Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ «Εγκλωβισμένοι» Κύπριοι στην Αθήνα – Τους ακυρώνουν πτήσεις στο παρά πέντε
«Εγκλωβισμένοι» Κύπριοι στην Αθήνα – Τους ακυρώνουν πτήσεις στο παρά πέντε

«Εγκλωβισμένοι» Κύπριοι στην Αθήνα – Τους ακυρώνουν πτήσεις στο παρά πέντε

Χωρίς τελειωμό είναι η ταλαιπωρία που υφίστανται οι ταξιδιώτες λόγω ακυρώσεων σε διάφορες πτήσεις.

Κύπριοι ταξιδιώτες εγκλωβίστηκαν στην Αθήνα σύμφωνα με μαρτυρίες που φθάνουν στο SigmaLive.

Χθες εντωμεταξύ προκλήθηκε χάος και στο Αεροδρόμιο Λάρνακας λόγω ακύρωσης της πτήσης που θα μετέφερε τους φίλους του Απόλλωνα στην Αθήνα.

 

Όπως αναφέρει συγκεκριμένη μαρτυρία στο SigmaLive χθες η αεροπορική εταιρεία Wizzair ενημέρωσε τους επιβάτες 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρησή τους ότι η πτήση τους θα ακυρωθεί με αποτέλεσμα να επικρατήσει ο απόλυτος χαμός στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Μόνο για χθες όπως αναφέρει η ίδια μαρτυρία επιβάτη η Wizz air ακύρωσε τρεις πτήσεις.

Πολίτες κατήγγειλαν στο SigmaLive ότι η εταιρεία δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματα τους ενώ παράλληλα δεν υπήρχαν διαθέσιμες πτήσεις για αλλαγή του εισιτηρίου.

Στη συνέχεια ωστόσο μεταφέρθηκαν με πρωτοβουλία της αεροπορικής σε ξενοδοχείο όπου διανυκτέρευσαν.

Σύμφωνα με τη μαρτυρία, η επόμενη διαθέσιμη πτήση για Κύπρο είναι την ερχόμενη Τρίτη. Η εν λόγω αεροπορική ωστόσο καλύπτει στους ταξιδιώτες μόνο μια διανυκτέρευση.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από την αεροπορική για τον λόγο ακύρωσης τόσων πτήσεων ενώ πολλές είναι και οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ταξιδιώτες που θα ταξίδευαν με Wizz air.

Επιπλέον το Υπουργείο Δικαιοσύνης της Ουγγαρίας διέταξε έρευνα εναντίον της αεροπορικής για πιθανές παραβιάσεις της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών.

Η εταιρεία κατηγορήθηκε ότι δεν παρείχε πληροφορίες και βοήθεια σε πελάτες που επηρεάστηκαν από καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.

Σύμφωνα με κρατικά μέσα ενημέρωσης, η ουγγρική κυβέρνηση θα εξετάσει επίσης αναφορές για τον λόγο που η αεροπορική εταιρεία απέτυχε να παράσχει καταλύματα ή να κάνει εκ νέου κράτηση πτήσεων για επιβάτες που επλήγησαν, καθώς και ότι δεν ανταποκρίθηκε σε παράπονα καταναλωτών εντός 30 ημερών.

Πηγή: Sigmalive

Send this to a friend