Χρεώνει έως 10.000 δολάρια για να βρει όνομα στα παιδιά πελατών της
Η Taylor A. Humphrey, μια 33χρονη γυναίκα από τη Νέα Υόρκη, εργάζεται ως επαγγελματίας «ονοματοδότης» για μωρά, χρεώνοντας τους ανθρώπους με χιλιάδες δολάρια για να τους βοηθήσει να διαλέξουν τα τέλεια ονόματα για τους απογόνους τους.
Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι κάποιος μπορεί να βγάλει τα προς το ζην βοηθώντας τους μέλλοντες γονείς να επιλέξουν το κατάλληλο όνομα για το παιδί τους, αλλά η Taylor A. Humphrey είναι η ζωντανή απόδειξη ότι μπορεί να γίνει. Εδώ και χρόνια ασχολείται με το όνομα μωρών με πλήρη απασχόληση, χρεώνοντας τους πελάτες της από 1.500 έως 10.000 δολάρια για την παροχή κατάλληλων ονομάτων για μωρά με βάση διάφορους παράγοντες. Οι υπηρεσίες της κυμαίνονται από ένα απλό τηλεφώνημα και μια λίστα με ονόματα κατά παραγγελία με βάση τις απαντήσεις σε ένα ερωτηματολόγιο, μέχρι μια επιλογή 10.000 δολαρίων που περιλαμβάνει γενεαλογικές έρευνες και την επιλογή ενός ονόματος που ταιριάζει με την οικογενειακή επιχείρηση.
Η Humphrey ενδιαφέρεται για τα παιδικά ονόματα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Θυμάται να χάνεται στα βιβλία με τα ονόματα μωρών που της έπαιρνε η μητέρα της από τη βιβλιοθήκη όταν ήταν παιδί και δεν το ξεπέρασε ποτέ. Αφού αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο, δοκίμασε ένα σωρό επαγγέλματα, μεταξύ των οποίων και τη συγγραφή σεναρίων, αλλά ακόμη και τότε, το πιο συναρπαστικό μέρος της δουλειάς ήταν η επιλογή ονομάτων χαρακτήρων.
Το 2015, η νεαρή Νεοϋορκέζα μετέφερε το πάθος της για τα ονόματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανοίγοντας έναν λογαριασμό στο Instagram. Μοιραζόταν τα αγαπημένα της παιδικά ονόματα και την αριθμολογία πίσω από αυτά, ενώ ένιωθε τόσο κολακευμένη που ο κόσμος ζητούσε τη γνώμη της που έδινε συμβουλές για την ονοματοδοσία δωρεάν. Μόλις το 2018 συνειδητοποίησε ότι το πάθος της θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση μιας κερδοφόρας εξειδικευμένης επιχείρησης.
Η επαγγελματίας στην ονομασία μωρών εξακολουθεί να μοιράζει δωρεάν συμβουλές και προτάσεις ονομάτων σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TokTok, όπου τα κλιπ της έχουν εκατομμύρια προβολές, αλλά οι πελάτες που θέλουν πραγματικά ένα ιδιαίτερο όνομα για το παιδί τους ή που έχουν ειδικές απαιτήσεις καταλήγουν να πληρώνουν χιλιάδες δολάρια για τις υπηρεσίες της.
Πώς λοιπόν ένας επαγγελματίας ονοματοδότης βρίσκει τα σωστά ονόματα για κάθε πελάτη; Λοιπόν, στην περίπτωση της Taylor , ψάχνει τη βάση δεδομένων της κοινωνικής ασφάλισης για στοιχεία, σαρώνει τους τίτλους ταινιών, παρατηρεί τις πινακίδες των δρόμων και παρακολουθεί τις τάσεις. Για παράδειγμα, τα ονόματα που σχετίζονται με καταστροφές (Κατρίνα, Ίσις κ.λπ.) δεν είναι πολύ δημοφιλή στις μέρες μας, ούτε και εκείνα δημοφιλών τεχνολογικών υπηρεσιών όπως η Alexa ή η Siri.
Προφανώς, ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα των πελατών που απευθύνονται σε έναν τέτοιο επαγγελματία είναι ότι ξεμένουν από ονόματα. Στο τρίτο ή τέταρτο μωρό τους, οι άνθρωποι ξεμένουν από έμπνευση, και εδώ είναι που έρχονται άνθρωποι σαν την Taylor. Στη συνέχεια, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι οικογένειες θέλουν ένα όνομα που να ταιριάζει στην κληρονομιά της οικογένειάς τους ή που να συνδέεται με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, και αυτό είναι το ψωμί και το βούτυρο της Taylor.
Η Taylor A. Humphrey δήλωσε στο περιοδικό The New Yorker ότι βοήθησε να δοθούν ονόματα σε πάνω από 100 παιδιά πέρυσι. Παραδέχτηκε επίσης ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι είναι σε θέση να ζήσει από τις υπηρεσίες της, αλλά συχνά λέει στους θαυμαστές της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι εργάζεται ως επαγγελματίας ονοματοδότης μωρών πλήρους απασχόλησης.
Πηγή: Έθνος