Home ΛΑΡΝΑΚΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αραδίππου “Γιάγκος Κωνσταντινίδης” ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πολιτιστική της πορεία
Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αραδίππου “Γιάγκος Κωνσταντινίδης” ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πολιτιστική της πορεία

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αραδίππου “Γιάγκος Κωνσταντινίδης” ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πολιτιστική της πορεία

 

 

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αραδίππου “Γιάγκος Κωνσταντινίδης”, με την αγκαλιά της ανοιχτή, συνάπτει συμμαχίες με τον πλούτο της τοπικής κοινότητας – τους φορείς που διαμορφώνουν τον πολιτισμό, τα Δημοτικά Σχολεία, που σπέρνουν τους σπόρους της γνώσης και τις πολιτιστικές ομάδες.

Επιδιώκοντας την εμπλοκή με τους συγγραφείς, η βιβλιοθήκη γίνεται ένας ζωντανός χώρος συνάντησης, όπου οι λέξεις και οι ιδέες συναντούν τους αναγνώστες τους, δημιουργώντας έναν διάλογο που ανθίζει και εμπνέει.

Η πρόσκληση αυτή τη φορά είχαν αποδέκτες τους μαθητές της Ε’ τάξης του τρίτου Δημοτικού Σχολείου Αραδίππου και τον συγγραφέα του παιδικού παραμυθιού ‘’Μελής ο Νταής’’ κ. Ανδρεα Καπανδρέου.

 

Μιλώντας με ζέση και ειλικρίνεια, ο συγγραφέας ανέπτυξε την ιστορία του κεντρικού χαρακτήρα, ένα παιδί που βρίσκει το κουράγιο να αντιμετωπίσει τους εκφοβιστές του.

Παρόν στη συνάντηση και οι συνεργάτιδες του συγγραφέα , η επιμελήτρια κ. Βασιλική Παπαχαραλάμπους και η ψυχολόγο κ. Μαρία Περδικογιάννη.

Η κ. Περδικογιάννη με την εμπειρία της στην ψυχολογία των παιδιών, παρείχε πολύτιμες συμβουλές για το πώς να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τις καταστάσεις μπούλινγκ.

Καθώς η συζήτηση προχωρούσε, τα παιδιά άρχισαν να εκφράζουν τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις τους. Μερικοί μαθητές μοιράστηκαν προσωπικές εμπειρίες, ενώ άλλοι έθεσαν ερωτήματα για τις στρατηγικές αντιμετώπισης του μπούλινγκ.

Η ψυχολόγος τόνισε τη σημασία της ενσυναίσθησης και της στήριξης, και πρότεινε τρόπους για να δημιουργήσουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον στο σχολείο.

Η κυρία Παπαχαραλάμπους από την πλευρά της, μοιράστηκε την έμπνευση πίσω από το βιβλίο και πώς οι ιστορίες των χαρακτήρων μπορούν να ενθαρρύνουν τα παιδιά να μιλήσουν και να δράσουν.

Επιπλέον, τόνισε την αξία της λογοτεχνίας ως εργαλείου για την ανάπτυξη της συνείδησης και της αλλαγής στάσης απέναντι στο μπούλινγκ.
Η συνάντηση έκλεισε με την υπόσχεση για περαιτέρω συζητήσεις και εργαστήρια στο μέλλον.

Με αυτόν τον τρόπο, η βιβλιοθήκη δεν θα είναι απλώς ένας χώρος για βιβλία, αλλά ένας ζωντανός χώρος μάθησης και ανάπτυξης.

 

Send this to a friend