Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Χρεώσεις για Takata: Πυρά κατά της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για την έρευνα της
Χρεώσεις για Takata: Πυρά κατά της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για την έρευνα της

Χρεώσεις για Takata: Πυρά κατά της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή για την έρευνα της

Αντιδράσεις προκάλεσε το αποτέλεσμα της έρευνας της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή, η οποία κατέδειξε ότι είναι νόμιμες οι χρεώσεις που επιβάλλουν εταιρείες για τον έλεγχο οχημάτων από τρίτες χώρες για τους αερόσακους Takata.

Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Καλημέρα οι Βουλευτές Κώστας Κώστα, Κυριάκος Χατζηγιάννης και Πανίκος Λεωνίδου, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για το αποτέλεσμα της έρευνας και αντιτάσσονται στις χρεώσεις.

«Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή έχει υπό τον έλεγχο της το σύστημα το οποίο ενημερώνει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις ανακλήσεις, αυτοί χειρίζονται το Rapex», τονίζει ο κ. Κώστα και υποστηρίζει ότι δεν ενημέρωσε τον κόσμο και αυτό ήταν το πρώτο που έπρεπε να κάνουν. Επιρρίπτει επίσης ευθύνες στο ΤΟΜ οι οποίοι επίσης δεν ενημέρωσαν.

«Είναι απαράδεκτο το ότι έκαναν έρευνα και έκριναν ότι δεν παραβιάζεται κανένας νόμος και μπορούν να χρεώνουν επειδή έχουν διοικητικό κόστος. Οι άλλες 11 αντιπροσωπείες δεν έχουν έξοδα;»

Συζητώντας για το ενδεχόμενο να υπάρχει κενό στη νομοθεσία, οι Βουλευτές επισημαίνουν ότι είναι στο χέρι τους να το καλύψουν, ωστόσο εκ πρώτης όψεως δεν διαπιστώνουν κενό.

Ο Βουλευτής ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα σημείωσε ότι μίλησε με τον πατέρα της Στυλιανής Γιωργαλλή και τη μητέρα του Κυριάκου Όξινου και τονίζει ότι οι λίστες έχουν πρόβλημα και επικοινωνούν μαζί του πολίτες που σύμφωνα με την Ιαπωνία έχουν Takata αλλά δεν καλέστηκαν, πολίτες που άλλαξαν τους αερόσακους και πήραν πάλι μήνυμα και πολίτες που καλέστηκαν λόγω ανάκλησης γυαλιού.

Διαβάστε επίσης: Άναψε «φωτιές» η ανάρτηση γραμματέα Βαφεάδη για τη σύσκεψη για τους Takata

Ερωτηθείς ο Βουλευτής ΔΗΣΥ Κυριάκος Χατζηγιάννης για το τι θα γίνει έπειτα από την εκπνοή της προθεσμίας των οκτώ μηνών, επαναλαμβάνει ότι θα πρέπει να υπάρξει ποινικός ανακριτής, να λάβουμε τα σωστά στοιχεία για τα ατυχήματα που προκλήθηκαν λόγω Takata.

«Να τους ζητήσουμε συγγνώμη γιατί τους ξυπνήσαμε από τον λήθαργο, είναι από το 1996 που υπήρχαν οδηγίες των κατασκευαστών για ανάκληση των αερόσακων, γιατί δεν τα έκαναν; Γιατί επέλεξαν το δρόμο της σιωπής και της κάλυψης; Είναι διαπλοκή το όλο θέμα και έπρεπε να υπάρξει ποινικός ανακριτής.»

Ο Βουλευτής ΔΗΚΟ Πανίκος Λεωνίδου συμφωνεί με τους βουλευτές και εξηγεί ότι οι εταιρείες όφειλαν να προχωρήσουν νωρίτερα στις ανακλήσεις ώστε να μην έχουμε σήμερα αυτόν τον τεράστιο όγκο. Για το θέμα των χρεώσεων από δύο εταιρείες, ο κ. Λεωνίδου διερωτάται αν υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο να αναγκάζει τις εταιρείες να συμμορφωθούν.

Send this to a friend