Scandro Holding για καταγγελίες: «Δεν διαπραγματευόμαστε ζητήματα ασφάλειας των επιβατών μας, μεταφέρουμε ανθρώπινες ψυχές»
Του Αντρέα Πολυκάρπου
Καταγγελίες είδαν το φως της δημοσιότητας σε σχέση με επιβάτες του πλοίου «Daleela» που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρνακα-Πειραιάς, και το οποίο αναφερόταν σε άρνηση μελών του πληρώματος να φορτώσουν τα οχήματα τους με αποτέλεσμα να χάσουν το προγραμματισμένο τους ταξίδι.
Μετά από έρευνα του Larnakaonline καθώς και μετά από επικοινωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Scandro Holding LTD Μάριο Μιχαήλ μας ειπώθηκε ότι τα γεγονότα δεν εξελίχθηκαν όπως αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα.
Συγκεκριμένα, ο κος Μιχαήλ μας δήλωσε ότι το πλοίο αναχωρούσε εξαρχής στις 11 το πρωί όπως και αναχώρησε κανονικά τη συγκεκριμένη ώρα όπως ήταν προγραμματισμένο.
Παράλληλα, μας δήλωσε ότι αν και αρχικά ο έλεγχος των οχημάτων ήταν προγραμματισμένος μεταξύ των ωρών 7 – 9 εντούτοις δόθηκε μία επιπλέον ώρα (6-9) για τον έλεγχο των οχημάτων. Κάτι για το οποίο ειδοποιήθηκαν όλοι οι επιβάτες 1 μήνα προηγουμένως αλλά και μια μέρα πριν το προγραμματισμένο ταξίδι τόσο με e-mail όσο και με sms.
Σύμφωνα με τον κο Μιχαήλ, “Στις 9 ακριβώς έκλεισε η πύλη ελέγχου των οχημάτων με την όλη διαδικασία να ολοκληρώνεται απολύτως σωστά. Από τα 76 οχήματα μόνο 4 δεν μεταφέρθηκαν μέσα στο πλοίο αφού δεν έφτασαν την προκαθορισμένη ώρα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει έλεγχος”.
Όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε ο κος Μιχαήλ, ” Χωρίς έλεγχο για ναρκωτικά και από πυροτεχνουργό δεν μεταφέρεται αμάξι. Αν συμβεί κάτι τι θα γίνει μετά”;
Αξίζει να σημειωθεί ότι – σύμφωνα με τον κο Μιχαήλ- την ίδια μέρα και με δική του πρωτοβουλία παραπέμφθηκαν οι αργοπορημένοι επιβάτες σε συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο όπου και με έξοδα της ΙΔΙΑΣ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ τους δόθηκαν νέα εισιτήρια χωρίς καμία δική τους επιβάρυνση και χωρίς κανένα πρόστιμο αν και η εταιρεία δεν ήταν υποχρεωμένη να προβεί σε αυτήν την ενέργεια.
“Εξαρχής σε όσους κατέφθασαν αργοπορημένα τους δόθηκαν δύο επιλογές. Ή να ταξιδέψουν χωρίς το όχημα τους και να τους το μεταφέρει κάποιος δικός τους σε επόμενο ταξίδι ή να ταξιδέψουν με το επόμενο πλοίο χωρίς άλλα έξοδα. 3 από τις 4 περιπτώσεις ανανέωσαν ΔΩΡΕΑΝ τα εισιτήρια τους με επιβάρυνση της ίδιας της εταιρείας”.
Τέλος, ο κος Μιχαήλ μας τόνισε ότι υπάρχει καθορισμένο ωράριο που πρέπει να τηρείται ενώ ξεκαθάρισε ότι αν συμβεί ξανά καθυστέρηση στην άφιξη των οχημάτων ούτως ώστε να μην μπορούν να περάσουν από έλεγχο και πάλι δεν θα επιτραπεί η είσοδος των οχημάτων.
Εν κατακλείδι, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της εταιρείας εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του αναφορικά με τις δημοσιεύσεις που έλαβαν χώρα χωρίς προηγουμένως να γίνει πραγματική έρευνα γύρω από το περιστατικό.