Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Κάμερες: Τι θα κάνει η Επιτροπή μετά τα επτά «όχι» Υπουργείου σε προτάσεις νόμου
Κάμερες: Τι θα κάνει η Επιτροπή μετά τα επτά «όχι» Υπουργείου σε προτάσεις νόμου

Κάμερες: Τι θα κάνει η Επιτροπή μετά τα επτά «όχι» Υπουργείου σε προτάσεις νόμου

Από Σεπτέμβριο θα εξετάσει τις απαντήσεις του Υπουργείου Μεταφορών στις προτάσεις νόμου, που έχει ενώπιόν της η Επιτροπή Μεταφορών, μετά τα επτά όχι που πήρε στις εννέα προτάσεις.

Για το θέμα μίλησαν στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ο Βουλευτής της ΔΗΠΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών Μαρίνος Μουσιούττας και ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ Χρύσανθος Σαββίδης.

Όπως αναφέρει ο κ. Μουσιούττας, το Υπουργείο έστειλε άμεσα τις απόψεις του στην Επιτροπή Μεταφορών, ωστόσο η επόμενη συνεδρία θα γίνει από Σεπτέμβριο, όταν με το άνοιγμα της Βουλής θα εξετασθούν οι απαντήσεις του Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας.

Ο κ. Μουσιούττας προσθέτει ότι θα συζητηθούν οι εισηγήσεις ώστε να εξεταστεί αν μπορεί να υπάρξει σύγκλιση και το Υπουργείο θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με τις προτάσεις νόμου. Για παράδειγμα, σχετικά με την πρόταση του κ. Σαββίδη για αύξηση των βαθμών ποινής από 12 σε 20, θα εξεταστεί αν μπορεί να αυξηθεί αν όχι σε 20, σε κάποιον άλλο αριθμό.

Έπειτα, τα μέλη της Επιτροπής μπορούν να παραπέμψουν τις προτάσεις στην Ολομέλεια της Βουλής για ψήφιση ή καταψήφιση.

Αναφορικά με το door to door, o Βουλευτής του ΔΗΚΟ Χρύσανθος Σαββίδης αναφέρει ότι επωφελήθηκαν 850 παιδιά από τη λειτουργία του προγράμματος, γεγονός που καταδεικνύει ότι δεν πρόκειται για αποτυχία.

Εκφράζει την πεποίθηση ότι μπορεί να πετύχει με τη συμβολή όλων, εξηγώντας τα οφέλη που προκύπτουν τόσο για τους γονείς όσο και για το οδικό δίκτυο και αναφέρει ότι θα πρέπει να εφαρμοσθεί σε περιφέρειες καθώς υπήρχε περίπτωση που από τα 150 παιδιά σε σχολείο, τα 120 χρησιμοποίησαν την υπηρεσία.

Ο κ. Μουσιούττας, αναφέρει ότι ένας από τους λόγους που δεν είχε τόση επιτυχία το πρόγραμμα είναι και τα ατυχήματα που καταγράφηκαν με λεωφορεία. Όπως δηλώνει, θα πρέπει να καταγραφούν τα παιδιά, να ζητηθεί το ενδιαφέρον και να γίνει σχεδιασμός που να επιτρέπει την λειτουργία του με τρόπο που να εξυπηρετεί μαθητές και γονείς.

 

Send this to a friend