
Αξιώνεται γραμματειακή αναβάθμιση στα σχολεία
Η ανάγκη για αναβάθμιση του θεσμού του βοηθητικού γραμματειακού προσωπικού στα δημοτικά σχολεία και στα δημόσια νηπιαγωγεία διαφάνηκε εκ νέου στη συζήτηση που διεξήχθη προχθές στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής.
Το γεγονός ότι οι ώρες εργασίας του προσωπικού στις πλείστες των περιπτώσεων είναι μειωμένες και ανάλογες του αριθμού των μαθητών που φοιτούν σε κάθε σχολείο, παρά το γεγονός πως ο όγκος εργασίας είναι μεγάλος, δυσκολεύει τόσο το ίδιο το προσωπικό, όσο και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Συνεπώς τέθηκε επί τάπητος το θέμα όπως οι ώρες εργασίας του προσωπικού είναι όσες ώρες λειτουργούν τα σχολεία. Από πλευράς της η ομάδα πρωτοβουλίας βοηθητικού προσωπικού Δημοτικής Εκπαίδευσης κατέθεσε στην Επιτροπή Παιδείας έγγραφο με το οποίο αξιώνει:
.Άμεση μονιμοποίηση στη βάση ενός σχεδίου υπηρεσίας που να αντιπροσωπεύει επαρκώς τη θέση του στη σχολική μονάδα.
.Αναγνώριση της προϋπηρεσίας του με όλα τα ωφελήματα και τις ευκαιρίες ανέλιξης.
.Καθορισμό συγκεκριμένων όρων εργασίας και συγκεκριμένου καθηκοντολογίου από έναν και μόνο φορέα.
.Επέκταση του ωραρίου εργασίας στις 38 περιόδους εβδομαδιαίως για όλες τις σχολικές μονάδες.
.Εργοδότηση του προσωπικού σε μία μόνο σχολική μονάδα.
Από πλευράς του ο γενικός γραμματέας της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους επεσήμανε ότι το υπουργείο Παιδείας έχει διαχρονικά τεράστια ευθύνη για τα προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν στο όλο ζήτημα.
Σύμφωνα με τον κ. Χαραλάμπους, θα πρέπει κάθε σχολείο να έχει γραμματειακό προσωπικό με πλήρες ωράριο και επαρκή μισθοδοσία, έτσι ώστε να εκτελεί απρόσκοπτα όλα τα καθήκοντα που απαιτούνται σήμερα για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του σχολείου.