Home ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ Προβληματισμοί γονέων για την μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης
Προβληματισμοί γονέων για την μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης

Προβληματισμοί γονέων για την μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης

Παρόλο που σήμερα συμπληρώνονται τέσσερις μέρες από την ημέρα επιστροφής στα θρανία των τελειόφοιτων μαθητών Λυκείων και Τεχνικών Σχολών, υπάρχει μια μερίδα μαθητών που δεν μπορεί να λύσει απορίες ή να κάνει επαναλήψεις με τον εκπαιδευτικό του.

Ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης Χαράλαμπος Διονυσίου δήλωσε στο ΚΥΠΕ ότι σε μερικά σχολεία υπάρχει θέμα με κάποιους καθηγητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και το μάθημα τους δεν μπορούν να το αναπληρώσει άλλος εκπαιδευτικός από το ίδιο σχολείο και θα πρέπει να τοποθετηθούν αντικαταστάτες .

Ο κ. Διονυσίου, ωστόσο, είπε ότι το κυριότερο θέμα που απασχολεί τους οργανωμένους γονείς είναι αυτό της τηλεκπαίδευσης, και συγκεκριμένα τη διαφωνία της ΟΕΛΜΕΚ να ακολουθήσει οδηγίες του Υπουργείου.

 

 

Όπως είπε, σε δύο σημεία εστιάζει η ΟΕΛΜΕΚ τη διαφωνία αυτή: Στο ότι στα πλείστα σχολεία είναι ανεπαρκές το σύστημα του διαδικτύου για να μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα η τηλεκπαίδευση μέσα στην τάξη για τα παιδιά που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και που είναι στο σπίτι τους, και μετά για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων.

«Εμάς δεν μας απασχολεί πως θα γίνεται η παράδοση και η επανάληψη στα παιδιά που είναι στο σπίτι. Εμάς μας ενδιαφέρει ότι αυτή τη στιγμή δεν γίνεται και γίνεται μια διάκριση εις βάρους τους και έπρεπε να λυθούν αυτά τα προβλήματα πριν ξεκινήσουμε. Δεν έχουμε πολλές μέρες. Είμαστε έντονοι σε αυτό το κομμάτι. Από τη στιγμή που η Κυβέρνηση πήρε την απόφαση να ανοίξει τα σχολεία, νομίζω ότι πρέπει να δώσει τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες, σε όλα τα μωρά για την προετοιμασία τους για τις παγκύπριες εξετάσεις, ενώ αυτή την στιγμή υπάρχει μια μερίδα μαθητών που δεν μπορεί να λύσει απορίες ή να κάνει επαναλήψεις με τον εκπαιδευτικό του», πρόσθεσε.

Ο κ. Διονυσίου είπε πως ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ σε επικοινωνία που είχε μαζί του, του είπε ότι οι καθηγητές έχουν την κάθε πρόθεση μετά την διδασκαλία του πρωινού στο σχολείο, στη συνέχεια να κάνουν διδασκαλία μέσω της τηλεκπαίδευσης στους μαθητές που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και μένουν στο σπίτι.

«Αυτό δε το είδαμε. Πότε θα γίνει ; Εμάς δεν μας ενδιαφέρει πώς θα γίνεται το μάθημα ή αν θα γίνεται ζωντανά όπως εισηγείται το Υπουργείο ή αν θα γίνεται όπως εισηγείται η ΟΕΛΜΕΚ . Αυτή την στιγμή δεν γίνεται και πρέπει να καταλήξουν οι δύο, διότι εμάς μας ενδιαφέρει ότι αυτά τα παιδιά πρέπει να κάνουν τις επαναλήψεις τους. Αφού τούτος ήταν ο στόχος που ανοίξαμε τα σχολεία στις 11 του Μάη: Για να προετοιμαστούν και να στηριχθούν οι τελειόφοιτοι. Αυτή την στιγμή υπάρχει μια μερίδα τελειόφοιτων που δεν στηρίζεται. Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα. Πρέπει να αρχίσει η στήριξη αυτών των παιδιών, που είναι περίπου το 10%», σημείωσε.

