Το ερχόμενο καλοκαίρι παραδίδεται ο δρόμος Σωτήρας – Δερύνειας
ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ
Μέχρι τον Ιούνιο του 2025 θα παραδοθεί ολόκληρο το έργο που αφορά την ανακατασκευή του δρόμου Σωτήρας – Δερύνειας, στην ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου.
Την διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο διευθυντής της Wade Adams, Χάρης Κωνσταντίνου, η εταιρεία του οποίου κατέχει το 65% της κοινοπραξίας, που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, με την Lois Builders Ltd να κατέχει το υπόλοιπο ποσοστό (35%).
Με αφορμή την απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών για λύση της σύμβασης εργοδότησης με την Lois για το έργο ανάπλασης του Ποταμού Λιοπετρίου, ο κ.Κωνσταντίνου ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται για χρεωκοπία της Lois και ως εκ τούτου οι εργασίες, για την ανακατασκευή του υπό αναφορά δρόμου δεν πρόκειται να επηρεαστούν, κατά την έκφρασή του.
«Η ανακατασκευή του δρόμου Σωτήρας – Δερύνειας είναι τεχνικό έργο, όχι οικοδομικό. Η ειδικότητα της δικιάς μας εταιρείας είναι τα τεχνικά έργα, γι’ αυτό και ηγείται της κοινοπραξίας, με την Lois να έχει μικρότερο ποσοστό. Επί τους ουσίας, το έργο το διαχειρίζεται και το εκτελεί η Wade Adams. Δεν πρόκειται να επηρεαστούν οι υποχρεώσεις της κοινοπραξίας έναντι του δημοσίου», σημείωσε.
Κληθείς να σχολιάσει τις καθυστερήσεις που έχουν παρατηρηθεί στις εργασίες εκτέλεσης του συγκεκριμένου οδικού έργου, ο Διευθυντής της Wade Adams είπε ότι η εταιρεία του έχει υποβάλει αίτημα στον Επαρχιακό Μηχανικό Δημοσίων Έργων Αμμοχώστου για να της δοθεί παράταση χρόνου έξι μηνών ώστε να παραδώσει ολόκληρο το έργο, προσθέτοντας ότι το αίτημα ήδη τυγχάνει εξέτασης.
«Υπολογίζουμε ότι εφόσον μας δοθεί η παράταση που ζητούμε, θα είμαστε σε θέση να παραδώσουμε όλο το έργο μέχρι τον ερχόμενο Ιούνιο, μαζί και με τα αντιπλημμυρικά έργα που προβλέπονται για προστασία της λίμνης Παραλιμνίου», ανέφερε ο Χάρης Κωνσταντίνου, λέγοντας ότι κάποια τμήματα του δρόμου ήδη έχουν ολοκληρωθεί.
«Λογικές καθυστερήσεις»
————————————
Ο Διευθυντής της Wade Adams χαρακτήρισε λογικές και δικαιολογημένες τις καθυστερήσεις που έχουν παρατηρηθεί στην πορεία των κατασκευαστικών έργων. Ανέφερε ως παράδειγμα τα δίκτυο όμβριων και λυμάτων, το οποίο, όπως είπε, δεν ήταν στον αρχικό προγραμματισμό του έργου, αλλά εκ των υστέρων ζητήθηκε από την κοινοπραξία να το συμπεριλάβει στο έργο. Δήλωσε, ακόμα, ότι διαπιστώθηκαν απρόοπτα προβλήματα και δυσκολίες που σχετίζονται με το υπέδαφος (κοκκινόχωμα) του δρόμου, εξού και απαιτήθηκε βαθύτερο σκάψιμο.
Ο δρόμος Σωτήρας – Δερύνειας έχει συνολικό μήκος περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων και το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και τρίτη λωρίδα για δεξιόστροφες κινήσεις όπου απαιτείται, την κατασκευή συνδετήριων δρόμων, εγκατάσταση σύγχρονου οδικού φωτισμού και την δημιουργία ποδηλατόδρομου και πεζοδρομίων.