Home ΛΑΡΝΑΚΑ Τι θα γίνει με την υλοποίηση και κατασκευή της λεωφόρου Παναγούλη στα Λιβάδια Λάρνακας
Τι θα γίνει με την υλοποίηση και κατασκευή της λεωφόρου Παναγούλη στα Λιβάδια Λάρνακας

Τι θα γίνει με την υλοποίηση και κατασκευή της λεωφόρου Παναγούλη στα Λιβάδια Λάρνακας

 

 

Απάντηση ημερομηνίας 10 Απριλίου 2023 του Υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων κ. Αλέξη Βαφεάδη στην ερώτηση του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Ανδρέα Πασιουρτίδη

«Αναφέρομαι στην πιο πάνω Ερώτηση σχετικά με την υλοποίηση και κατασκευή της λεωφόρου Παναγούλη στα Λιβάδια Λάρνακας και σας πληροφορώ τα ακόλουθα:

  1. Η λεωφόρος Αλέξανδρου Παναγούλη, Φάση Β, αποτελεί συνέχεια της Φάσης Α και με βάση το Τοπικό Σχέδιο Λάρνακας είναι δρόμος Πρωταρχικής Σημασίας που εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως (ΤΠΟ) του Υπουργείου Εσωτερικών. Από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, θα προωθηθεί η ετοιμασία των κατασκευαστικών σχεδίων από το Τμήμα Δημοσίων Έργων (ΤΔΕ), αφού πρώτα επικαιροποιηθεί και οριστικοποιηθεί το ρυθμιστικό σχέδιο και συμπεριληφθεί το έργο στο πρόγραμμα και στους προϋπολογισμούς του Τμήματος Πολεοδομίας και Οικήσεως.
  2. Σε συνεδρία που συγκλήθηκε από το ΤΠΟ τον Ιούνιο του 2021, με συμμετοχή του ΤΔΕ και του Δήμου Λάρνακας, συμφωνήθηκε όπως γίνει νέα επιτόπου αποτύπωση από το ΤΔΕ ώστε να μπορεί να γίνει επικαιροποίηση του αρχικού ρυθμιστικού σχεδίου που είχε ετοιμαστεί από το ΤΠΟ το 2010. Η διαδικασία αυτή ολοκληρώθηκε και αποστάλθηκε νέο Σχέδιο αποτύπωσης στο ΤΠΟ για να προβεί σε επικαιροποίηση του Ρυθμιστικού Σχεδίου.
  3. Σε σχέση με το θέμα της σύνδεσης του δρόμου αυτού με τον αυτοκινητόδρομο Λάρνακας-Δεκέλειας, επισημαίνεται ότι η σύνδεση αυτή δεν κρίνεται εφικτή, επειδή στο υπό αναφορά τμήμα του αυτοκινητοδρόμου υπάρχουν ήδη δύο υφιστάμενες συνδέσεις (προς Κελλιά και προς Ορόκλινη) σε πολύ μικρή απόσταση και με βάση τα εγκεκριμένα γεωμετρικά πρότυπα δεν μπορεί να κατασκευαστεί νέα σύνδεση σε απόσταση μικρότερη των 2 χλμ. Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη τα κυκλοφοριακά δεδομένα και το επίπεδο εξυπηρέτησης της περιοχής, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί η δημιουργία νέας συμβολής, ούτε η κατάργηση κάποιας από τις υφιστάμενες.»

Send this to a friend