Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Προσοχή! Νέα απάτη με δήθεν επιστροφή φόρου στην Κύπρο – Συστάσεις Αστυνομίας
Προσοχή! Νέα απάτη με δήθεν επιστροφή φόρου στην Κύπρο – Συστάσεις Αστυνομίας

Προσοχή! Νέα απάτη με δήθεν επιστροφή φόρου στην Κύπρο – Συστάσεις Αστυνομίας

Κυκλοφορούν ανεπιθύμητα ηλεκτρονικά μηνύματα με το λογότυπο του Τμήματος Φορολογίας, με τα οποία ζητείται επαλήθευση των προσωπικών στοιχείων του αποδέκτη, καθώς και στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού με την πρόφαση επιστροφής φόρου, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Φορολογίας.

Το Τμήμα εφιστά την προσοχή των πολιτών σε τέτοιου είδους μηνύματα, τα οποία έχουν σκοπό να υποκλέψουν στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού ανυποψίαστων πολιτών και προτρέπει όσους έχουν λάβει τέτοια μηνύματα να τα αγνοήσουν.

Επισημαίνεται ότι οι επιστροφές φόρου γίνονται μόνο με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό, το IBAN του οποίου δηλώνει ο φορολογούμενος στο Τμήμα, με ασφαλείς διαδικασίες.

Καταληκτικά, τονίζεται ότι η οποιαδήποτε επικοινωνία του Τμήματος Φορολογίας με τους φορολογούμενους μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων πραγματοποιείται μόνο μέσω ηλεκτρονικών διευθύνσεων, οι οποίες λήγουν σε @tax.mof.gov.cy.

 

Συστάσεις Αστυνομίας

Η Αστυνομία καλεί το κοινό να επιδεικνύει ιδιαίτερη προσοχή, μετά από αριθμό αναφορών που έχει λάβει από πολίτες, σχετικά με απάτες που διαπράττονται από πρόσωπα τα οποία παρουσιάζονται ψευδώς ως λειτουργοί κυβερνητικών υπηρεσιών, με σκοπό την κλοπή χρημάτων από τραπεζικούς λογαριασμούς.

Οι επιτήδειοι, αποστέλλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (E-mail) σε πολίτες και παρουσιάζονται ψευδώς ως λειτουργοί υπηρεσιών όπως οι Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων, η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου και το Τμήμα Φορολογίας.

Καθοδηγούν τους πολίτες να αποκαλύψουν στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών και καρτών ή να προβούν σε ενέργειες όπως επιβεβαίωση συναλλαγών, με σκοπό να αποσπάσουν χρηματικά ποσά.

Το κοινό καλείται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να λαμβάνει τα ακόλουθα μέτρα προστασίας:

Να μην ανταποκρίνεται στις κλήσεις και στις οδηγίες τους.

Να μην αποκαλύπτει σε τρίτους ευαίσθητες πληροφορίες, όπως κωδικούς πρόσβασης, κωδικούς χρήσης, PIN, στοιχεία ταυτότητας και στοιχεία τραπεζικών καρτών ή λογαριασμών.

Να επαληθεύει την ταυτότητα των ατόμων που τους καλούν, επικοινωνώντας μέσω των επίσημων καναλιών των υπηρεσιών που αυτοί ισχυρίζονται ότι εκπροσωπούν.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Send this to a friend