Πρωτοπορεί η ΕΤΑΠ Λάρνακας, προωθώντας λύσεις βιώσιμης διαφήμισης! Καμβάδες που καθαρίζουν τον αέρα!
Το Υφυπουργείο Τουρισμού και η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Λάρνακας (Larnaka Tourism Board), παρουσίασαν το νέο τους branding για τον τουρισμό για την επαρχία της Λάρνακας
Η αειφορία βρίσκεται στον πυρήνα του νέου brand. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΕΤΑΠ Λάρνακας περιέλαβε με υπερηφάνεια ως μέρος της καμπάνιας της, τους καμβάδες theBreath®, εκτυπώνοντας πάνω τους τη νέα της ταυτότητα (brand identity) και μήνυμά (brand messaging).
Οι καινοτόμοι καμβάδες theBreath®, βοηθούν στην καθαριότητα του αέρα, υποστηρίζοντας έτσι τη βιώσιμη διαφήμιση.
Οι καμβάδες θα προσφερθούν ως εταιρικά δώρα στα ξενοδοχεία της Λάρνακας και θα τοποθετηθούν επίσης στο Διεθνές Αεροδρόμιο Λάρνακας.
Στη φωτογραφία είναι ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Κώστας Κουμής, ο Πρόεδρος του ΕΤΑΠ Λάρνακας κ. Ντίνος Λευκαρίτης, και η Διευθύντρια του ΕΤΑΠ Λάρνακας κα. Νανά Ασμένη Παύλου, μαζί με την διευθυντική ομάδα του theBreath® στην Κύπρο, τον Γιώργο Καρότσακη και τον Σωτήρη Καρότσακη.
📍Πολύχωρος Δημιουργικότητας και Πολιτισμού, Λάρνακα.
Προηγούμενο μας άρθρο σχετικά με το theBreath®: Η τεχνολογία theBreath έρχεται στην Κύπρο, με στόχο να καταπολεμήσει την ατμοσφαιρική ρύπανση
Περισσότερες πληροφορίες για την τεχνολογία theBreath®: www.cy.thebreath.it
Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος Κύπρου: DIG Digital Innovation Group Ltd