Γάμοι και βαπτίσεις: Πού θα φτάσουν οι τιμές εξαιτίας της ακρίβειας;
Απανωτά είναι τα «χτυπήματα» που δέχεται ο Κλάδος των επιχειρηματιών που διοργανώνουν γάμους, βαπτίσεις και δεξιώσεις.
Τα δυο τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού και των περιοριστικών μέτρων που έχουν επιβληθεί ενώ ακόμα δυσκολότεροι μοιάζουν οι επόμενοι μήνες, λόγω της ακρίβειας.
Δεν ήξεραν, δεν υπολόγισαν και…δεσμεύτηκαν με δεκάδες συμβόλαια το επόμενο διάστημα, με αποτέλεσμα να πληρώνουν οι ίδιοι τις συνέπειες από τις αυξήσεις. Αυτό ανέφερε, μιλώντας στο Alphanews.Live ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επαγγελματιών Γάμου και Δεξιώσεων κος Κωνσταντίνος Μωσαϊκος, σημειώνοντας ότι προσπάθεια τους είναι να στηριχθούν με κάποιο τρόπο από την κυβέρνηση.
«Έχουμε κανονίσει και μέσω της ΟΕΒ που είμαστε μέλη να κάνουμε συνάντηση με το Υπουργείο Οικονομικών έτσι ώστε να θέσουμε τα ζητήματα επι τάπητος, να δούμε τη λύση θα μπορούσε να βρεθεί. Λύση δεν είναι να έρθουμε να αυξήσουμε τις τιμές των ήδη υφιστάμενων συμβολαίων που υπάρχουν. Θα μπορούσε σίγουρα να εφαρμόσουμε τις αυξήσεις στα καινούργια συμβόλαια αλλά στα υφιστάμενα είναι πολύ δύσκολο να τα αλλάξουμε. Προσπαθούμε να βρούμε μια μεσαία λύση, συζητώντας και με τους προμηθευτές αλλά και με το Υπουργείο, έτσι ώστε να δούμε ποια στήριξη θα μπορούσε να δοθεί στον κλάδο μας.»
Γάμοι από… «χρυσάφι»
Οι γάμοι που θα διοργανωθούν τις επόμενες χρονιές αναμένεται να έχουν αισθητά αυξημένες τιμές σύμφωνα με τον κ. Μωσαϊκό ο οποίος εκτιμά ότι αναμένεται να αγγίξουν ή και να ξεπεράσουν το 30%.
«Επηρεάζονται τα πάντα, τα κρέατα, τα λαχανικά, όλα έχουν πάρει αυξήσεις. Το λάδι μπορεί να έχει αύξηση και 100%, άρα αντιλαμβάνεστε για πολύ σοβαρές επιπτώσεις πάνω στο κομμάτι το συγκεκριμένο και είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε τις αυξήσεις προς τους καταναλωτές. Μια σύνηθες αύξηση θα μπορούσε να ήταν το μάξιμουμ στο 7-8%, τώρα μιλάμε για περίπου 30% για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στην κανονικότητα.»
Οι τιμές στα καινούργια συμβόλαια που επισυνάπτουν οι επιχειρηματίες με τους πελάτες τους θα είναι σίγουρα διαφορετικές από τις υφιστάμενες, ωστόσο οι ίδιοι θα καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να βρουν διέξοδο…στο αδιέξοδο.
«Έχουμε κάποιες σκέψεις που κάνουμε, να δούμε σαν χώροι εκδηλώσεων – που από εκεί ξεκινά το θέμα – να δούμε πως μπορούμε να προσεγγίσουμε τους προμηθευτές, να ανταλλάξουμε απόψεις μαζί τους. Αντιλαμβανόμαστε και εμείς τη θέση των προμηθευτών και είναι αλυσιδωτά τα πράγματα…»
Πηγή: alphanews