Home ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ Το μήνυμα από καρδιάς του Υπουργού Υγείας και η περηφάνια που νιώθει
Το μήνυμα από καρδιάς του Υπουργού Υγείας και η περηφάνια που νιώθει

Το μήνυμα από καρδιάς του Υπουργού Υγείας και η περηφάνια που νιώθει

Ο Υπουργός Υγείας μέσω των social media στέλνει τα δικά του μηνύματα στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής αλλά και τις θερμές του ευχαριστίες για την μεγάλη τους καθημερινή προσπάθεια.

Αναλυτικά τα όσα έγραψε:

Η δοκιμασία που περνούμε το τελευταίο διάστημα, αναδεικνύει την αφοσίωση, το μεράκι και την ανιδιοτέλεια των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του καθήκοντος. Τα στελέχη της Διεύθυνσης Ασθενοφόρων του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας κάνουν εξαιρετική δουλειά και τους αξίζει ο έπαινος. Τον τελευταίο μήνα εργάζονται μέχρι και 18 ώρες το 24ωρο, χωρίς oύτε μια μέρα άδεια.
Δηλώνουν όλοι παρόντες στη μεγάλη μάχη, με πρώτη τη διευθύντριά τους @Riana Constantinou, την οποία ευχαριστώ ιδιαίτερα γιατί διαθέτει τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για κάθε επικεφαλής: Ξέρει να εμπνεύσει και να καθοδηγήσει τους συναδέλφους της γιατί είναι και η ίδια στην πρώτη γραμμή.

 

 

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε και στους ανθρώπους ήταν συνεχώς μαζί της στην πρώτη γραμμή. Ο Θεοδόσης Θεοδοσίου, ο Ανδρέας Μιχαήλ, ο Γιώργος Σάββα, ο Μιχάλης Λάμπρου, η Μαρίνα Αθανασίου, η Δόμνα Μαυρικίου, η Έλλη-Βαρβάρα Μίτσα, ο Ανδρέας Χατζηγεωργίου, η Αίμιλη Κούμα, είναι μερικοί από αυτούς. Ευχαριστώ έναν προς ένα και τους υπόλοιπους εργαζομένους, 150 στο σύνολο, που στελεχώνουν τους σταθμούς ασθενοφόρων σε όλη την Κύπρο και έχουν την ευθύνη του Συντονιστικού Επιχειρησιακού Κέντρου ανταπόκρισης των ασθενοφόρων καθώς και του τηλεφωνικού κέντρου για τον κορωνοϊό στο τηλέφωνο 1420.

Είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους αυτούς και οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Η Διεύθυνση Ασθενοφόρων του ΟΚΥπΥ ως η εμπροσθοφυλακή του Συστήματος Υγείας της χώρας ανάλαβε εξ αρχής τον επιχειρησιακό συντονισμό και τη διαχείριση των περιστατικών COVID-19 στον προνοσοκομειακό χώρο. Από τις 7 Μαρτίου 2020, η Διεύθυνση Ασθενοφόρων μέσω του 1420 διαχειρίστηκε και αξιολόγησε τηλεφωνικά περισσότερα από 9,000 περιστατικά αντιμετώπισης του COVID-19. Παράλληλα, ανταποκρίθηκε με ασθενοφόρα και εξιδεικευμένα πληρώματα σε 3.336 επείγουσες κλήσεις αλλά σε περισσότερες από 800 κατ’ οίκον δειγματοληψίες που αφορούσαν ασθενείς με κινητικά προβλήματα ή άλλες ιδιαίτερες καταστάσεις.

#ΘαΤαΚαταφερουμε #ΥΠΗΡΕΣΙΑ_ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΩΝ_ΚΥΠΡΟΥ

Send this to a friend