Home ΛΑΡΝΑΚΑ ΕΟΑ Λάρνακας: Προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία προς εξυπηρέτηση του κοινού
ΕΟΑ Λάρνακας: Προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία προς εξυπηρέτηση του κοινού

ΕΟΑ Λάρνακας: Προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία προς εξυπηρέτηση του κοινού

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Μαζική είναι η ανταπόκριση των δημοτών Λάρνακας, στο σύγχρονο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που έθεσε σ’ εφαρμογή το τελευταίο διάστημα ο τοπικός Επαρχιακός Οργανισμός Εξυπηρέτησης, με στόχο την ενίσχυση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών και την διευκόλυνση του κοινού, με τη χρήση προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων.

Η λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου επί 24ώρου βάσεως αποτέλεσε μία από τις πρώτες πράξεις του Οργανισμού και παραμένει βασικός πυλώνας άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες.

Ανακοίνωση του ΕΟΑ αναφέρει πως μέχρι σήμερα έχουν απαντηθεί πέραν των 135 χιλιάδων κλήσεων, που αφορούν κυρίως άδειες ανάπτυξης, τεχνικές βλάβες και πληροφορίες για λογαριασμούς ή οφειλές. Κατά την περίοδο Σεπτεμβρίου–Νοεμβρίου 2024, ενόψει αποστολής των αποχετευτικών τελών, έτυχαν διαχείρισης περίπου 15.000 κλήσεις μηνιαίως.

Λόγω της αποτελεσματικής ενημέρωσης, οι μηνιαίες κλήσεις σταθεροποιήθηκαν στις 9.500, με εξαίρεση περιόδους αυξημένης ζήτησης, όπως για παράδειγμα κατά την αποστολή λογαριασμών αποχετευτικών τελών ή υπενθυμίσεων καθυστερημένων οφειλών.

Παράλληλα, τέθηκαν σε λειτουργία σημεία – ταμεία φυσικής εξυπηρέτησης του κοινού αναφορικά με ζητήματα ύδρευσης και αποχέτευσης. Ως εκ τούτου, καθημερινά εξυπηρετούνται εκατοντάδες πολίτες, με τον συνολικό απολογισμό να φτάνει στην διεκπεραίωση 10 – 11 χιλιάδων συναλλαγών μηνιαίως, εκ των οποίων η πλειοψηφία (γύρω στις 6.500) αφορά πληρωμές λογαριασμών. Κατά τις περιόδους αποστολής λογαριασμών, οι συναλλαγές υπερβαίνουν τις 13.000 μηνιαίως.

Σταθμός Αυτόματης Πληρωμής

———————————————

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο κεντρικό ταμείο του ΕΟΑ Λάρνακας έχει τεθεί σε λειτουργία και Σταθμός Αυτόματης Πληρωμής, ο οποίος είναι διαθέσιμος για το κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

Ο Οργανισμός ενημέρωσε πως από τα τέλη περασμένου Μαρτίου μέχρι σήμερα πέραν των 800 πολιτών έχουν εξυπηρετηθεί μέσω αυτού του σταθμού, μειώνοντας κατά πολύ τον χρόνο αναμονής.

Παράλληλα, ο τοπικός ΕΟΑ αξιοποιεί και σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής αιτημάτων (e-Ticketing), που επιτρέπει την άμεση παρακολούθηση και διεκπεραίωση ηλεκτρονικών ερωτημάτων. Μέχρι σήμερα έχουν απαντηθεί περίπου 17.500 αιτήματα μέσω των επίσημων ηλεκτρονικών διευθύνσεων του Οργανισμού.

«Τα πιο πάνω στοιχεία αποτυπώνουν την σταθερή προσπάθεια του ΕΟΑ Λάρνακας να προσφέρει ποιοτική, άμεση και πολύπλευρη εξυπηρέτηση προς όλους τους πολίτες. Μέσω της σταδιακής ενίσχυσης των ψηφιακών εργαλείων και της διαρκούς αναβάθμισης των διαδικασιών, ο Οργανισμός διασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες του παραμένουν διαφανείς, αξιόπιστες και προσαρμοσμένες στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας.

Ο ΕΟΑΛ, προσηλωμένος στο όραμά του για σύγχρονη και υπεύθυνη δημόσια διοίκηση, δεσμεύεται να συνεχίσει να δημοσιοποιεί τακτικά τα αποτελέσματα των υπηρεσιών του, ενισχύοντας τη λογοδοσία και την εμπιστοσύνη των πολιτών.

Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του, ο Οργανισμός έθεσε σε εφαρμογή ένα σύγχρονο, πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών, συνδυάζοντας την ανθρώπινη επαφή με τη χρήση προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων», καταλήγει η ανακοίνωση του ΕΟΑ Λάρνακας.

 

Send this to a friend