Το 59% των Κυπρίων επηρεάζεται για τις αγορές του από influencers
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να προτιμούν οι Κύπριοι για αλληλεπίδραση με μάρκες σύμφωνα με έρευνα της Action Global Communications που αποκαλύπτει τις τάσεις χρήσεις των ΜΜΕ σε 7 χώρες.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε ό,τι αφορά την Κύπρο, το 72% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι ο τρόπος που προτιμούν να αλληλοεπιδρούν με μάρκες είναι μέσω των κοινωνικών μέσων, με το ποσοστό να αυξάνεται στο 85% για την ηλικιακή ομάδα 18-24 ετών.
Το 60% των συμμετεχόντων θεωρούν τα ειδησεογραφικά portals την πιο αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης, με την τηλεόραση να ακολουθεί.
Το 55% των συμμετεχόντων θεωρεί τις παραδοσιακές πηγές ειδήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εφημερίδων και της τηλεόρασης, ως πολύ αξιόπιστες.
Εννιά στους δέκα συμμετέχοντες θεωρούν εξαιρετικά σημαντική ή πολύ σημαντική την πρόσβαση σε διαφορετικές ειδησεογραφικές πηγές, ώστε να μπορούν να διαμορφώνουν μία πιο σφαιρική αντίληψη.
Το 92% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Instagram, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στις ηλικίες 18-24. Αντίθετα, το 88% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Facebook, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται στις ηλικίες 18-24.
Το 62% των συμμετεχόντων χρησιμοποιεί τακτικά το TikTok, με το ποσοστό αυτό να φθάνει το 79% στις ηλικίες 18-24.
Το 66% των συμμετεχόντων ακούει τακτικά podcasts, με το 39% να τα ακούει τουλάχιστον μηνιαίως.
Το 59% των συμμετεχόντων έχει πάρει αγοραστικές αποφάσεις ή έχει διαμορφώσει τη γνώμη του από προτάσεις που είδαν από influencers, ενώ το ποσοστό αυτό για τις ηλικιακές ομάδες 18-24 φθάνει το 75%.
Όπως σημειώνει ο Κρις Χριστοδούλου, CEO της Action Global Communications, η πρώτη έρευνα της Action έρχεται σε μια περίοδο όπου το τοπίο στα μέσα εξελίσσεται ταχύτατα και οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους πολλές διαφορετικές επιλογές στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο, τα brands, αλλά και μεταξύ τους.