Έρχονται σύντομα οι Porsche «Made in Malaysia»
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Porsche αναμένεται να ανοίξει το πρώτο της εργοστάσιο εκτός Ευρώπης το επόμενο έτος. Ουσιαστικά, η απόφαση αυτή βάζει ένα τέλος στην 90ετή επιμονή της ιστορικής εταιρείας να κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της κοντά στην έδρα της Στουτγάρδης.
Όπως γράφουν οι Financial Times, μια μικρή γραμμή συναρμολόγησης στη Μαλαισία θα δημιουργηθεί για να εξυπηρετήσει τον αυξανόμενο αριθμό των ανθρώπων που επιθυμούν μια Porsche στην ασιατική αυτή χώρα, οι οποίοι σήμερα αναγκάζονται να πληρώσουν σχεδόν τα διπλά για εισαγόμενα σπορ οχήματα λόγω των υψηλών συντελεστών και φόρων .
Η κίνηση αυτή, έρχεται πέντε χρόνια μετά την απόφαση της εταιρείας, που ανήκει στην VW, να κατασκευάζει το πρώτο της μη γερμανικό αυτοκίνητο, το SUV Cayenne, στη Σλοβακία, αποδυναμώνοντας έτσι το αρχικό ιστορικό της σύνθημα μάρκετινγκ «Made in Germany».
Έκτοτε, η Porsche συνέχισε να κατασκευάζει τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων στη χώρα καταγωγής της και είναι περήφανη που καυχιέται ότι το νέο της ηλεκτρικό Taycan, για παράδειγμα, «κατασκευάστηκε στη Γερμανία».
Ο Albrecht Reimold, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Porsche, υπεύθυνος παραγωγής, δήλωσε χθες ότι η εταιρεία «είναι χαρούμενη που τα υπάρχοντα εργοστάσιά μας, λόγω του προσεκτικού σχεδιασμού, έχουν περισσότερο από το καθήκον να καλύψουν την τρέχουσα και μελλοντική παγκόσμια ζήτηση για τα αυτοκίνητά μας».
Πρόσθεσε όμως ότι το νέο meeting point της εταιρείας στη Μαλαισία «καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες της αγοράς και παρόλο που είναι ένα ανεξάρτητο έργο και μέτριο σε μέγεθος και ικανότητα, δείχνει την προθυμία μας να μάθουμε και να προσαρμοστούμε στις συγκεκριμένες συνθήκες της τοπικής αγοράς».
Αρκετοί άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της γερμανικής Mercedes, λειτουργούσαν εδώ και καιρό εργοστάσια στη Μαλαισίας, προκειμένου να αυξήσουν το μερίδιό τους σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τη Δευτέρα ότι θα κατασκευάσει έναν ιστότοπο έρευνας και ανάπτυξης στη Σαγκάη για να κατανοήσει και να ικανοποιήσει τις «εξαιρετικά συγκεκριμένες» απαιτήσεις των Κινέζων πελατών.
Πηγή: Economytoday