Home ΛΑΡΝΑΚΑ Υφ. Τουρισμού: Ορόσημο για τουρισμό Λάρνακας η νέα εταιρική ταυτότητα
Υφ. Τουρισμού: Ορόσημο για τουρισμό Λάρνακας η νέα εταιρική ταυτότητα

Υφ. Τουρισμού: Ορόσημο για τουρισμό Λάρνακας η νέα εταιρική ταυτότητα

«Ορόσημο» για τον τουρισμό της Λάρνακας χαρακτήρισε τη σημερινή παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της πόλης ο Υφυπουργός Τουρισμού Κώστας Κουμής. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Λάρνακας, είπε, διαμορφώθηκε έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει την αυθεντική ταυτότητα της πόλης και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιφέρειας, μεταξύ των οποίων η πλούσια ιστορία, η τοπική γαστρονομία και κυρίως η υιοθέτηση αειφόρων πρακτικών στην πορεία ανάπτυξης του τουρισμού.

Σε χαιρετισμό του κατά την παρουσίαση από την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ), της νέας ταυτότητας της πόλης, ο Υφυπουργός Τουρισμού είπε ότι η σημερινή μέρα «αποτελεί ορόσημο για τον τουριστικό τομέα της πόλης και επαρχίας Λάρνακας, αφού μέσα από το rebranding, η ΕΤΑΠ Λάρνακας, επιχειρεί να επικοινωνήσει μία νέα, ξεχωριστή εικόνα του τουριστικού προϊόντος αυτού του ωραίου προορισμού με την συναρπαστική ιστορία».

«Η δημιουργία μίας νέας εταιρικής ταυτότητας σ’ ένα προορισμό που συνεχώς αναβαθμίζεται τουριστικά, είναι περισσότερο από επιβεβλημένη, αφού χωρίς καμία απολύτως αμφιβολία το τουριστικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό» είπε.

Χαρακτήρισε «έξυπνο» το νέο λογότυπο που έχει δημιουργηθεί για τον προορισμό Λάρνακα, καθώς «παρουσιάζει με ένα έξυπνο και λειτουργικό τρόπο τα στοιχεία εκείνα που είναι συνυφασμένα με τον προορισμό, λειτουργικό, αλλά και εύχρηστο, υπό την έννοια ότι δύναται να αναπαράγεται σε διάφορες μορφές».

Ο κ. Κουμής ανέφερε επίσης ότι «το rebranding, δεν είναι απλά η αλλαγή ενός λογότυπου, ή ενός διαφημιστικού σλόγκαν, είναι πολύ περισσότερα. Είναι η συλλογική προσπάθεια και διάθεση για επανεκκίνηση, γι αυτό και είναι σημαντικό ως προσπάθεια να εναγκαλιστεί από όλους όσους απαρτίζουν το τουριστικό οικοσύστημα του προορισμού» είπε και σημείωσε πως «είναι αναγκαίο δηλαδή αυτό που και εμείς ζητάμε ως Υφυπουργείο Τουρισμού, την ευθυγράμμιση ολόκληρου του οικοσυστήματος».

Αναφερόμενος στην πόλη και επαρχία της Λάρνακας, ο Υφυπουργός είπε ότι «αποτελεί ύψιστης αρχαιολογικής, ιστορικής και βεβαίως τουριστικής σημασίας, αφού συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πολύ λίγες πόλεις στον κόσμο με συνεχόμενη ιστορία πέραν των 4000 ετών ζωής, κάτι που επιβεβαιώνεται και μέσα από τα πολλά εκθέματα στα μουσεία, τους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και μέσα από την αρχιτεκτονική και τις παραδόσεις της». «Συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των πλείστων άλλων πόλεων αποτελεί για τη Λάρνακα, η εγγύτητα του κέντρου της με το διεθνές αεροδρόμιο και το λιμάνι» σημείωσε.

