Home ΛΑΡΝΑΚΑ Θα συντηρηθεί το κάτω διάζωμα της Π. Πασά
Θα συντηρηθεί το κάτω διάζωμα της Π. Πασά

Θα συντηρηθεί το κάτω διάζωμα της Π. Πασά

Γράφει ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Είναι επείγουσα ανάγκη να συντηρηθεί το χαμηλό παραθαλάσσιο πλάτωμα (το κάτω διάζωμα) του οδικού έργου της οδού Πιαλέ Πασά, στη Λάρνακα, λόγω της μετακίνησης πλακών σκυροδέματος μετά τις τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις. Μετά από επιτόπιο έλεγχο του μελετητή του έργου, αποφασίστηκε όπως η συντήρηση γίνει σε περίοδο καλοκαιρίας, ενώ θα γίνει και υποθαλάσσιος έλεγχος από δύτες.

Η μετακίνηση πλακών σκυροδέματος, σε συνδυασμό με την πρόσφατη συσσώρευση μεγάλου αριθμού φυκιών, χαλικιών και του έντονου κυματισμού που επικρατεί το χειμώνα, οδήγησαν το Δήμο Λάρνακας στην έκδοση ανακοίνωσης, με την οποία προτρέπεται το κοινό ν’ αποφεύγει τη χρήση του χαμηλού πλατώματος. «Το κοινό θα πρέπει να αποφεύγει τη χρήση του παραλιακού πλατώματος κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά από κακοκαιρία και θαλασσοταραχή, που πιθανόν να οδηγήσουν σε ατυχήματα.

Η χρήση του παραλιακού πλατώματος σε κάθε άλλη περίπτωση επιτρέπεται, όμως οι χρήστες πρέπει να είναι προσεκτικοί, καθότι δεν αποκλείεται η ύπαρξη φερτών υλικών ή ολισθηρού πατώματος», σημειώνεται στην ανακοίνωση. Ο δήμος θα προβαίνει σε καθαρισμό του πεζόδρομου σε τακτά χρονικά διαστήματα και θα ξεκινήσει τις εργασίες συντήρησης μόλις το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες. Θα τοποθετηθούν, επίσης, προειδοποιητικές πινακίδες για την ύπαρξη κινδύνου.

Το οδικό έργο ανάπλασης της παραλιακής οδού Πιαλέ Πασά, στην τουρκοκυπριακή συνοικία της Λάρνακας, συγχρηματοδοτήθηκε από ευρωπαϊκά κονδύλια, ενώ σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Τμ. Δημοσίων Έργων. Αποτελείται από πεζοδρόμιο στη δυτική πλευρά, κοινή χρήση ποδηλάτη και πεζού στην ανατολική πλευρά κι ενδιάμεση λωρίδα διέλευσης οχημάτων μονής κατεύθυνσης.

Για προστασία του έργου και αντιμετώπιση των παράκτιων προβλημάτων, τα οποία είναι η κυματική υπερπήδηση, η διάβρωση παραπλήσιων παραλιών, η κυματική αντανάκλαση, η συσσώρευση φυκιών και η διάβρωση του οδικού έργου, ο Δήμος Λάρνακας, σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα κρατικά τμήματα, είχε προτείνει τη λύση με παραθαλάσσιο πλάτωμα σε συνδυασμό με γυάλινο παραπέτασμα, καθότι η λύση αυτή θα δημιουργούσε ακόμα μία πρόσβαση δίπλα στη θάλασσα, δίνοντας στους δημότες πιο άμεση επαφή με το υγρό στοιχείο. Το έργο ολοκληρώθηκε το 2014.

 

Send this to a friend