Το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus διοργάνωσε διαγωνισμό Business Escape Challenge
Με τη συμμετοχή μαθητών της Β’ και της Γ’ Λυκείου και μαθητών της 6ης και της 7ης τάξης ιδιωτικών σχολείων, το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus διοργάνωσε το διήμερο 8 – 9 Φεβρουαρίου τον διαγωνισμό Business Escape Challenge.
Σε ανακοίνωση του Πανεπιστημίου αναφέρεται ότι «ο διαδραστικός διαγωνισμός «Business Escape Challenge: Can you Unlock the Mystery» διοργανώθηκε από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του UCLan Cyprus, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Νεολαίας Κύπρου».
Στον διαγωνισμό «οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν δεξιότητες όπως την ομαδικότητα, την αναλυτική σκέψη, τη συνεργασία, την επιχειρηματολογία και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων κάτω από συνθήκες πίεσης χρόνου, λύνοντας επιχειρηματικούς και άλλους γρίφους, επιτυγχάνοντας με αυτό τον τρόπο την ‘απόδρασή’ τους από ‘escape rooms’ που δημιουργήθηκαν στους χώρους του Πανεπιστημίου UCLan Cyprus».
Συγκεκριμένα οι μαθητές σχημάτισαν ομάδες μέχρι έξι ατόμων και αντιμετώπισαν δημιουργικές προκλήσεις, λαμβάνοντας μέρος στην επίλυση γρίφων και μυστηρίων σε πέντε διαφορετικής θεματολογίας «escape rooms», δηλαδή λογιστική και χρηματοοικονομικά, διοίκηση επιχειρήσεων, αγγλική γλωσσολογία, τουριστικά και φιλοξενία και μάρκετινγκ και διαφήμιση.
Στο τέλος των δραστηριοτήτων, ανακοινώθηκαν και βραβεύτηκαν με χρηματικά έπαθλα και υποτροφίες φοίτησης στο Πανεπιστήμιο οι νικήτριες ομάδες που προέκυψαν από κάθε μια εκ των δύο ημερών του διαγωνισμού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η Δρ. Άντρια Μιχαήλ, Αναπληρώτρια Υπεύθυνη του προγράμματος της Αγγλικής Φιλολογίας και διοργανώτρια του Διαγωνισμού, εξέφρασε ικανοποίηση για τις προσπάθειες των μαθητών, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν να αναπτύσσουν την επιχειρηματική τους σκέψη».
Σε ομιλία του κατά τις τελετές βράβευσης των μαθητών, ο Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Καθηγητής Λούκας Γλύπτης, ανέφερε πως «παρατηρούμε την εμπέδωση του Διαγωνισμού Business Escape Challenge στη σχολική κοινότητα ως ενός μέσου για την ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων, απαραίτητων τόσο για την επιτυχή επιδίωξη και ολοκλήρωση σπουδών πανεπιστημιακού επιπέδου, όσο και για τη μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση των μαθητών».
ΚΥΠΕ