Home ΕΞΟΔΟΣ 23 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται ή κάνουν πρεμιέρα το Μάρτιο στα θέατρα μας
23 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται ή κάνουν πρεμιέρα το Μάρτιο στα θέατρα μας

23 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται ή κάνουν πρεμιέρα το Μάρτιο στα θέατρα μας

Θεόδωρος Μωυσέως* – Théâtrophile

“20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ”

Θέατρο Ροή.

Κείμενο-σκηνοθεσία LelioLecis.

Βαλεντίνα Σοφοκλέους και Tiziana Martucci.

Συμπαραγωγή θέατρο Ακρόαμα (Ιταλίας) – θεάτρο Ροή (Κύπρου).        

Μια ηθοποιός προσπαθεί να αποστηθίσει τα λόγια της Εκάβης απο τις Τρωάδες του Ευριπίδη . Στήν πορεία αναπολεί τα χρόνια που πέρασαν , τους αδιέξοδους έρωτες , την μοναξιά της και την διαφορά του χρόνου ανάμεσα στο χθές και το σήμερα.

“ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΩΝ ΟΥΙΝΣΛΟΟΥ”

Σατιρικό Θέατρο & Αlpha Square.

Terence Rattigan σε μετάφραση-σκηνοθεσία Α.Αραούζου.

Β.Κυριαζής, Έ.Μπεγέτη, Σ.Μεστάνας, Χρ.Μαρούχου, Ι.Σιαφκάλη, Θ.Δρακόπουλος, Δ.Γκουτζαμάνης, Σ.Χατζαντριάν, Ν.Απόστρατου, Αλ.Χρυσάνθου & ο μικρός Κ.Γεωργίου.

Το έργο αφορά στις απεγνωσμένες προσπάθειες ενός πατέρα να «καθαρίσει» το όνομα του γιου του, όταν το αγόρι αποβάλλεται από το Βασιλικό Ναυτικό Κολλέγιο, για υποτιθέμενη κλοπή μιας ταχυδρομικής επιταγής πέντε σελινιών.

Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α

ArtRat Collective.

ΛέναΚιτσοπούλουσεσκηνοθεσίαΚ.Τσίτσιου.

Μαρία Κωνσταντίνου.

Περίεργη αυτή η γυναίκα. Τριάντα δύο χρονών, τίποτα δεν της λείπει, και χαρά και πόνος. Κι όμως δεν είναι πολύ στα καλά της. Θέλει να αφήσει πίσω της ότι την βασανίζει – Τα υπαρξιακά και τα καθημερινά.

“HENNA NIGHT”

Nextisart Productions.

AmyRosenthalσεσκηνοθεσίαΠαυλίναςΦλεβοτομά.

Μαριλένα Ζωδιάτου και Νάγια Αναστασιάδου. 

Μια βαθιά συναισθηματική αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο γυναίκες, την Τζούντιθ και τη Ροζ, που συνδέονται μέσα από τη σχέση τους με τον ίδιο άντρα, τον Τζακ.

PERSONNE

Liminal.

Βασισμένο στο “Εξομολογήσεις μιας Μάσκας” του Yukio Mishima σε σκηνοθεσία George Siena.

Νεκτάριος Θεοδώρου

Το Personne είναι μια αναζήτηση αυθεντικότητας μέσα από την αφήγηση και το παιχνίδι. Ετυμολογικά, η λέξη «personne» αναφέρεται στη μάσκα του ηθοποιού. Σημαίνει επίσης «άτομο του ανθρώπινου είδους, χωρίς διάκριση φύλου.

“EL CHE”

Β.Κυριάκου σε σκηνοθεσία Γ.Σταματίου.

Βασίλης Κυριάκου.

Μια παράσταση αφιερωμένη στη ζωή του μεγάλου επαναστάτη  και στην διεθνιστική παρακαταθήκη της Κούβας σε υγεία, παιδεία και αλληλεγγύη.

“Ο ΕΛΕΦΑΣ”

Θέατρο Δέντρο.

Κ.Βοσταντζόγλου σε σκηνοθεσία Γ.Λεοντάρη.

Κ. Λούρα, Μ.Μεττής, Λ.Παπαγεωργίου, Ν.Τ. Καρακώστα, Ελ.Σμυρνιού & Δ.Χατζηγιάννη.

Μια μαύρη κωμωδία , όπου το χιούμορ συναντά τη σκληρή πραγματικότητα. Ένα τολμηρό έργο, εμπνευσμένο από ένα πραγματικό περιστατικό.

“ΦΑΟΥΣΤ”

Θεατρική Ομάδα Persona, Πολιτιστικός Οργανισμός ΥΠΟΓΑίΑ.

Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε σε σκηνοθεσία Λ.Ταλιώτη.

Β.Κυπραίου, Λ.Μαλένη, Μ.Μήλια, Μ.Κουγιάλη, Ι.Κορδάτου, Θ.Νικολάου,Α.Σάββα.

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος στην αναζήτηση της απόλυτης γνώσης; Τι θα ήσασταν διατεθειμένοι να θυσιάσετε για να κατακτήσετε το ακατόρθωτο;

“ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΒΙΒΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ”

Θέατρο Αντίλογος.

