Home ΛΑΡΝΑΚΑ Αειφόρες δράσεις τουριστικής αναβάθμισης στη Λάρνακα από την ΕΤΑΠ
Αειφόρες δράσεις τουριστικής αναβάθμισης στη Λάρνακα από την ΕΤΑΠ

Αειφόρες δράσεις τουριστικής αναβάθμισης στη Λάρνακα από την ΕΤΑΠ

ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Με στόχο τη βελτίωση της εικόνας των τουριστικών περιοχών και την παροχή αναβαθμισμένου περιβάλλοντος σε ντόπιους κι επισκέπτες, συνεχίζεται αυτό το καλοκαίρι το Σχέδιο Δράσης της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας, το οποίο εστιάζεται στην οικολογία και στη βελτίωση της προσβασιμότητας.

Η επέκταση του μακροπρόθεσμου προγράμματος της εταιρείας με την ονομασία «Εμπλουτίζοντας και Πρασινίζοντας τις παραλίες της Λάρνακας» συνεχίστηκε με τη φύτευση 50 ακόμη φοινικόδεντρων στην τουριστική περιοχή Ορόκλινης, κατά μήκος του παραλιακού πεζόδρομου και πλησίον των ξενοδοχείων της περιοχής.

Πρόκειται για πρωτοβουλία που στοχεύει στη βελτίωση της εικόνας στο ανατολικό παραλιακό μέτωπο της Λάρνακας, ενισχύοντας την ποιότητα και την ταυτότητά του. Από την έναρξη του προγράμματος, στην παραλία της Ορόκλινης έχουν φυτευτεί πέραν των 200 φοινικόδεντρων και άλλων δέντρων.

Εξάλλου, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης έχουν εξωραϊστεί και αποκατασταθεί τρεις βρύσες στον πυρήνα της αγροτουριστικής κοινότητας Τόχνης. Παράλληλα, δημιουργήθηκε νέο μελισσοκομικό μονοπάτι στην ορεινή κοινότητα της Βάβλας, αναβαθμίστηκε το παραλιακό πάρκο της Πύλας και το Εθνικό Δασικό Πάρκο Ριζοελιάς, ενώ δημιουργήθηκε η «Φάρμα του Χωριού» στον Άγιο Θεόδωρο.

Νέα ταυτότητα

———————     

Η καμπάνια της Εταιρείας Τουρισμού Λάρνακας προωθείται και δια μέσου των ξενοδοχείων της πόλης και της επαρχίας μ’ έναν πρωτοποριακό τρόπο και συγκεκριμένα με εκτύπωση της καμπάνιας σε καμβά theBreath. Η καινοτόμος αυτή ευρεσιτεχνία απορροφά τη ρύπανση του αέρα από αυτοκίνητα, αλλεργίες, συστήματα θέρμανσης και βιομηχανικές εκπομπές, αποσυνθέτοντας επιβλαβή σωματίδια.

Η διαδικασία καθαρισμού του αέρα είναι παθητική, χρησιμοποιώντας τη φυσική ροή του χωρίς πρόσθετες πηγές ενέργειας. Ως εκ τούτου, εξυπηρετεί πολλαπλούς στόχους, αφού καθαρίζει την ατμόσφαιρα στον χώρο που τοποθετείται, προωθεί τη νέα ταυτότητα και παρέχει ενημέρωση για την τουριστική Λάρνακα μέσω κωδικού QR.

Επιπλέον, η εταιρεία τουρισμού ανακοίνωσε ότι θα γίνουν προσπάθειες βελτίωσης της προσβασιμότητας σε τουριστικά σημεία σε συνεργασία με την Ablebook, που εξειδικεύεται στον τομέα αυτό.

Σε πρώτο στάδιο, θα ετοιμαστεί μελέτη αξιολόγησης της προσβασιμότητας για τα 31 σημαντικότερα σημεία αναφοράς της πόλης, η οποία θα αξιοποιηθεί ώστε να γίνουν οι ανάλογες εισηγήσεις προς τα αρμόδια τμήματα.

Σε μια άλλη συναφή δράση, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Ένα Εμείς» και τη Σχολή Τυφλών, τα μενού των εστιατορίων σε αδειούχα ξενοδοχεία της Λάρνακας (πέντε και τεσσάρων αστέρων), θα προσαρμοστούν ανάλογα προς εξυπηρέτηση τυφλών ή ατόμων με μειωμένη όραση.

Επιπλέον, τροχοδρομούνται ενέργειες για την προσαρμογή του Μουσείου Μνήμης Καλαμουργικής Λιβαδιών, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμο σε άτομα με οπτική και ακουστική αναπηρία.

 

Send this to a friend