Home ΕΞΟΔΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ALAMBRA: 40 χρόνια λειτουργίας, 40 χρόνια εξέλιξης!
ALAMBRA: 40 χρόνια λειτουργίας, 40 χρόνια εξέλιξης!

ALAMBRA: 40 χρόνια λειτουργίας, 40 χρόνια εξέλιξης!

 

 

Συνέντευξη στον Αντρέα Πολυκάρπου 

Η εταιρεία Alambra είναι σίγουρα μια από τις πιο πετυχημένες εταιρείες στη χώρα μας που δραστηριοποιείται στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Ξεκίνησε το 1982 ως μια οικογενειακή επιχείρηση και μέσα σε 40 χρόνια κατάφερε να “ανοίξει” τα φτερά της σε 40 χώρες του εξωτερικού και να κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή χαλλουμιού, εργοδοτώντας 220 άτομα. 

Το Larnakaonline προχώρησε σε συνέντευξη του Commercial Manager της εταιρείας Αλάμπρα – Α/φοι Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα κύριο Μιχάλη Πέτρου ο οποίος μας μίλησε για την εταιρεία, τη διαδρομή της, τους στόχους της αλλά και για το “βαρύ πυροβολικό” των εξαγωγών μας που δεν είναι άλλο από το χαλούμι.

 

1/ 40 χρόνια Alambra. Τι άλλαξε με το πέρασμα του χρόνου;

Ξεκινήσαμε το 1982 στο χωριό Αλάμπρα ως μία οικογενειακή επιχείρηση κι έτσι παραμένουμε μέχρι σήμερα. Αυτή είναι η βάση μας και πάνω σε αυτή στηρίζεται μεγάλο μέρος της επιτυχίας μας.40 χρόνια προσφοράς. 40 χρόνια αφοσίωσης. Από την πρώτη μέρα κιόλας της ίδρυσής μας μέχρι σήμερα, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για προσφορά ποιοτικών προϊόντων, υλοποιώντας παράλληλα το όραμά μας για συνεχή εξέλιξη. Μια εξέλιξη που επέτρεψε στην εταιρεία ΑΛΑΜΠΡΑ να εξάγει τα προϊόντα της σε 40 χώρες του εξωτερικού και να κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή χαλλουμιού, εργοδοτώντας 220 άτομα.

Ωστόσο, έχοντας ως κύριο μέλημά μας την προσφορά άριστης ποιότητας προϊόντων που καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών, εξελισσόμαστε και προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μας έχει προχωρήσει στο λανσάρισμα νέων, μη γαλακτοκομικών κατηγοριών προϊόντων,όπως Φυτικά Ροφήματα, Φυτικά Γιαούρτια και Φυσικοί Χυμοί.

Ταυτόχρονα, ενισχύουμε συνεχώς την πράσινη οικολογική πολιτική μας με σύγχρονες μεθόδους εξοικονόμησης ενέργειας. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε προχωρήσει στην κατασκευή και λειτουργία καινοτόμου βιολογικού σταθμού επεξεργασίας λυμάτων με την παραγωγή βιοαερίου, στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων και στη δημιουργία κεντρικού συστήματος ψύξης με τη χρήση αμμωνίας, με μηδενικό δυναμικό υπερθέρμανσης.

Συνεπώς, μπορώ να χαρακτηρίσω τα 40 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας μας, ως 40 χρόνια εξέλιξης!

2/Είναι το χαλούμι ένα προϊόν που αντέχει τον ανταγωνισμό του εξωτερικού;

Ως Κύπρος, πετύχαμε το Χαλλούμι να καθιερωθεί στο εξωτερικό ως ένα αυθεντικό Κυπριακό τυρί. Χάρη στα 40 και πλέον χρόνια σκληρής προσπάθειας των Τυροκόμων, έχει αναδειχθείη μοναδικότητα του Χαλλουμιού ανά το παγκόσμιο, με επιστέγασμα την εγγραφή του ως ΠΟΠ. Τα δεδομένα αυτά, επιτρέπουν στο Χαλλούμι να αντέχει στον ανταγωνισμό, εδραιώνοντας την παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη τυριών. Σε εμάς εναπόκειται και είμαι βέβαιος ότι θα το πράξουμε, να εκμεταλλευτούμε τη δυναμική και την προοπτική του Χαλλουμιού,με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή του.

3/ Πώς βλέπετε το μέλλον της εταιρείας σας;

Όπως προανέφερα, η εταιρεία μας αποτελεί μια καθαρά οικογενειακή επιχείρηση που μεταβαίνει στη 2η γενιά. Εκφράζω τη βεβαιότητα ότι το κλίμα συνεργασίας και η θέληση για συνεχή ανάπτυξη,θα παραμείνουν αναλλοίωτα και θα μεταλαμπαδευτούν επιτυχώς και στις επόμενες γενιές. Επιπρόσθετα, επενδύοντας στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη,αισιοδοξώ ότι θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη 40χρονη πορεία μας, με ηγετική θέση στον κλάδο μας.


4/ Εμπιστεύεται το κοινό τα προϊόντα σας;

Βάσει των δεδομένων που έχουμε ενώπιόν μας, έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και γι’ αυτό είμαστε ειλικρινά ευγνώμονες για την αγάπη και τη στήριξή τους. Δράττομαι της ευκαιρίας αυτής,κάνοντας μια ιδιαίτερη αναφορά στο λανσάρισμα του Φυσικού Χυμού το 2020, κίνηση που αποτέλεσε την πρώτη επέκταση της γκάμας μας σε κατηγορία πέραν των γαλακτοκομικών. Αναμφίβολα, για εμάς ήταν ένα μεγάλο βήμα με υψηλό βαθμό ρίσκου, ωστόσο ο κόσμος εμπιστεύθηκε και αυτή μας την προσπάθεια,αγκαλιάζοντας τα προϊόντα μας από την πρώτη μέρακυκλοφορίας τους κάτι που με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα περήφανος.

5/ Πώς βλέπετε τις εξελίξεις γύρω από το χαλούμι;

Αναντίλεκτα, το Χαλλούμι αποτελεί Εθνικό Προϊόν και απαιτείται από όλους μας να στηρίξουμε τον κλάδο. Δυστυχώς, με ιδιαίτερη λύπη, παρατηρούμε ότι το Χαλλούμι τις τελευταίες δεκαετίες έχει μετατραπεί σε πολιτικό ζήτημα. Η απουσία στρατηγικής και εθνικής συμπόρευσης μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες, οδήγησαν τις εξελίξεις στο σημείο που βρίσκονται σήμερα,διακινδυνεύοντας ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής του. Παρ’ όλα αυτά, αισιοδοξώ ότι στο τέλος θα επιτύχουμε μία κοινή συμπόρευση και θα εργαστούμε συλλογικά, με στόχο την περαιτέρω ώθηση του κυπριακού μας τυριού. Αρκεί καλλιεργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ των εμπλεκομένων και του Κράτους.

 

Send this to a friend