλη καλύπτει το τμήμα του δρόμου από τη λεωφόρο Σπύρου Κυπριανού στη Λάρνακα μέχρι την εκκλησία του Αγίου Σάββα στα Λειβάδια.
Ο δήμαρχος Λειβαδιών, Μάριος Αρμένης, δήλωσε ότι η παρατεταμένη στασιμότητα που παρατηρείται στην υλοποίηση της Β’ φάσης του οδικού αυτού έργου συντηρεί τα μεγάλα ζητήματα ασφάλειας που παρουσιάζονται, ειδικά στην περιοχή των σχολείων Λειβαδιών.
«Το χειρότερο είναι ότι η κίνηση στους δρόμους έξω από τα σχολεία του δήμου μας αναμένεται ότι θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο το αμέσως προσεχές διάστημα, με την έναρξη των εργασιών για τη Γ’ φάση ανακατασκευής του παραλιακού δρόμου Λάρνακας – Δεκέλειας, αφού για να αποφύγουν οι αυτοκινητιστές το εργοτάξιο, φεύγοντας από τη Λάρνακα, αναγκαστικά θα επιχειρούν παράκαμψη από τα Λειβάδια», σημείωσε ο κ. Αρμένης.