Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Στο παζάρι νοθευμένο κρέας και «μαϊμού» χαλούμια – Αυξήθηκαν οι καταγγελίες
Στο παζάρι νοθευμένο κρέας και «μαϊμού» χαλούμια  – Αυξήθηκαν οι καταγγελίες

Στο παζάρι νοθευμένο κρέας και «μαϊμού» χαλούμια – Αυξήθηκαν οι καταγγελίες

Νοθευμένο κρέας αλλά και «μαϊμού» χαλούμια εντοπίστηκαν στην αγορά.

Στο Πρωτοσέλιδο φιλοξενήθηκε η νομική σύμβουλος του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, Βιργινία Χρήστου, η οποία ανέφερε ότι έφτασαν και κοντά τους καταγγελίες τις οποίες παρέπεμψαν στο κρατικό χημείο για σκοπούς περαιτέρω ελέγχου. «Είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους και κυρίως τις αρχές του κράτους».

Η κα. Χρήστου κάλεσε τους καταναλωτές όταν εντοπίζουν οτιδήποτε στα προϊόντα που αγοράζουν να επικοινωνούν με τις υγειονομικές υπηρεσίες έτσι ώστε να βγαίνουν στην επιφάνεια όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν στην κυπριακή αγορά.

 

 

Στη συνέχεια μίλησε για τις διαδικτυακές αγορές, σημειώνοντας ότι οι τελευταίες έρευνες έδειξαν ότι οι καταναλωτές επιλέγουν περισσότερο τις αγορές μέσω διαδικτύου. «Δυστυχώς παράλληλα με την αυξητική τάση στις διαδικτυακές αγορές, παρατηρείται και αυξητική τάση στις καταγγελίες που λαμβάνουμε».

Συμπλήρωσε ότι τα στοιχεία που κατέγραψαν δείχνουν ότι τον Οκτώβριο του 2023 καταγράφηκαν 80 καταγγελίες ενώ για τον προηγούμενο χρόνο υπήρξαν 40 καταγγελίες.

Ακόμη, ανέφερε ότι υπάρχουν ιστοσελίδες που δεν αναγράφουν την πολιτική τους για επιστροφή προϊόντων, δεν αναφέρουν ότι έχουν το δικαίωμα εγγύησης δύο ετών ή το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών. «Επιπλέον, δεν αναγράφουν τα στοιχεία της επιχείρησης και τα στοιχεία επικοινωνίας».

Σημείωσε ότι υπάρχουν περιπτώσεις όπου καταναλωτές δεν έλαβαν τα προϊόντα ή αποκόπηκε από το λογαριασμό τους μεγάλο ποσό, χωρίς να εντοπιστούν οι παραβάτες.

Η κα. Χρήστου επεσήμανε ότι υπάρχει νομοθεσία για τις διαδικτυακές αγορές.

Όσον αφορά τις αγορές κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, ξεκαθάρισε ότι όταν οι αγορές γίνονται με φυσική παρουσία στο κατάστημα, τότε δεν υπάρχει νομοθεσία που να επιβάλλει στην επιχείρηση να επιστρέψει τα χρήματα ή να προβεί σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση με τον καταναλωτή.

Send this to a friend