
Τέλος στο μποτιλιάρισμα: Πότε πάει Ολομέλεια η πρόταση για μικροατυχήματα
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η συζήτηση στην Επιτροπή Μεταφορών αναφορικά με την πρόταση νόμου του Βουλευτή του ΔΗΣΥ, Δημήτρη Δημητρίου για τα μικροατυχήματα με υλικές ζημιές που θα βάλει τέλος στην ταλαιπωρία οδηγών.
Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση ο Δημήτρης Δημητρίου, μέλος της Επιτροπής Μεταφορών, ανέφερε πως η συζήτηση στην Επιτροπή είναι προς το τέλος. Έγιναν τροποποιήσεις και εισηγήσεις από τους αρμοδίους, με τη συζήτηση σήμερα να συνεχίζεται κατ’ άρθρον. Εισηγήσεις έγιναν και από τον Σύνδεσμο Ασφαλιστικών Εταιρειών, παρά τις αντιστάσεις που έφερε σε αυτή την αλλαγή.
Θα ακολουθήσει ανταλλαγή μεταξύ των μελών της Επιτροπής και ακολούθως η Πρόταση Νόμου θα οδηγηθεί στην Ολομέλεια προς ψήφιση κατά πασα πιθανότητα στις 3 Ιουλίου.
Ερωτηθείς για τους λόγους πίσω από την «αντίσταση» των ασφαλιστικών, ο βουλευτής εξήγησε πως «όπως συμβαίνει σε όλους τους τομείς, επειδή υπάρχει 1-2% του πληθυσμού, που έχουν στο μυαλό την μπαμπεσιά, να ξεγελάσουν, να κλέψουν, να κάνουν εικονικό ατύχημα, να πάρουν εικονική άδεια ασφαλείας, ταλαιπωρείται το υπόλοιπο 98% των ενσυνείδητων».
Τα συγκεκριμένα ατυχήματα «δεν γίνονται ούτε 7 το πρωί, ούτε στη 1 το μεσημέρι σε κανένα πολυσύχναστο δρόμο. Αυτά γίνονται σε απόμερους δρόμους, ώρες βραδινές μεταμεσονύκτιες, με οχήματα υπερπολυτελή και κυρίως σε μία επαρχία», πρόσθεσε.
Εφόσον περάσει η πρόταση νόμου, σε ενδεχόμενο μικροατυχήματος με υλικές ζημιές, οι οδηγοί θα μπορούν να βγάζουν φωτογραφίες της σκηνής και να μετακινούν τα οχ΄μηατα τους από την μέση του δρόμου.
Από την πλευρά του ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ και μέλος της Επιτροπής Μεταφορών Βαλεντίνος Φακοντής, σχολίασε πως πρόκειται για μια πολύ καλή πρόταση νόμου, καθώς δεν μπορεί στον αυτοκινητόδρομο να σταματάει όλη η κυκλοφορία, εξαιτείας ενός μικροατυχήματος.
«Πιστεύω η πρόταση μπορεί να δώσει λύσεις στο ζήτημα», πρόσεθσε ο κ. Φακοντής.
«Ψήνεται» πρόταση και για τα σκούτερ
Πρόταση νόμου για τα σκούτερ ετοιμάζει ο κ. Δημητρίου. «Επεξεργάζομαι μια πρόταση για ολιστική ρύθμιση», ανέφερε.
Σωρεία προβλημάτων δημιουργείται από την παρούσα κατάσταση, μεταξύ άλλων την ανεξέλεγκτη στάθμευση και την κυκλοφορία χωρίς κράνη.
Παρόλο που υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο, αν και όχι και το πιο κατάλληλο, σύμφωνα με τον κ. Φακοντή, αυτό δεν εφαρμόζεται. Παράλληλα οι δήμοι δεν έχουν προχωρήσει στην αδειοδότηση εταιρειών, όπως πρόσθεσε ο βουλευτής του ΑΚΕΛ.