Τα στοιχεία αυτά, συνέχισε «σε συνδυασμό  με την πλούσια ιστορία και παράδοση, τον πολιτισμό, καθώς και τις όμορφες, οργανωμένες παραλίες της, αλλά και τις γαστρονομικές επιλογές που προσφέρει, καθιστούν την Λάρνακα ως ένα ολόχρονο ελκυστικό προορισμό, ιδανικό για κάθε επισκέπτη. Τα σημαντικά μνημεία, παγκόσμιου ενδιαφέροντος, όπως είναι ο Ιερός Ναός του Αγίου Λαζάρου, το τέμενος Χαλά Σουλτάν, ο αρχαίος Οικισμός της Χοιροκοιτίας καθώς και η γραφικότητα των Ορεινών Κοινοτήτων της επαρχίας Λάρνακας, όπως είναι τα Λεύκαρα, τα οποία, το 2021 είχαν βραβευθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως ένα από τα ομορφότερα τουριστικά χωριά στον κόσμο, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν την Λάρνακα  πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες, Κυπρίους και ξένους».

Όπως είπε ο Κώστας Κουμής, «είναι σημαντικό ότι στην πόλη και επαρχία Λάρνακας έχουν λειτουργήσει τα τελευταία χρόνια δεκάδες νέες ξενοδοχειακές μονάδες και αυτή η ανάπτυξη είναι ξεκάθαρο ότι τείνει να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, επιβεβαιώνοντας έτσι την μεγάλη αναπτυξιακή προοπτική του τουρισμού στην πόλη και επαρχία Λάρνακας, αλλά και τα βήματα προόδου της πόλης και επαρχίας που αντικατοπτρίζονται και σε αξιοπρόσεκτη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε ορίζοντα δεκαετίας».

Στον χαιρετισμό του ο Υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στην «αρνητική εξέλιξη των τελευταίων ημερών σε σχέση με την ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας» η οποία όπως είπε «δεν μπορεί να σταματήσει με κανένα τρόπο την αναπτυξιακή πορεία της πόλης και επαρχίας Λάρνακας». «Στόχος της Κυβέρνησης, είναι το συντομότερο δυνατόν το έργο να προκηρυχθεί εκ νέου, επειδή χωρίς αμφιβολία πρόκειται για ένα έργο το οποίο  θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο για την πόλη, την επαρχία Λάρνακας, αλλά και για ολόκληρη τη χώρα» είπε.

Αφού έδωσε συγχαρητήρια σε όλους όσοι ενεπλάκησαν στην διαδικασία της νέας ταυτότητας της Λάρνακας, ο κ. Κουμή διαβεβαίωσε ότι «ως Υφυπουργείο Τουρισμού είμαστε δίπλα σας».

Στον χαιρετισμό ο Δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Βύρας, τον οποίο ανέγνωσε ο Δημοτικός Γραμματέας Ανδρέας Λουκά, ανέφερε ότι «η πλήρης συνεργασία του Δήμου τόσο με την ΕΤΑΠ όσο και με το ΕΒΕΛ, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια είναι άριστη, αγαστή και αποτελεσματική και μέσα από μια ευρεία σειρά κοινών ενεργειών επιλύουμε προβλήματα που αφορούν την πόλη και θέτουμε τις βάσεις για νέα έργα ανάπτυξης».

Πρόσθεσε ότι «είναι εμφανές, τόσο με τις τουριστικές  μονάδες που έχουν ολοκληρωθεί, όσον και με αυτές που αναμένονται τα επόμενα χρόνια, ότι το τουριστικό προϊόν στη Λάρνακα αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται καθιστώντας τη Λάρνακα αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις ντόπιων και ξένων επισκεπτών. Μας ικανοποιεί επίσης ιδιαίτερα το γεγονός ότι κολοσσοί επιλέγουν την Λάρνακα για επέκταση των δραστηριοτήτων τους».

