Home ΛΑΡΝΑΚΑ Διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας με Celebrity Influencers
Διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας με Celebrity Influencers

Διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας με Celebrity Influencers

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Τη συνεργασία της με διεθνούς φήμης influencers εντάσσει στο πρόγραμμα της διαδικτυακής της προβολής η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας, με στόχο την μεγιστοποίηση της παρουσίας της σε στοχευμένες αγορές. Ανακοίνωση της ΕΤΑΠ αναφέρει ότι η διεθνούς αναγνώρισης influencer Sophia Hadjipanteli, η οποία διαθέτει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, φιλοξενήθηκε πρόσφατα στη Λάρνακα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ocean of Threads».

Η δράση αυτή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Μιχάλη Παντελίδη, το Τμήμα Αλιείας και Θαλασσίων Ερευνών, και την ΕΤΑΠ Λάρνακας, είχε ως στόχο την προβολή του θαλάσσιου και υποβρύχιου πλούτου της περιοχής και την ευαισθητοποίηση του κοινού για προστασία των θαλασσών.

 

 

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, τοποθετήθηκε υποβρύχια έκθεση έργων τέχνης στο ναυάγιο LEF1 στη θαλάσσια προστατευόμενη περιοχή της Λάρνακας, την οποία οι δύτες θα μπορούν να επισκεφθούν μέχρι το τέλος του έτους. Περαιτέρω, η Sophia Hadjipanteli μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο από την εμπειρία της στη Λάρνακα, αναφέροντας τα ακόλουθα: «Ήταν μεγάλη τιμή να κάνω γυρίσματα στη Λάρνακα, ένα μέρος στην Κύπρο που θα αποκαλούσα δεύτερο μου σπίτι από την παιδική μου ηλικία.

Η πολυμορφία και η αυθεντικότητα της Λάρνακας την καθιστούν το αγαπημένο μου μέρος για χαλάρωση και εξερεύνηση. Από τους πανέμορφους υφάλους και τα ναυάγια μέχρι τη μοναδική θαλάσσια ζωή, η Λάρνακα πάντα μου προσέφερε έμπνευση. H βιωσιμότητα είναι κάτι για το οποίο η Λάρνακα είναι υπερήφανη, αφού διαθέτει παραλίες και θάλασσες καθαρές και προστατευμένες», σημείωσε.

Η ΕΤΑΠ Λάρνακας ενημέρωσε, επίσης, ότι στις 7 Νοεμβρίου θα φιλοξενηθεί η διάσημη σεφ και τηλεοπτική προσωπικότητα Tonia Buxton, στο πλαίσιο του 2ου CY Food B2B Forum που διοργανώνεται από το ΕΒΕΛ και την Εταιρεία Τουρισμού. Στόχος της δράσης είναι να προβληθεί σε ένα πιο διευρυμένο κοινό στο εξωτερικό η τοπική γαστρονομία.

 

 

Send this to a friend