Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Υπ. Παιδείας: Παίζουν τζόγο μέσω κινητού τηλέφωνου οι μαθητές τα διαλείμματα
Υπ. Παιδείας: Παίζουν τζόγο μέσω κινητού τηλέφωνου οι μαθητές τα διαλείμματα

Υπ. Παιδείας: Παίζουν τζόγο μέσω κινητού τηλέφωνου οι μαθητές τα διαλείμματα

Τη θέση του Υπουργείου ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού, για απαγόρευση των κινητών και εν ώρα διαλείμματος, στα σχολεία της Μέσης Εκπαίδευσης, θα αναλύσει, την Τετάρτη, η Υπουργός Παιδείας, Αθήνα Μιχαηλίδου.

Η ΥΠΑΝ επιβεβαίωσε πληροφορίες ότι εν ώρα μαθήματος γίνονται τα λεγόμενα «challenges» μέσω μηνυμάτων μεταξύ μαθητών/τριών, ενώ αποκάλυψε πως υπάρχει και ενημέρωση για χρήση κινητών, κατά τα διαλείμματα, όπου μαθητές επιδίδονται σε ηλεκτρονικό τζόγο.

Σε δηλώσεις της, στο πλαίσιο περιοδείας της στο ΤΕΠΑΚ, η κ. Μιχαηλίδου κλήθηκε να σχολιάσει σημερινό περιστατικό, κατά το οποίο κινητό, που βρισκόταν στην τσέπη μαθητή, άρχισε να βγάζει καπνούς. Όπως είπε, το Υπουργείο της έχει τοποθετηθεί επανειλημμένα για το θέμα των κινητών τηλεφώνων και «θα το πούμε και αύριο στη Βουλή».

«Για εμάς δεν είναι μόνο παιδαγωγικό το θέμα, είναι και θέμα ψυχικής υγείας, αλλά και σωματικής υγείας», ανέφερε και πρόσθεσε πως «πρέπει επιτέλους να ακολουθήσουμε τις άλλες χώρες, να μην περιμένουμε και εμείς, εκ των υστέρων, να μας επιβληθούν αυτές οι κυρώσεις, όπως η απαγόρευση του κινητού».

Την ίδια ώρα υπογράμμισε πως «δεν μιλάμε για αντι-παιδαγωγικό μέτρο» και ότι «το κινητό θέλουμε να είναι στη τσάντα των μεγάλων παιδιών, αφού όπως ξέρετε, στο δημοτικό απαγορεύεται πλήρως και ήδη έχει περάσει αυτή η νομοθεσία».

Το Υπουργείο, συνέχισε, ζητά όπως το κινητό παραμένει απενεργοποιημένο στην τσάντα των μαθητών/τριών και κατά το διάλειμμα και όπως χρησιμοποιείται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

«Να τα βοηθήσουμε (τα παιδιά) να κοινωνικοποιηθούν στο διάλειμμα, να τα βοηθήσουμε να δουλέψουν με τους εκπαιδευτικούς στην τάξη, γιατί έχουμε πάρα πολλές καταγγελίες ότι το κινητό τους εμποδίζει να δουλέψουν στην τάξη και αυτό θα χρησιμοποιείται με την κρίση του εκπαιδευτικού, για εκπαιδευτικούς σκοπούς», συμπλήρωσε.

Υπογράμμισε, εξάλλου, ότι το Υπουργείο της στηρίζει την πλήρη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα και υπενθύμισε πως «ήδη έχουμε πάρει δεκάδες, εκατοντάδες συσκευές στα σχολεία, tablets, ηλεκτρονικούς υπολογιστές κ.λπ., για να διευκολύνουμε την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στο μάθημα, στη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης».

Λέγοντας πως ήδη έγινε μια πρώτη συζήτηση για το θέμα στη Βουλή, η Αθηνά Μιχαηλίδου ανέφερε πως «τώρα αναμένουμε, με βάση και την συζήτηση που έγινε και μας δόθηκε και αρκετό υλικό για να μπορούμε να επανέλθουμε και θα είμαι και εγώ, αυτή τη φορά, αύριο στη Βουλή, για να συζητήσουμε το θέμα και από εκεί και πέρα είναι βεβαίως θέμα της Βουλής».

Κληθείσα να εξηγήσει ποια είναι η πρόταση του Υπουργείου της, διευκρίνισε πως, ενώ ήδη απαγορεύεται η χρήση στο μάθημα, «εμείς εκείνο που λέμε είναι να απαγορευθεί και στο διάλειμμα και να επιτρέπεται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς».

Σε παρατήρηση ότι υπάρχουν πληροφορίες για χρήση του κινητού εντός της τάξης για τη δημιουργία των λεγόμενων «challenges» μεταξύ συμμαθητών, η ΥΠΑΝ είπε πως «εμείς έχουμε πολύ σημαντική και άσχημη ενημέρωση που έχει να κάνει, όχι μόνο με την βία και την παραβατικότητα μέσω του κινητού».

«Τελευταίως ενημερωθήκαμε και για ηλεκτρονικό τζόγο, δυστυχώς, θέματα που διεξάγονται το διάλειμμα», δήλωσε και τόνισε πως τα παιδιά χρησιμοποιούν τα κινητά όλες τις άλλες ώρες και μέρες «δεν είναι ανάγκη να έχουμε και τα σχολεία μας εκεί ως χώρους αξιοποίησης του κινητού».

Εξάλλου, ερωτηθείσα για παράπονα γονέων ιδιωτικού σχολείου για υπερβολική αύξηση χρεώσεων, είπε πως «απαγορεύεται να αποφασίζει μόνο του το σχολείο για τόση μεγάλη αύξηση στα δίδακτρα ή στις χρεώσεις που κάνει», προσθέτοντας ότι το θέμα έχει συζητηθεί σε σχετική συνάντηση της Γενικής Διευθύντριας του Υπουργείου.

«Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία, η οποία πρέπει να ακολουθηθεί», ανέφερε η ΥΠΑΝ και υπέδειξε πως, αν υπάρχουν άλλα τέτοια φαινόμενα και σε άλλα σχολεία, θα πρέπει να καταγγέλλονται.

Πηγή: ΚΥΠΕ

 

Send this to a friend