Netflix: Έρχεται φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022
Την προσθήκη μιας επιπλέον συνδρομής, φθηνότερης σε τιμή, αλλά με διαφημίσεις, φαίνεται να έχει στα άμεσα σχέδιά του το Netflix.
Η συγκεκριμένη προσθήκη, όπως μεταδίδουν οι NY Times, αναμένεται να γίνει το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Όπως όλα δείχνουν, πρόκειται για ακόμη μια προσπάθεια της εταιρείας να ελαττώσει κατά το μέγιστο την κατακρήμνιση στα έσοδά της από το ρεκόρ… χαμένων συνδρομητών.
Επιπλέον, ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο να “κόψει” οριστικά το μοίρασμα κωδικών στους χρήστες του.
Μετά την πτώση των μετοχών της, η εταιρεία είπε στους μετόχους της πως «η αύξηση των εσόδων μας έχει επιβραδυνθεί σημαντικά», ενώ συνέχισε λέγοντας για τους χρήστες:
«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – όπου περιλαμβάνεται μεγάλος αριθμός νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό, δημιουργεί κόντρα ρεύμα για την αύξηση των εσόδων μας.”
Η δημοφιλής πλατφόρμα εκτιμά ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παραβιάζουν τους κανόνες του μοιράζοντας κωδικούς πρόσβασης.
Το αφεντικό του Netflix, Reed Hastings περιέγραψε σε προηγούμενη φάση την πρακτική ως “κάτι με το οποίο πρέπει να μάθεις να ζεις”, προσθέτοντας ότι μεγάλο μέρος της είναι “νόμιμο” καθώς μοιράζεται μεταξύ των μελών της οικογένειας. Η εταιρεία είπε επίσης ότι η κοινή χρήση λογαριασμών πιθανότατα τροφοδότησε την ανάπτυξή της κάνοντας περισσότερα άτομα να χρησιμοποιούν το Netflix.
Ωστόσο, ο Hastings είπε ότι τώρα δυσκολεύει την προσέλκυση νέων συνδρομητών σε ορισμένες χώρες.
“Όταν αναπτυσσόμασταν γρήγορα, δεν ήταν μεγάλη προτεραιότητα να εργαστούμε πάνω στην κοινή χρήση λογαριασμών. Και τώρα εργαζόμαστε εξαιρετικά σκληρά πάνω σε αυτό”, είπε στους μετόχους.
Η εταιρεία είπε ότι τα μέτρα που δοκιμάζει για να σταματήσει την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης στη Λατινική Αμερική θα μπορούσαν να εφαρμοστούν και σε άλλες χώρες, με επιπλέον χρεώσεις για τους “παράνομους” λογαριασμούς.
Οι συζητήσεις αυτές διεξάγονται την ίδια ώρα που έγιναν προειδοποιήσεις προς τους μετόχους ότι άλλα δύο εκατομμύρια συνδρομητές είναι πιθανό να αποχωρήσουν μέσα στους τρεις μήνες έως τον Ιούλιο.
Ο Lucas Shaw, ο οποίος γράφει το ενημερωτικό δελτίο Screentime για τις ειδήσεις του Bloomberg, είπε στο BBC ότι η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ήταν ένα ζήτημα για το Netflix “εδώ και πολύ καιρό”, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για αυτό.
«Φαίνεται ότι η εταιρεία προσπαθεί να εντοπίσει έναν τομέα δυνητικής ανάπτυξης», είπε στο πρόγραμμα Today. Προσπάθησαν να περιορίσουν την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης στο παρελθόν και πέρασαν πολύ δύσκολα.»
Πηγή: news247.gr