Αναφερόμενος στο όραμα για το νέο πρόσωπο της Λάρνακας, ο κ. Βύρας είπε ότι «εργαζόμαστε μαζί με την ΕΤΑΠ εδώ και 7 χρόνια. Το νέο τουριστικό branding της Λάρνακας συνάδει απόλυτα με τους  στόχους του Δήμου Λάρνακας και ενισχύει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες που καταβάλλουμε καθημερινά, δηλαδή καινούριες ιδέες και σύγχρονες πρακτικές οι οποίες είναι  απαραίτητες για την ανάπτυξη και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της πόλης».

Ο Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Ντίνος Λευκαρίτης ανέφερε ότι «η νέα εταιρική ταυτότητα της τουριστικής Λάρνακας αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη του τουρισμού στην περιοχή μας και αντανακλά τη συνεχή δέσμευσή μας για την προώθηση της αειφορίας, της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φιλόξενου πνεύματος της πόλης».

Πρόσθεσε ότι «η γενικότερη εξέλιξη της τουριστικής Λάρνακας τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός» και σημείωσε πως αυτή η εξέλιξη «πρέπει να συνοδεύεται από μια αναβαθμισμένη ταυτότητα, η οποία αντιπροσωπεύει πολύ περισσότερα από ένα απλό λογότυπο ή ένα σλόγκαν. Αποτελεί μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία που εστιάζει στην παροχή αυθεντικών εμπειριών, στη φιλοξενία και στον σεβασμό προς τους επισκέπτες μας, τη διάσωση και την προώθηση της πλούσιας ιστορίας και των παραδόσεων μας, την έμφαση στην τοπική γαστρονομία αλλά κυρίως την υιοθέτηση αειφόρων πρακτικών στην πορεία ανάπτυξης του τουρισμού μας».

Ταυτόχρονα απηύθυνε «έκκληση σε όλους τους εμπλεκόμενους – από τον Δημόσιο Τομέα, τις Τοπικές Αρχές και τους ιδιώτες – να αγκαλιάσουν τη νέα ταυτότητα, γιατί μόνο έτσι θα μεγιστοποιηθεί ο στόχος για δημιουργία μιας ξεκάθαρης εικόνας της τουριστικής Λάρνακας».

Στον χαιρετισμό του Προέδρου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Λάρνακας, που ανέγνωσε ο Φλώρος Βωνιάτης Αντιπρόεδρος Υπηρεσιών του ΕΒΕΛ, χαρακτήρισε «ορόσημο για τη πόλη τη παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης Λάρνακας. Η ΕΤΑΠ υπό την καθοδήγηση του Ντίνου Λευκαρίτη κατάφερε πολλά και μέσα στο πλαίσιο προσφοράς και ανάπτυξης είναι και ο εκσυγχρονισμός, για αυτό και η νέα εταιρική ταυτότητα» είπε.

Πρόσθεσε ότι «η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού στη Λάρνακα δεν μπορούσε να αφήσει την ΕΤΑΠ με χθεσινό πρόσωπο, έπρεπε να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί. Αυτό έγινε με τη συμβολή επαγγελματιών του χώρου και με σωστές συνεργασίες καταφέραμε και φτάσαμε σε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

Όλοι οι ομιλητές εξέφρασαν συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της νέας ταυτότητας της Λάρνακας μεταξύ των οποίων το Υφυπουργείο Τουρισμού και το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της προώθησης των πολλαπλών αυθεντικών και άλλων εμπειριών, που έχει να προσφέρει η Περιφέρεια της Λάρνακας και που αποτελούν ένα σημαντικό στοιχείο της νέας εταιρικής της ταυτότητας, 25 παροχείς σχετικών υπηρεσιών παρουσίασαν σήμερα τις βιωματικές δραστηριότητες που προσφέρουν και που αναδεικνύουν την πολυδιάστατη τουριστική εμπειρία της πόλης.

ΚΥΠΕ

Send this to a friend