Home ΛΑΡΝΑΚΑ Πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις της ημερίδας της ΕΤΑΠ Λάρνακας και της MMC, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις της ημερίδας της ΕΤΑΠ Λάρνακας και της MMC, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus

Πραγματοποιήθηκαν οι παρουσιάσεις της ημερίδας της ΕΤΑΠ Λάρνακας και της MMC, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus

ΓΡΑΦΕΙ ο ΒΑΣΟΣ ΒΑΣΟΥ

Σημαντικά συμπεράσματα εξήχθησαν από τις παρουσιάσεις της ημερίδας που διοργάνωσε πρόσφατα η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας (ΕΤΑΠ) και η MMC, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus, αναφορικά με την παρουσίαση του σχεδίου πιστοποίησης συμβούλων στην τουριστική ψηφιοποίηση (Digital Tourism Advisers).

Το σχέδιο προκύπτει από το έργο dTour, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+.

Στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της ΕΤΑΠ Λ/κας Ντίνος Λευκαρίτης είπε ότι το συγκεκριμένο έργο στοχεύει στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον τουριστικό τομέα, που αποτελεί επιτακτική ανάγκη δεδομένου ότι πέραν του 95% των ταξιδιωτών εντός της Ε.Ε. χρησιμοποιούν πια ψηφιακά μέσα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Σημείωσε, ακόμα, ότι ο ρόλος του συμβούλου τουριστικής ψηφιοποίησης είναι να χρησιμοποιεί αυτές τις δεξιότητες και τα εργαλεία, ώστε να συμβουλεύει τις επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, με στόχο οι επιχειρήσεις να μπορέσουν να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες.

«Τούτο θα εξασφαλίσει ίσους όρους ανταγωνισμού και θα επιτρέψει στις μικρότερες επιχειρήσεις να εισέλθουν εύκολα στη νέα ψηφιακή εποχή του τουρισμού», ανέφερε.

Εξάλλου, ο λειτουργός τουρισμού Α΄ Μιχάλης Πούρος ανέλυσε τις ενέργειες διαδικτυακού μάρκετινγκ του Υφυπουργείου Τουρισμού. Ανέφερε ότι η διαφημιστική έμφαση του Υφυπουργείου εστιάζεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπου υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες για την προώθηση του προορισμού μας.

Τόνισε, παράλληλα, την αναγκαιότητα να προβάλλεται το κατάλληλο δημιουργικό περιεχόμενο που να δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις ομορφιές του νησιού μας.

Κατά την ημερίδα συζητήθηκαν, επίσης, θέματα τεχνολογίας και συγκεκριμένα θέματα ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence).

Στόχος ήταν να συζητηθεί η ανάπτυξη του τομέα αυτού στην τουριστική βιομηχανία. Έγινε ανασκόπηση των σημερινών δεδομένων και συγκεκριμένα πώς η βιομηχανία χρησιμοποιεί τα μέσα που είναι σήμερα διαθέσιμα, όπως για παράδειγμα τα ρομπότ. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στον αντίκτυπο αυτών των μέσων στους πελάτες και στους εργαζόμενους.

Παρατέθηκαν, τέλος, χρήσιμες πληροφορίες για να βελτιώσουν οι επιχειρήσεις την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Πάντως, όπως αναφέρθηκε στην ημερίδα, η Κύπρος κατατάσσεται πολύ χαμηλά, ανάμεσα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, στον τομέα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence) και συγκεκριμένα μόνο το 3%, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.

Επίσης, το 33% των κυπριακών επιχειρήσεων είναι συνδεδεμένες με το «Διαδίκτυο των Πραγμάτων» (Internet of Things).

 

Send this to a friend