Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Καμπάνια προβολής μέσω Facebook
Καμπάνια προβολής μέσω Facebook

Καμπάνια προβολής μέσω Facebook

ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Διαφημιστική καμπάνια μέσω των Social Media ξεκινά από τον ερχόμενο Ιανουάριο η εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ελεύθερης Αμμοχώστου, με την ελπίδα μέχρι τότε ν’ αρχίσει η διάθεση, στην ευρωπαϊκή αγορά, του εμβολίου κατά του κορωνοιού.

Όπως δήλωσε ο λειτουργός της εταιρείας Λάκης Αβρααμίδης, λόγω της πανδημίας έχουν αναβληθεί τον φετινό χειμώνα όλες οι τουριστικές εκθέσεις που επρόκειτο να γίνουν σε διάφορες ευρωπαικές πόλεις και ως εκ τούτου η εταιρεία τουρισμού αναμένει οδηγίες από το αρμόδιο υφυπουργείο, καθώς και την έγκριση του σχετικού κονδυλίου, έτσι ώστε να ξεκινήσει ενέργειες προβολής και διαφήμισης της ελεύθερης Αμμοχώστου μέσω του Facebook και του Instagram.

«Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να διαφημίσουμε τα θέρετρά μας, από την στιγμή που η πανδημία έχει σαρώσει τα πάντα στην Ευρώπη και ως εκ τούτου δεν μπορούν να γίνουν τουριστικές εκθέσεις», ανέφερε ο κ.Αβρααμίδης και πρόσθεσε: «Από τον νέο χρόνο ξεκινάμε μια συντονισμένη καμπάνια διαφήμισης της ελεύθερης Αμμοχώστου μέσω των social media, με την ελπίδα και την προσμονή του εμβολίου κατά του κορωνοιού. Όπως όλος ο κόσμος, έτσι κι εμείς εναποθέτουμε όλες μας τις ελπίδες για το καλοκαίρι του 2021 στο εμβόλιο κατά του ιού». Ωστόσο, παρά τις ελπίδες που δημιουργεί η διάθεση του εμβολίου, ο λειτουργός της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ελ. Αμμοχώστου εκφράζει και κάποιες αμφιβολίες κατά πόσο θα επανέλθει η ομαλότητα κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2021.

Εξέφρασε, δε, την εκτίμηση ότι και το επόμενο καλοκαίρι θα είναι δύσκολο για την τουριστική βιομηχανία του τόπου κι εξήγησε τους λόγους. «Πολλά θα εξαρτηθούν από το πότε θ’ αρχίσουν τα εμβόλια και πότε θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα. Εξαρτάται, επίσης, σε ποιες χώρες θα γίνουν τα πρώτα εμβόλια. Θα είναι σημαντικό για την Κύπρο, εάν οι πρώτες χώρες που θα κάνουν το εμβόλιο με θετικά αποτελέσματα θα είναι οι χώρες που αποτελούν σημαντικές τουριστικές αγορές για το νησί μας», σημείωσε.

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής ελ. Αμμοχώστου, βρίσκεται σε συνεχή επαφή και συνεργασία με το Υφυπουργείο Τουρισμού, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις γύρω από την πανδημία, κυρίως στις χώρες από τις οποίες αντλεί τουρισμό, και αναλόγως θα προσαρμόσει την τουριστική της καμπάνια εν’ όψει του 2021.

Send this to a friend