Home ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Τι αλλάζει στα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων με τη νέα σχολική χρονιά
Τι αλλάζει στα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων με τη νέα σχολική χρονιά

Τι αλλάζει στα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων με τη νέα σχολική χρονιά

Ολοκληρώθηκαν και αναρτώνται τις επόμενες ημέρες τα επικαιροποιημένα αναλυτικά προγράμματα, στο πλαίσιο εκσυχρονισμού του εκπαιδευτικού συστήματος, ενώ προχωράμε στη δεύτερη φάση, όπως δήλωσε στο κρατικό ραδιόφωνο η Υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου.

Η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε πως έχει γίνει επικαιροποίηση όλων των μαθημάτων, όλων των τάξεων, εξηγώντας ότι σε ορισμένες περιπτώσεις προστέθηκε ύλη και σε άλλες αφαιρέθηκε.

Είπε, ακόμη, ότι έχουν ορισθεί ημέρες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, ώστε να ενημερωθούν για τις αλλαγές που θα εφαρμοστούν κατά τη νέα σχολική χρονιά.

Σημείωσε ότι προς το τέλος Αυγούστου θα γίνει ενημέρωση των διευθυντών μέσης εκπαίδευσης και αρχές Σεπτεμβρίου θα αρχίσει γενική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Η υπουργός Παιδείας ανέφερε, ακόμη, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα γίνονται σεμινάρια, ώστε να απαντηθούν όλες οι απορίες των εκπαιδευτικών και να γίνουν πρακτικές εισηγήσεις.

Τόνισε ότι πλέον μπαίνουμε στη δεύτερη φάση επικαιροποίησης των αναλυτικών προγραμματων, η οποία αφορά στη ψηφιοποίηση με αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μέσα από όλα τα μαθήματα και τη διασύνδεση τους με την αγορά εργασίας.

«Δεν γράψαμε νέα αναλυτικά προγράμματα, δεν ήταν ποτέ αυτός ο στόχος, ο στόχος ήταν τα υφιστάμενα αναλυτικά προγράμματα να επικαιροποιηθούν», εξήγησε η κ. Μιχαηλίδου, αναφέροντας ως παράδειγμα ότι στις φυσικές επιστήμες υπήρχε πεπαλαιωμένη ύλη.

«Ο στόχος μας είναι να μάθει το παιδί να δουλεύει μέσα από το υλικό που έχει και να εργάζεται και φυσικά να καλλιεργεί τη δημιουργική σκέψη και την κριτική, αντί να αποστηθίζει. Όλα αυτά θα έχουν και επιπτώσεις στον τρόπο αξιολόγησης.»

Πρόσθεσε ότι οι αλλαγές έγιναν στους στόχους του μαθήματος και στο χρόνο διδασκαλίας για κάθε μάθημα. Τα βιβλία παραμένουν τα ίδια, ενώ στην Ελλάδα προωθείται το πολλαπλό βιβλίο, είπε η Υπουργός, κάτι το οποίο προωθεί και η Κύπρος, ώστε να έχουν στη διάθεσή τους πολλές πηγές οι μαθητές.

Σχολίασε τέλος ότι δεν είναι πολύ μεγάλες οι αλλαγές, γίνονται μικρά βήματα και σημείωσε ότι αντιδράσεις πάντα θα υπάρχουν με το Υπουργείο να είναι ανοιχτό σε συζήτηση.

 

Send this to a friend