A.Long, R.Martin, A.Tichenor σε σκηνοθεσία Ελ.Αναστασίου.

Β.Παφίτης, Ά.Κυπριανού, Κ.Κωμοδίκης, Σ.Χρυσοστόμου 

Μέσα από κωμικές καταστάσεις οι τέσσερις performers διερευνούν ζητήματα θρησκευτικής ελευθερίας. Πόσο μας έχει επηρεάσει το μεγαλύτερο best seller όλων των εποχών, κι ας μην το έχουμε διαβάσει ποτέ από την αρχή μέχρι το τέλος; *SPOILER ALERT. Θα αναστηθεί…

“ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ: ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ”

Ε.Θ.Α.Λ.

Διασκευή-Σκηνοθεσία Μ.Κολοκοτρώνη & Σ.Μαυρομιχάλη.

Γ.Ευαγόρου, Ρ.Καβάζη, Μ.Καζάκας, Ά.Κάσινου, Α.Κυριαζής, Ν.Μανωλάς, Π.Μαραγκού.

Μια σύγχρονη διασκευή του διασημότερου έργου του Σαίξπηρ, που τοποθετεί τη δράση στα ταραχώδη χρόνια της δεκαετίας του ’70, αντανακλώντας τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει μια από τις πιο μαχητικές γενιές της σύγχρονης ιστορίας της Ελλάδας.

“Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ”

ΘΟΚ Κεντρική Σκηνή.

Ν.Γκόγκολ σε σκηνοθεσία Θ.Μοσχόπουλου.

Δ.Αντωνίου, Γ.Βάρσος, Γ.Γεωργίου, Π.Ιωσηφίδης, Ερ.Καραθανάση, Β.Κόκκινος, Ν.Κουρουζίδης, Ζ.Κυπριανού, Π.Μακρής, Ηρ.Μιλτιάδους, Γ.Μίνως, Ν.Νεοκλέους, Α.Παπαμιχαλόπουλος, Ι.Παπαμιχαλοπούλου, Π.Σάββα, Χρ.Στρινόπουλος & Χρ.Τζιώτας.

Σε μια επαρχιακή πόλη στα βάθη της Ρωσίας επίκειται η άφιξη ενός υψηλόβαθμου Επιθεωρητή με σκοπό να ελέγξει τη λειτουργία των κρατικών ιδρυμάτων της και τον τρόπο με τον οποίο ασκούν τα καθήκοντά τους ο κυβερνήτης και οι ανώτεροι υπάλληλοι του τόπου.

“ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ”

Θέατρο Βαλίτσα ΘΟΚ.

Λ.Γκάντερσον σε σκηνοθεσία Χρ.Ανδρέου.

Ν.Δραγούμη και Αν.Κούτσουμπας. 

Μια δεκαεφτάχρονη έφηβη ζει απομονωμένη μέσα στο δωμάτιο της. Ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσει με τον έξω κόσμο είναι μέσω των social media, μέχρι τη στιγμή που «εισβάλλει» στον μικρόκοσμό της ένας άγνωστος νέος, ο Άντονι. 

“ΜΗΤΕΡΑ”

ΘΟΚ Νέα Σκηνή.

Ο.Μουαουάντ σε σκηνοθεσία Μ.Μανναρίδου-Καρσερά.

Π.Ερωτοκρίτου, Μ.Στέλιου, Μ.Τσιάκκα, Χρ.Χριστόφια & Ορ.Χριστοδουλίδης.

Μια βουτιά στο μνημονικό υλικό, στις αναμνήσεις του συγγραφέα και της παραμόρφωσής τους από τον χρόνο, στο μεταίχμιο μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας, όπου η μητέρα του βρίσκεται σε πρώτο πλάνο αντιμέτωπη με τον πόλεμο και τον αναπόφευκτο ξεριζωμό της.

“ΓΡΑΜΜΗ 112”

Δραματουργία-σκηνοθεσία Χρ.Ανδρέου.

Πάνος Μακρής.

Ένας αστυνομικός βρίσκεται σε διαθεσιμότητα, εκτελώντας χρέη τηλεφωνητή της άμεσης δράσης. Τελευταία στιγμή, ένα τηλεφώνημα έκτακτης ανάγκης ανατρέπει τα πάντα.

“Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ: ΜΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ”

ArtKeepers

Σκηνοθεσία-επεξεργασία κειμένων Σ.Ιεροπούλου.

Σ.Ιεροπούλου, Μ.Ιωάννου, Έ.Αυλωνίτου.

Γυναίκα, μάνα, σύζυγος ,εργαζόμενη, σύντροφος, οικοκυρά, ερωμένη, δυνατή, ευαίσθητη, γυναίκα ίση,γυναίκα άνθρωπος.

“ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ”

Θέατρο Versus.

Κ.Μουρσελά σε σκηνοθεσία Λ.Ζήκου.

Ε.Παπαδοπούλου, Γ.Αντωνίου, Λ.Ζήκος.

