Έρευνα ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ικανοποιητικές οι πληρότητες Ιουνίου της Λάρνακας, συγκρατημένες οι κρατήσεις του υπόλοιπου καλοκαιριού
Ικανοποιητικές – υπό τις περιστάσεις – ήταν οι πληρότητες των ξενοδοχείων της Λάρνακας κατά τον μήνα Ιούνιο, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας.
Οι ξενοδόχοι δήλωσαν «σχετικά ικανοποιημένοι» λαμβάνοντας βέβαια υπόψη την απώλεια των τουριστών από τη Ρωσία και την Ουκρανία που αποτελούσαν τα τελευταία χρόνια δύο εκ των σημαντικότερων αγορών της Περιφέρειας Λάρνακας. Όλοι συμφώνησαν ότι η απώλεια του μεριδίου από τις δύο αυτές χώρες είναι αδύνατον να καλυφθεί αυτή τη χρονιά από άλλες αγορές.
Αναφορικά με τους υπόλοιπους μήνες της καλοκαιρινής σεζόν Ιούλιο-Αύγουστο καθώς και τον Σεπτέμβριο, οι ξενοδόχοι ανέφεραν ότι η ροή κρατήσεων κινείται σε μέτρια επίπεδα και σε σχετικά αργούς ρυθμούς, με τις μέχρι τώρα πληρότητες να είναι σαφώς μειωμένες σε σύγκριση με το 2019 που θεωρείται η τελευταία καλή χρονιά προ-κορονοϊού, όμως καλύτερα σε σχέση με τα τελευταία δύο χρόνια.
Ιδιαίτερα φέτος παρατηρείται εντονότερο όσο ποτέ το φαινόμενο των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής ενώ χαμηλά είναι οι κρατήσεις μέσω Οργανωτών Ταξιδίων. Αρκετά ξενοδοχεία, κυρίως στην πόλη, ανέφεραν ότι έχουν αναγκαστεί να προβούν σε μειώσεις τιμών και/ή σε ειδικές προσφορές.
Οι κύριες τουριστικές αγορές της Λάρνακας κατά την τρέχουσα χρονιά είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ, η Γερμανία-Αυστρία, η Πολωνία, η Ουγγαρία και η Ρουμανία ενώ σημειώνεται καλή κίνηση και από την Ελλάδα κυρίως για επαγγελματικά ταξίδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από την έρευνα επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι η Λάρνακα κερδίζει σημαντικό έδαφος στο Business Travel και στον Συνεδριακό Τουρισμό καθότι αποτελεί μια ιδανική τοποθεσία για επαγγελματικά και όχι μόνο ταξίδια λόγω της πολύ κοντινής απόστασης με το αεροδρόμιο, της εύκολης πρόσβασης στις υπόλοιπες πόλεις και του πλεονεκτήματος ότι είναι βολικά συμπαγής με ποικίλες επιλογές για τον επιχειρηματία και τους σύνεδρους.