Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ Μπάχαλο μετά την ανάκληση 11,181 οχημάτων Mazda Demio λόγω αερόσακων Takata
Μπάχαλο μετά την ανάκληση 11,181 οχημάτων Mazda Demio λόγω αερόσακων Takata

Μπάχαλο μετά την ανάκληση 11,181 οχημάτων Mazda Demio λόγω αερόσακων Takata

Αναστάτωση επικρατεί μετά την δημοσιοποίηση 11,181 πινακίδων εγγραφής οχημάτων Mazda Demio, τα οποία ανακαλούνται καθώς φέρουν αερόσακο Takata στη θέση του συνοδηγού.

Ιδιοκτήτες οχημάτων καλούν στην αντιπροσωπεία η οποία αδυνατεί να ανταποκριθεί στο φόρτο, ενώ καταγγέλλουν ότι είχαν ελέγξει τα οχήματά τους και δεν περιλαμβάνονταν στις ανακλήσεις και τελικά βρέθηκαν στον κατάλογο των ανακλήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι το Τμήμα Οδικών Μεταφορών εξέδωσε ανακοίνωση ότι σύμφωνα με πληροφόρηση που έχει λάβει η εταιρεία GEO PAVLIDES AUTOMOTIVE από τον κατασκευαστή MAZDA για τα οχήματα MAZDA DEMIO, 11,181 οχήματα υπόκεινται σε ανάκληση.

Οι πολίτες οι οποίοι επηρεάζονται θα πρέπει να καλέσουν την εταιρεία, ανεξαρτήτως από το που έχουν αγοράσει το όχημά τους. Πολίτες ωστόσο καταγγέλλουν ότι καλούν στην εταιρεία με τις κλήσεις τους να μένουν αναπάντητες.

Στο μεταξύ την Πέμπτη οδηγείται στην Ολομέλεια της Βουλής νομοσχέδιο για το θέμα, με μερίδα Βουλευτών να εκφράζουν επιφυλάξεις.

Ο Βουλευτής ΔΗΚΟ Χρύσανθος Σαββίδης αναφέρει ότι γνωρίζαμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια για το συγκεκριμένο θέμα. Επισημαίνει ότι το μηχανογραφικό της Υπηρεσίας Μεταφορών είναι της δεκαετίας του ’90 και όπως μα λέχθηκε, το 2025 θα έχουμε ένα καινούργιο μηχανογραφικό από το οποίο θα μπορούν να αντλούνται πολλές πληροφορίες.

Εξηγεί ότι με την πρόταση νόμου που οδηγείται την Πέμπτη ενώπιον της Βουλής, θα είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη να αλλάξει ελαττωματικό εξάρτημα στο όχημά του με προθεσμία τριών μηνών.

Η Κοινοβουλευτική ομάδα του ΔΗΚΟ θα συνεδριάσει στις 15:00 για να εξετάσει διάφορα θέματα αναφορικά με το θέμα των ανακλήσεων λόγω ελαττωματικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του θέματος της εναλλακτικής διακίνησης των ιδιοκτητών οχημάτων που επηρεάζονται.

Ο Βουλευτής ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα καταγγέλλει ότι δεν έγιναν οι ενέργειες που έπρεπε εγκαίρως, ότι αντιπροσωπείες εξακολουθούν να χρεώνουν

«Αν λαμβάναμε μέτρα από όταν έπρεπε, πιθανόν να μην χάναμε και τη Στυλιανή. Σήμερα που μιλούμε δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους με αερόσακους-δολοφόνους.»

Επισημαίνει ότι το πρώτο καταγεγραμμένο περιστατικό είναι από το 2017 και τόσα χρόνια μετά δεν έχει γίνει μια δραστική αντιμετώπιση του προβλήματος που επηρεάζει χιλιάδες οδηγούς και χρήστες του οδικού δικτύου.

Ο Βουλευτής ΔΗΚΟ Πανίκος Λεωνίδου αποδίδει ευθύνες στο κράτος για την κατάσταση και τονίζει ότι με την πρόταση νόμου, σε κάποιο βαθμό, μετακυλείται το βάρος στον ιδιοκτήτη αφού θα έχει ευθύνη να αλλάξει ένα ελαττωματικό εξάρτημα που πρέπει από κάπου να βρει και μάλιστα μετατρέπεται σε ποινικό αδίκημα η αδυναμία του να βρει ανταλλακτικό από τις αντιπροσωπείες. «Να μην το μετατρέψουμε ως πρόβλημα του πολίτη», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Send this to a friend