Home ΛΑΡΝΑΚΑ Στέλλα και Μαρία Παπά: Οι δίδυμες εικαστικοί της Λάρνακας
Στέλλα και Μαρία Παπά: Οι δίδυμες εικαστικοί της Λάρνακας

Στέλλα και Μαρία Παπά: Οι δίδυμες εικαστικοί της Λάρνακας

 

 

Λένε τα δίδυμα μπορούν να δημιουργούν μεταξύ τους έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας.

Οι δίδυμες Στέλλα και Μαρία Παπά, μέσα από την ζωγραφική τους, κατάφεραν να δημιουργήσουν κοινό κώδικα όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τον «κόσμο» της τέχνης. Ως απόφοιτος πληροφορικής τον κώδικα αρχίζει να τον «γράφει» η Μαρία Πάπα η οποία το 2019 αρχίζει μαθήματα ζωγραφικής(τις ώρες που «ελευθερώνεται» από τα καθήκοντα της ως Λειτουργός Πληροφορικής στον Δημόσιο Τομέα).

Στα έργα της «πρωταγωνιστεί» η συμμετρία και τα έντονα, ζωντανά χρώματα. Στα πρώτα της βήματα τολμά να χρησιμοποιεί διάφορα υλικά όπως τα λάδι, το κάρβουνο, τα pastels, τα μολύβια, οι καμβάδες και το χαρτί αν και τελικά την κερδίζουν τα ακρυλικά και ο καμβάς.

 

Μέσα από τα έργα της θέλει να δώσει την δυνατότητα στους θεατές να ασχοληθούν με τις ιστορίες που κρύβονται σε κάθε θέμα αλλά και την αρμονία των τοποθεσιών. Κάτι αλώστε το οποίο έκανε όταν εικονογράφησε ένα παραμύθι και μια ποιητική συλλογή του ποιητή Αντώνη Γαβριήλ Παπά.

Ένα χρόνο μετά η οικονομολόγος Στέλλα Παπά «ξεκλέβει χρόνο» από τα καθήκοντα στην Τράπεζα και τα διαδικτυακά περιοδικά και αρχίζει να φτιάχνει πορτραίτα ανθρώπων που την γοήτευσαν.

Το καλλιτεχνικό της στυλ περιστρέφεται γύρω από την αρμονική συνένωση διαφορετικών υλικών και τεχνικών, δίνοντας έμφαση στην ασυμμετρία. Βασικοί «ήρωες» των πινάκων της είναι οι χρυσές, ασημιές και μαύρες μπογιές που την «βοηθούν» να τονίσει την σπάνια αξία την οποία θεωρεί ότι έχει ο καθ’ενας μας, το φως και την ελπίδα που κρύβει κάθε έμψυχο ων σ’αυτό τον «σκοτεινό, μαύρο» κόσμο.

Τόσο η Μαρία όσο και η Στέλλα Παπά έχουν συμμετέχει σε εκθέσεις στην Κύπρο, την Ελλάδα, την Αμερική αλλά και την Αγγλία.

Το 2024 η Στέλλα κέρδισε το βραβείο “LOVERFORART” από την DREAM TEAM και πίνακας
της έχει «φιλοξενηθεί» σε γιγαντοοθόνη των Times Square και το «Canada Under Ground”.

 

Send this to a friend