Μια τολμηρή, κωμωδία που ακολουθεί τον Λουκά και τον Σόλωνα , δυο αδέσμευτους, αντισυστημικούς άστεγους που περιδιαβαίνουν την πόλη, συγκρουόμενοι με ιδέες, ανθρώπους και θεούς.

“Ο ΜΙΚΡΟΣ ΕΓΙΟΛΦ”

ΘΟΚ – Νέα Σκηνή.

Χ.Ίψεν σε σκηνοθεσία-διασκευή S.Larsson.

Μ.Ζαχαρίου, Α.Κουτσόφτας, Μ.Μακρή, Λ.Σορόκου, Α.Τσέλεπος

Το εμμονικό ερωτικό πάθος και η μονομανής αγάπη αποτελούν την αιτία και αφορμή για τα όσα σκληρά θα βιώσει “Ο μικρός Έγιολφ”.

“ΦΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ”

À Vendre.

S.Alexievich σε σκηνοθεσία Μ.Κυριάκου.

Π.Αβραάμ, Σ.Λούρας, Μ.Παπέττας, Π.Φοινίρη.

Δέκα χρόνια μετά το πυρηνικό ατύχημα στο Τσέρνομπιλ, η νομπελίστρια συγγραφέας Σ.Αλεξίεβιτς κατέγραψε την προφορική ιστορία των ανθρώπων που επηρεάστηκαν από τις συνέπειές του.

“ΝΟΣΤΟΣ” – “νόστιμον βλέπω φάος”

ΚΤΗΡΙΟΝ53. Κτήριον 53

The Pop – Up Artist Looper Project Ά.Χρυσάνθου.

Βασίζεται στον πειραματισμό εν ώρα παράστασης. Βασισμένο στην ιδέα ενός καλλιτέχνη, οργανοπαίκτη και τραγουδιστή, ο οποίος επιδιώκει να συνδυάσει τις τέχνες του σε υφιστάμενα τραγούδια και πρωτότυπες συνθέσεις.

“Ο ΠΙΤΕΡ ΠΑΝ ΠΑΕΙ ΛΑΘΟΣ”

Alpha.

H.Lewis, H.Shields & J.Sayer σε σκηνοθεσία Μ.Κακουλλή.

Αχ.Γραμματικόπουλος, Μ.Δημητρίου, Σ.Κασκαούνιας, Α.Τσέλεπος, Α.Κουτσόφτας, Ά.Γιαγκιώζη, Β.Χαραλάμπους, Ι.Λαμπροπούλου, Ε.Σαλάτα, Κ.Βασιλείου, Σ.Σοφοκλέους, Χρ.Σολομώντος & Μ.Κοντάκκης.

Οι “ατάλαντοι ηθοποιοί” αποφασίζουν να ανεβάσουν μια νέα παράσταση, προσλαμβάνοντας μάλιστα και έναν επαγγελματία ηθοποιό για να τους βοηθήσει, με τις καταστροφές να γίνονται ακόμη χειρότερες.

“JE SUIS MALADE”

Θέατρο Ανεμώνα.

Μ.Αχιλλέως σε σκηνοθεσία Α.Τηλεμάχου.

Άν.Δημητρίου, Μ.Ξενοφώντος, Κ.Σπύρου, Γ.Λευκάτη, Ε.Θεοδοσίου, Γ.Ιωσήφ, Δ.Γιωρκάτζης & Γ.Φωτεινός. 

Το έργο είναι εμπνευσμένο από την πολυκύμαντη ζωή της μεγάλης ερμηνεύτριας Δαλιδά και βασισμένο τόσο σε αληθινά γεγονότα όσο και σε στοιχεία μυθοπλασίας.

“ΕΚΕΙΝΕΣ”

Σκηνοθεσία Ε.Αναστασίου.

Άν.Μαύρου, A.Andreou, Α.Γεωργίου, Γ.Πασμάς.

Μια πρωτότυπη κυπριακή μουσικοθεατρική κωμωδία που, μέσα από το χιούμορ, τη μουσική και τη συγκίνηση, αναδεικνύει τη γυναικεία πραγματικότητα στην Κύπρο σήμερα.

“ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ”

Θέατρο Λέξη.

T.Firths σε σκηνοθεσία Γ.Τσιάκκα.

Έλ.Ευσταθίου, Χρ.Παυλίδου, Μ.Χατζηβασιλείου, Κ.Παυλίδου, Ε.Σιδερά, Μ.Βρόντη, Στ.Καδή & Ά.Χατζημιχαήλ.

‘Εξι εντελώς διαφορετικές γυναίκες μεταξύ τους, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ανακαινίσουν την αίθουσα υποδοχής και αναμονής στη Μονάδα Καρκινοπαθών με κάπως πρωτότυπο και αμφιλεγόμενο τρόπο.

 

Ο Θεόδωρος Μωυσέως γράφει για τη μαγεία που προσφέρει το θέατρο. Προσεγγίζει, παρουσιάζει και εισηγείται θεατρικές παραστάσεις προσφέροντας έναν διάλογο γύρω από την τέχνη και τον πολιτισμό.

Facebook

Instagram

 

Send this to a friend