64.000 μοτοσικλέτες περνούν από ΜΟΤ – Το κόστος και οι επιπτώσεις (βίντεο)
Κλήθηκαν οι πρώτοι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών για τον έλεγχο ΜΟΤ.
Στο Πρωτοσέλιδο φιλοξενήθηκε ο συντονιστής εκστρατειών οδικής ασφάλειας και Πρόεδρος Μοτοσικλετιστών Club, Τζίμης Αγγελίδης ο οποίος μίλησες για τους ελέγχους που γίνονται στις μοτοσικλέτες αλλά και για τις επιπτώσεις που θα έχουν οι οδηγοί που δεν συμμορφώνονται με τη νομοθεσία.
Αρχικά ανέφερε ότι το ζήτημα των ΜΟΤ αφορά και την οδική ασφάλεια. «Υπάρχουν 64.000 εγγεγραμμένες μοτοσικλέτες.
Συμπλήρωσε ότι το ΜΟΤ σε μοτοσικλέτες είναι υποχρεωτικό. «Τέθηκε σε εφαρμογή από εχθές και αποστέλλονται SMS στους ιδιοκτήτες».
Τόνισε ότι αρχικά θα καλέσουν τους ιδιοκτήτες πιο παλιών μοτοσικλετών και μετά θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες.
Ο κ. Αγγελίδης ανέφερε ότι αυτό θα γίνεται κάθε δύο χρόνια εκτός από τις καινούριες μοτοσικλέτες που θα είναι κάθε τέσσερα χρόνια. «Το κόστος του ΜΟΤ θα είναι 25 ευρώ και η επανεξέταση είναι 10 ευρώ». Τόνισε πώς κόστος δεν είναι καθόλου απαγορευτικό.
Σημείωσε ότι ο έλεγχος θα αφορά τα πάντα. «Θα ελέγχεται το τιμόνι, τα φρένα, τα φώτα τα ελαστικά και οι ρύποι όπου θα έχουμε θέμα. Πολλές είναι τροποποιημένες από τους ιδιοκτήτες τους. Θα έχουνε πρόβλημα και δεν θα περνούν τον έλεγχο».
Ακόμη, ανέφερε ότι μέχρι στιγμής έχουν αδειοδοτηθεί 16 ιδιωτικά κέντρα ελέγχου μοτοσικλέτας. «Σε λίγο καιρό θα γίνουν 20. Ήδη 100 τεχνικοί έδωσαν εξετάσεις, περάσαν και είναι εκπαιδευμένοι».
Στη συνέχεια μίλησε για τις επιπτώσεις που θα έχει ένας οδηγός που δεν παίρνει για ΜΟΤ τη μηχανή του. «Δεν θα μπορεί ανανεώνει την άδεια κυκλοφορίας. Μέχρι στιγμής στάλθηκαν 5000 sms».
Ο κ. Αγγελίδης ανέφερε ότι απώτερος σκοπός είναι βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσα στο δρόμο. «Ένας σωστός μοτοσικλετιστής δεν θα ανέβει στη μοτοσικλέτα του αν ξέρει ότι δεν έχει λάστιχα, φρένα ή φώτα».
Τόνισε ότι μερικοί θεωρούν πώς το ΜΟΤ για μοτοσικλέτες είναι για φοροεισπρακτικούς σκοπούς. «Εγώ διαφωνώ και θεωρώ ότι είναι κάτι το οποίο το χρειαζόμαστε».