Home ΛΑΡΝΑΚΑ «Ψηφιακό Άλμα για τον Βιωματικό Τουρισμό της Λάρνακας» (φώτο)
«Ψηφιακό Άλμα για τον Βιωματικό Τουρισμό της Λάρνακας» (φώτο)

«Ψηφιακό Άλμα για τον Βιωματικό Τουρισμό της Λάρνακας» (φώτο)

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Ακόμα ένα βήμα για ανάδειξη του βιωματικού τουρισμού και στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, αποτελεί η πρωτοβουλία της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας να λανσάρει μια πρωτοποριακή κι εύχρηστη ψηφιακή πλατφόρμα κρατήσεων εμπειριών.

 

 

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη μέσω του συνδέσμου https://larnakaregion.triggle.app, αποτελεί έναν σύγχρονο κόμβο σύνδεσης των επισκεπτών με τις εμπειρίες που προσφέρει η περιφέρεια της Λάρνακας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της τοπικής εταιρείας τουρισμού στο καλοκαιρινό ενημερωτικό της δελτίο, είναι για πρώτη φορά που οι ξένοι τουρίστες και οι ντόπιοι έχουν την δυνατότητα να περιηγηθούν διαδικτυακά και να πραγματοποιήσουν άμεσες (real-time) κρατήσεις σε μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων που αναδεικνύουν τη φυσική ομορφιά, την πολιτιστική κληρονομιά, τη γαστρονομία και την παράδοση της Λάρνακας.

Μέσα από την πλατφόρμα, προβάλλονται γευστικές περιηγήσεις σε τοπικούς παραγωγούς, μίνι κρουαζιέρες από τη μαρίνα Λάρνακας, διάφορα θαλάσσια σπορ και καταδύσεις καθώς και δημιουργικά εργαστήρια με τοπικά ποτά.

Προσφέρονται, επίσης, ξεναγήσεις στην πόλη και σε παραδοσιακές κοινότητες, εμπειρίες με jeep safari στην περιοχή των γραφικών Λευκάρων, αλλά και περιηγήσεις με quad bike στην Πύλα, την Ορόκλινη και την Αθηένου. Γίνονται, ακόμα, κρατήσεις για περιπατητικές διαδρομές στα τοπόσημα και τους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να επιλέξουν εμπειρίες και δραστηριότητες με βάση την ημερομηνία, προτίμηση, μέγεθος της ομάδας και το ξενοδοχείο στο οποίο διαμένουν ή εναλλακτικά κάποιον άλλο χώρο διαμονής στην περιοχή της Λάρνακας εάν δεν διαμένουν σε ξενοδοχείο. «Οι δραστηριότητες αυτές συνεχώς εμπλουτίζονται με νέους παρόχους που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού προϊόντος της Λάρνακας και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των ταξιδιωτών για αυθεντικότητα, ευκολία στην πρόσβαση και προσωποποιημένες εμπειρίες.

Ταυτόχρονα, η πλατφόρμα ενισχύει την τοπική οικονομία, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις και ανεξάρτητους παρόχους να προβάλλουν τις υπηρεσίες τους και να συνδεθούν άμεσα με το κοινό, τόσο μέσω της ίδιας της πλατφόρμας, όσο και μέσω συνεργαζόμενων ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρήσεων», σημειώνεται στην ανακοίνωση, η οποία προσθέτει πως στόχος της ΕΤΑΠ Λάρνακας είναι να προβάλει το πολύπλευρο μωσαϊκό εμπειριών της περιφέρειας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Τονίζεται, ακόμα, ότι η καινούργια αυτή πλατφόρμα δεν είναι απλά ένα τεχνολογικό εργαλείο, αλλά μια στρατηγική επιλογή με στόχο τη δημιουργία ενός ποιοτικού και βιώσιμου τουριστικού μοντέλου, με πολλαπλά οφέλη για την τοπική κοινωνία, την οικονομία και τον ίδιο τον επισκέπτη.

 

 

 

 

Send this to a friend