Home ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΥΠΡΟΣ Επιχορηγημένο σεμινάριο από την ΑνΑΔ: Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών (Όλες οι λεπτομέρειες και πώς να δηλώσετε συμμετοχή)
Επιχορηγημένο σεμινάριο από την ΑνΑΔ: Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών (Όλες οι λεπτομέρειες και πώς να δηλώσετε συμμετοχή)

Επιχορηγημένο σεμινάριο από την ΑνΑΔ: Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών (Όλες οι λεπτομέρειες και πώς να δηλώσετε συμμετοχή)

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η σωστή επικοινωνία αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Η προσοχή στις ανάγκες των πελατών και το πώς θα τους συμπεριφερθείς είναι το κλειδί για τη διατήρησή τους. Η λέξη κλειδί στην ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών είναι οι προσδοκίες. Στόχος κάθε επιχείρησης για την ποιοτική ικανοποίηση των πελατών είναι να ικανοποιήσουν ή και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους. Η κατανόηση του πελάτη και των προσδοκιών του είναι το βασικό βήμα για την ικανοποίηση του.

Με βάση λοιπόν τα πιο πάνω, η ZEBRANICO LTD διοργανώνει  το εκπαιδευτικό σεμινάριο (Επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ) «ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ», που θέτει σαν βασική ανάγκη την παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών μέσω της επίδειξης, της σωστής επαγγελματικής συμπεριφοράς του προσωπικού προς τους πελάτες κάθε εταιρείας, τα οποία αποτελούν συστατικά για την πρόοδο και επιτυχία της κάθε εταιρείας τόσο στο σήμερα όσο και στο μέλλον.

Oι εταιρείες για να αναπτυχθούν και να διασφαλίζουν την βιωσιμότητα τους τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, πρέπει μεταξύ άλλων να επιτύχουν, να αναπτύξουν και να διατηρούν μια σταθερή πελατειακή βάση από ικανοποιημένους πελάτες στην οποία βάση, θα παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση συνεχώς.

 

 

Παρέχοντας ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, οι επιχειρήσεις μειώνουν το κόστος απόκτησης πελατών και καλλιεργούν πιστούς ικανοποιημένους πελάτες που θα προτείνουν την επιχείρηση σε νέους πελάτες και κάνουν θετικές κριτικές τόσο διαδικτυακά, συνεισφέροντας στην ψηφιακή προώθηση της επιχείρησης, όσο και προφορικά μέσω word of mouth.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:

Σε επίπεδο γνώσεων

  • Να κατανοήσουν τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση.
  • Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας τους.

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Να αναπτύξουν δεξιότητες ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών βάση των θέλω της εταιρείας τους.
  • Να αντιλαμβάνονται σε πιο στάδιο βρίσκεται ο πελάτης / δυνητικός πελάτης στον κύκλο απόφασης του
  • Να λαμβάνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
  • Να χειρίζονται δύσκολους ή και δυσαρεστημένους πελάτες.
  • Να δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες που θα φέρνουν επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Σε επίπεδο στάσεων / Συμπεριφοράς

  • Να εκτιμήσουν τα ωφελήματα που παρέχει στον οργανισμό τους η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  • Να εμπεδώσουν τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης για τα πλάνα και στόχους της εταιρείας τους
  • Να συμβάλλουν θετικά στην δημιουργία ή και περαιτέρω ενίσχυση της πελατοκεντρικής κουλτούρας και φιλοσοφίας της εταιρείας τους.

Περιγραφή υποψηφίων για συμμετοχή: 

Το πρόγραμμα απευθύνεται μόνο στα άτομα εκείνα τα οποία έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες και λαμβάνουν μέρος στα διάφορα στάδια εξυπηρέτησης τους.

Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ZEBRANICO LTD θα απονέμει Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα (να έχει παρακολουθήσει τουλάχιστον το 75% της διάρκειας του προγράμματος).

Διάρκεια και Κόστος

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 30/12/2022 , 11/01/2023 & 18/01/2023

Ώρες Διεξαγωγής:  30/12/2022  14:00 μ.μ. – 16:00 μ.μ.

11/01/2023 & 18/01/2023 09:00 μ.μ.  – 14:15 μ.μ.

Διάρκεια Κατάρτισης: 12 ώρες

Χώρος: Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας  Zoom.

Εκπαιδευτής: Κώστας Χριστοφόρου

Κόστος πριν την επιχορήγηση: €180 (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

Επιχορήγηση από ΑΝΑΔ: €144

Κόστος  Συμμετοχής: €36 + €34,20 ΦΠΑ (19%) = €70,20

Για μη δικαιούχους επιχορήγησης ΑΝΑΔ: €180 + ΦΠΑ

Για περισσότερες πληροφορίες, απορίες και για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής επικοινωνήστε:

☎️24400664

📧[email protected]

 

 

 

 

 

Send this to a friend