Home ΛΑΡΝΑΚΑ Διαγωνισμός καλύτερης χριστουγεννιάτικης βιτρίνας με πολλά κίνητρα
Διαγωνισμός καλύτερης χριστουγεννιάτικης βιτρίνας με πολλά κίνητρα

Διαγωνισμός καλύτερης χριστουγεννιάτικης βιτρίνας με πολλά κίνητρα

ΓΡΑΦΕΙ o ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

 

Με στόχο να δώσει επιπλέον κίνητρο στο αγοραστικό κοινό, να κατέβει στο εμπορικό κέντρο της πόλης, εν’ όψει των γιορτών των Χριστουγέννων, ο Σύνδεσμος Καταστηματαρχών Λάρνακας, προκήρυξε διαγωνισμό καλύτερης χριστουγεννιάτικης βιτρίνας, σε συνεργασία με τον οργανισμό «Λάρνακα 2030», που προωθεί την υποψηφιότητα της πόλης, για ανάδειξή της σε Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης.

Σε δελτίο τύπου του συνδέσμου σημειώνεται ότι θα δοθούν βραβεία για διαφορετικές κατηγορίες καταστημάτων, σε μια προσπάθεια δημιουργικής ενεργοποίησης των επιχειρήσεων του ιστορικού κέντρου με αφορμή την γιορτή των Χριστουγέννων.

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν από την προβολή που θα τύχουν από τον σύνδεσμο και από το «Λάρνακα 2030», οι βιτρίνες θα φωτογραφηθούν και θα προβληθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι διακρίσεις θα δοθούν σε ανοιχτή τελετή στην γκαλερί του «Λάρνακα 2030» τον ερχόμενο Ιανουάριο.

Ο διαγωνισμός για το καλύτερο χριστουγεννιάτικο στόλισμα βιτρίνας θα αρχίσει στις 6 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 31 του μήνα, ενώ η προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής στον διαγωνισμό εκπνέει στις 5 Δεκεμβρίου.

Τα μέλη του Συνδέσμου Καταστηματαρχών Λάρνακας θα περάσουν απ’ όλα τα καταστήματα του εμπορικού κέντρου για να αφήσουν έντυπες αιτήσεις. Ηλεκτρονικές αιτήσεις μπορούν να αποσταλούν στο https://forms.gle/x2TsWpf6SSWi8Ckm6».

Η κριτική επιτροπή θα στελεχωθεί από μέλη και συνεργάτες του οργανισμού «Λάρνακα 2030». Μιλώντας στην εφημερίδα μας, ο πρόεδρος της ΠΟΒΕΚ Λάρνακας Κυριάκος Αμπίζας ανέφερε ότι ο διαγωνισμός καλύτερης χριστουγεννιάτικης βιτρίνας αποσκοπεί στο να δοθεί κίνητρο στους καταστηματάρχες να μπουν κι αυτοί στο πνεύμα των γιορτών, αλλά και κίνητρο στον κόσμο για να επισκεφθεί το κέντρο προκειμένου να δει κάτι το διαφορετικό.

Ξενοδοχείο στην Ερμού

———————————-  

Ο κ.Αμπίζας δήλωσε ότι η λειτουργία του Metropolis Mall απορρόφησε ένα μεγάλο κομμάτι της επισκεψιμότητας και της αγοράς από το εμπορικό κέντρο της Λάρνακας, της τάξης του 30%-35%, εξέφρασε, ωστόσο, την εκτίμηση ότι με τα έργα που προγραμματίζονται τα επόμενα χρόνια, όπως η σκίαση δρόμων, οι πλακοστρώσεις οδών και οι βελτιώσεις πεζοδρομίων για διευκόλυνση ΑμεΑ, τα πράγματα θα εξελιχθούν καλύτερα για τις επιχειρήσεις του κέντρου.

Ο Πρόεδρος της ΠΟΒΕΚ Λάρνακας είπε ότι το τελευταίο διάστημα έχουν κλείσει εμπορικά καταστήματα στο κέντρο και αρκετά υποστατικά παραμένουν κενά εκπέμποντας μία όχι και τόσο όμορφη εικόνα.

Σημείωσε, όμως, ότι υπάρχει ενδιαφέρον από νεαρά, κυρίως, πρόσωπα για να δραστηριοποιηθούν επαγγελματικά στο εμπορικό κέντρο, ο καθένας στον τομέα του.

Την ίδια ώρα υπάρχει πληροφόρηση πως σε υποστατικό όπου παλιά λειτουργούσε κατάστημα, στην οδό Ερμού, πρόκειται μελλοντικά να λειτουργήσει καινούργιο ξενοδοχείο. Τον μεγαλύτερο τζίρο στο εμπορικό κέντρο έκαναν φέτος οι χώροι εστίασης, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αυξημένη τουριστική κίνηση που παρατηρήθηκε, αλλά και στις διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνονται στην πλατεία Ζουχουρί.

 

Send this to a friend