Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ ΥΠΑΝ: Να καταγγέλλονται θεματοθέτες που είναι εκτός της νομοθεσίας
ΥΠΑΝ: Να καταγγέλλονται θεματοθέτες που είναι εκτός της νομοθεσίας

ΥΠΑΝ: Να καταγγέλλονται θεματοθέτες που είναι εκτός της νομοθεσίας

Έκκληση σε γονείς αλλά και ευρύτερα εάν έχει περιπέσει στην αντίληψή τους ή έχουν σίγουρη πληροφόρηση που αφορά σε θεματοθέτες οι οποίοι παραβιάζουν τη σχετική νομοθεσία, να προσφεύγουν στο Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας για καταγγελία, απηύθυνε την Τρίτη, η Υπουργός, Αθηνά Μιχαηλίδου.

«Παρακαλούμε αν υπάρχουν τέτοιου είδους υπόνοιες και σίγουρη πληροφόρηση από τον οποιονδήποτε αυτός να προχωρήσει σε καταγγελία στο Υπουργείο Παιδείας για να μπορούμε και εμείς να πάμε στην Αστυνομία γιατί υπάρχει η σχετική νομοθεσία και θα είναι αδίκημα να υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις», είπε η κ. Μιχαηλίδου, απαντώντας σε ερώτηση στο περιθώριο διάσκεψης Τύπου.

Πρόσθεσε ότι «θα πρέπει επιτέλους, θεματοθέτες που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους προς όφελος των παιδιών, να έχουν κάποιου είδους κυρώσεις και μια καλή λύση είναι να μην συμμετέχουν ξανά στην επόμενη θεματοθέτηση».

 

 

Όπως είπε η Υπουργός, «το ότι κάναμε σεμινάρια, το ότι δώσαμε πάρα πολύ υλικό στους θεματοθέτες και τους επιθεωρητές, το ότι αναφερθήκαμε πολλές φορές στη σημασία της εξέτασης και υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα, μας ανησυχεί και τα μέτρα που θα λάβουμε πρέπει να είναι σοβαρά».

Εξήγησε ότι «υπάρχει νομοθεσία βάσει της οποίας πριν εμπλακεί ένας θεματοθέτης θα πρέπει να υπογράψει συγκεκριμένο έντυπο στο οποίο αναφέρεται ότι δεν έχει καμία συγγένεια με παιδί που θα παρακαθήσει στην εξέταση και ότι δεν έχει καμία σχέση με φροντιστήρια».

Η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι «το θέμα των θεματοθετών είναι ένα ευρύτερο θέμα που προκύπτει από τη νομοθεσία των Παγκύπριων Εξετάσεων, είναι ένα θέμα το οποίο συζητούμε, χρήζει αλλαγών και σίγουρα το θέμα αυτό θα μας απασχολήσει μόλις ολοκληρωθούν οι εξετάσεις».

Ερωτηθείσα σχετικά με το δοκίμιο των Μαθηματικών, η κ. Μιχαηλίδου είπε ότι «όπως φαίνεται από τις αντιδράσεις όντως το γραπτό πρέπει να ήταν δύσκολο έχει δυσκολέψει τα παιδιά και αυτό είναι ό,τι χειρότερο».

Πρόσθεσε ότι «δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να συμβαίνει αυτό διότι ο στόχος των εξετάσεων δεν είναι να προσθέσει άγχος στους μαθητές μόνο και μόνο το γραπτό».

Αντιθέτως, συνέχισε η Υπουργός, «έπρεπε τα παιδιά απερίσπαστα να μπορούν να αποδώσουν ό,τι καλύτερο, τον καλύτερο εαυτό τους, τις γνώσεις τους έτσι ώστε να διεκδικήσουν θέσεις εκεί που το επιθυμούν».

Όπως είπε η κ. Μιχαηλίδου, «πρόκειται για παγκύπριες εξετάσεις για αυτό και αναμένουμε ένα βαθμό δυσκολίας συγκεκριμένο τον οποίον θα μας δείξουν μόνο τα αποτελέσματα δηλαδή η στατιστική επεξεργασία που θα έρθει».

Σημείωσε, ωστόσο, ότι «είναι καθολικές οι αντιδράσεις συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να μην το αποδεχθούμε όμως και η λύση σε αυτό είναι τελικά μέσα από τη στατιστική επεξεργασία που έρχεται».

Η Υπουργός είπε ότι «αν το γραπτό ήταν όντως δύσκολο για όλους, τότε δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος ανησυχίας διότι μέσα από την στατιστική επεξεργασία φαίνεται και ο βαθμός δυσκολίας της κάθε ερώτησης και του κάθε υποερωτήματος ξεχωριστά, κυρίως όμως, και είναι αυτό που μας ενδιαφέρει, φαίνεται και ο βαθμός διάκρισης της κάθε ερώτησης».

Πρόσθεσε ότι «ο στόχος αυτής της εξέτασης δεν είναι να έχουμε ένα ‘α’ μέσο όρο ή να περάσουμε ή να μην περάσουμε την εξέταση, ο στόχος είναι να μπορεί η εξέταση να διακρίνει τους καλούς, τους αδύνατους, τους μέτριους μαθητές έτσι ώστε να πληρωθούν οι θέσεις που δίνουν τα πανεπιστήμια».

«Συνεπώς αυτός ο στόχος μπορεί και να επιτυγχάνεται μέσα από την στατιστική επεξεργασία την οποία θα περιμένουμε για να τοποθετηθούμε με σιγουριά σε αυτό», είπε η κ. Μιχαηλίδου.

Σημείωσε ότι «τώρα, πρέπει να αφήσουμε τα παιδιά απερίσπαστα να ολοκληρώσουν την εξεταστική περίοδο γιατί έχουμε ακόμα αρκετές μέρες μέχρι να ολοκληρωθούν οι εξετάσεις και ελπίζουμε να μην έχουμε άλλες εκπλήξεις έτσι ώστε τα παιδιά πραγματικά να αποδώσουν παρόλο που είχαν αυτή την άσχημη εμπειρία».

Η Υπουργός Παιδείας κάλεσε και τους γονείς, «ο ρόλος των οποίων είναι πολύ σημαντικός, να είναι υποστηρικτικοί προς τα παιδιά τους».

«Αντί να αναλύουμε τώρα πόσο κακό και πόσο δύσκολο γραπτό ήταν είναι καλό να τους ενδυναμώσουμε για να προχωρήσουν παρακάτω και να προσπαθήσουν πάρα πολύ στα επόμενα μαθήματα στα οποία ελπίζουμε να μην έχουμε πάλι εκπλήξεις», είπε, τέλος η Υπουργός.

ΚΥΠΕ

Send this to a friend