Home ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ Τσιούτης: Ένα από τα σενάρια που συζητήσαμε ήταν και το ενδεχόμενο για κλείσιμο 2 εβδομάδων
Τσιούτης: Ένα από τα σενάρια που συζητήσαμε ήταν και το ενδεχόμενο για κλείσιμο 2 εβδομάδων

Τσιούτης: Ένα από τα σενάρια που συζητήσαμε ήταν και το ενδεχόμενο για κλείσιμο 2 εβδομάδων

 

 

Στο τρίτο του ΡΙΚ  μίλησε σήμερα το πρωί, ο Επίκουρος Καθηγητής, Παθολογία & Πρόληψη και Έλεγχος Λοιμώξεων, Κωνσταντίνος Τσιούτης, για τις εισηγήσεις και το σενάριο ενός lockdown.

Οπως ανέφερε στη συνάντηση όπου έλαβαν μέρος οι επιδημιολόγοι Λεόντιος Κωστρίκης, Ζωή-Δωροθέα Πανά και Κωνσταντίνος Τσιούτης με τον Υπουργό Υγείας, είχαν συζητηθεί διάφορα σενάρια ανάμεσα τους έχει συζητηθει και το ενδεχόμενο για κλείσιμο 2 εβδομάδων.

Ο κ.Τσιούτης σχολίασε ότι απο τη στιγμή που δεν εχουν επιδινωθεί οι νοσοκομειακοί δείκτες δεν είναι αναγκαίο ως μέτρο τώρα το lockdown.

 

Τόνισε ωστόσο ότι “Έχουμε ενεργό μετάδοση μέσα στην κοινότητα δηλαδή οι πολίτες μετακινούνται και μεταδίδουν τον ιό”, και οπως σχολίασε πάνω σε αυτό το σημείο εστιάζονται τα μέτρα και οι εισηγήσεις.

Προσωπική άποψη του κ.Τσιούτη είναι η στοχευμένη επιβολή μέτρων. Πρεπει τα μέτρα να είναι πιο αυστήρα εκεί όπου είναι πιο πολλά τα κρούσματα.

Δυστυχώς η επιδίνωση της κατάτασης με τα κρούσματα , προκάλεσε και μια ανεπιθύμητη συνέπεια , η οποία είναι η επιβάρυνση της ιχνηλάτησης με αποτέλεσμα να μην εντοπίζονται έγκαιρα οι επαφές και να μην ελεγχονται εργαστηριακά εγκαίρως.

Οσον αφορά τις σχολικές εκδρομές , προτείνει να αποφεύγονται σε αυτο το σημείο, με την κατάσταση που επικρατεί για περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊου.

Απο την άλλη σε δηλώσεις του το βράδυ της Δευτέρας (2/11) στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Alpha, τόνισε ότι “Η ουσία δεν είναι η απαγόρευση… η ουσία είναι να κάνει ο καθένας μικρές καθημερινές θυσίες στις συνήθειες του” και πως αν ο καθένας αναλάβει την ευθύνη και το ρόλο να μειώσει και να θυσιάσει κάποιες συνήθειες του καθημερινά, με τον καιρό αυτό θα γίνει η νέα του καθημερινότητα που θα βοηθήσει να μειωθούν και τα ποσοστά κρουσμάτων .

Send this to a friend