Τηλεφωνικές γραμμές για όσους αδυνατούν να στείλουν SMS στο 8998
Με στόχο την διευκόλυνση των πολιτών που αδυνατούν να εξυπηρετηθούν μέσω της υπηρεσίας γραπτού μηνύματος (SMS) 8998 για σκοπούς κατ’ εξαίρεσης μετακίνησης, το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ανακοινώνει τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου, του οποίου η χρήση ενδείκνυται κατ’ εξαίρεση μόνο στις πιο κάτω περιπτώσεις:
- Εξυπηρέτηση κατόχων αριθμού τηλεφώνου από ξένο παροχέα, καθώς η υπηρεσία γραπτών μηνυμάτων (SMS) 8998 δεν υποστηρίζει λήψη μηνυμάτων από ξένους αριθμούς
- Εξυπηρέτηση πολιτών που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στις προσπάθειες εξασφάλισης έγκρισης μέσω της υπηρεσίας γραπτών μηνυμάτων (SMS)
Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 06:00πμ μέχρι και τις 21:00μμ., τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα, ως ακολούθως:
- Για κυπριακούς αριθμούς: 80012012
- Για ξένους αριθμούς: +357 22 263030
Επισημαίνεται πως το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί, μέσω αυτοματοποιημένου συστήματος IVR (Interactive Voice Response), κλήσεις μόνο από κινητό τηλέφωνο.
Οι πολίτες που χρησιμοποιούν το σύστημά αυτό για σκοπούς κατ’ εξαίρεσης μετακίνησης, θα λαμβάνουν σχετική απάντηση μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) στα κινητά τους τηλέφωνα.
Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με τα σχετικά διατάγματα, επιτρέπεται μία μόνο κατ’ εξαίρεση μετακίνηση ημερησίως, ανεξαρτήτως μεθόδου που θα χρησιμοποιηθεί για την εξασφάλιση έγκρισης.
Σημειώνεται πως ο πολίτης φέρει προσωπική ευθύνη για την ορθότητα των στοιχείων που δηλώνει στο τηλεφωνικό κέντρο και υπέχει ευθύνη για ψευδή δήλωση.
Ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη διαδικασία εξασφάλισης έγκρισης κατ’ εξαίρεση μετακίνησης είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.pio.gov.cy/coronavirus.