Αναφορικά με τα Πρωτόκολλα Υγείας, ο κ. Διονυσίου είπε ότι είχαν και συνεχίζουν να έχουν τη διαφωνία τους, όσον αφορά την θερμομέτρηση.

«Εμείς είπαμε ότι έπρεπε να γινόταν στο σχολείο, στην είσοδο των παιδιών, διότι είναι πιο σωστό. Θεωρούμε και προληπτικό να εντοπίζεις ένα μαθητή με ψηλές θερμοκρασίες, πριν να μπει μέσα στις τάξεις με τους υπόλοιπους συμμαθητές και εκπαιδευτικούς του και να δημιουργήσουμε τις οποιεσδήποτε αρνητικές συνέπειες εις την συνέχεια, διότι από το σπίτι δεν είναι εύκολο. Όλοι οι άνθρωποι είμαστε διαφορετικοί. Δεν ξέρουμε πόσοι, έστω και μια μικρή μερίδα, θα θερμόμετρά το παιδί του στο σπίτι», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς για την επαναλειτουργία στις 21 του μηνός όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, ο κ. Διονυσίου είπε ότι τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα.

«Αυτή τη στιγμή στα σχολεία είναι το 1/6 και υπάρχουν ήδη κάποια προβλήματα. Στις 21/5 το 1/6 θα μετατραπεί σε ½ , δηλαδή θα έχουμε περίπου 50.000 μαθητές από τις 4.000 μαθητές που έχουμε τώρα την ημέρα. Θα έχουμε πρόβλημα με τα λεωφορεία. Δε θα μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών. Σε αρκετά σχολεία έχουμε μετακινούμενα τμήματα. Πώς μπορεί το βοηθητικό προσωπικό να κάνει τις απολυμάνσεις του στην αλλαγή της περιόδου εφόσον δε θα μεσολαβεί διάλειμμα; Εάν έχεις και τέσσερις και πέντε τμήματα μετακινούμενα σημαίνει τρεις με πέντε καθαρίστριες να απολυμαίνουν στα γρήγορα τις τάξεις για να μπορούν να δεχθούν τους μαθητές. Θα έρθουμε να τα αφαιρέσουμε και αυτά από τα πρωτόκολλα υγείας ; Θα πούμε ότι δεν πρέπει να τηρείται όπως έγινε με τις μάσκες και τα γάντια ; », συμπλήρωσε.

Υπάρχουν, συνέχισε ο κ. Διονυσίου, σε λίγα σχολεία που οι μαθητές είναι περισσότεροι από τις διαθέσιμες αίθουσες για να μπαίνουν μέσα στις τάξεις.

«Θα πρέπει εργαστήρια, η αίθουσα των καθηγητών, η αίθουσα πολλαπλής χρήσης, να γίνουν αίθουσες διδασκαλίας. Επίσης, έχουμε σε κάποια σχολεία μεγάλο αριθμό αλλόγλωσσων μαθητών, οι οποίοι δεν τηρούν προληπτικά μέτρα, δε κάνουν απολυμάνσεις. Όμως αυτοί θα είναι ανάμεσα σε άλλους μαθητές, τι προτίθεται να κάνει το κράτος για αυτό το θέμα; Θα τους παίρνει σε ξεχωριστή ώρα από τους υπόλοιπους ή θα έρθει η Επίτροπος Προστασίας Δικαιωμάτων των Παιδιών και θα πει ότι κάνουμε διάκριση ; Τα παιδιά θα είναι πιο πολλοί μέσα στο σχολείο. Πώς θα γίνεται ο καταμερισμός με τα διαλείμματα; », πρόσθεσε.
Στο μεταξύ, εκπαιδευτικές πηγές δήλωσαν στο ΚΥΠΕ ότι αρκετά σχολεία κάνουν στα παιδιά που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και μένουν σπίτι εξ αποστάσεως εκπαίδευση όπως τους έκαναν προηγουμένως.

Send this to a friend